اجاره ویلا و اقامتگاه سفر به راحتی آب خوردن

چمدان :  اتاقک بعد از حدود یک‌سال فعالیت در زمینه اجاره و رزرو ویلا و سويیت در تمام نقاط ایران با استقبال بسیاری از کاربران مواجه شده است. این سایت و اپلیکیشن موفق شد تا در این زمینه خدماتی را به کاربران خود ارایه دهد تا دیگر معضل اقامت در مقصد سفر را نداشته باشند.

 



 

سهولت در انتخاب مقصد و کار با سایت اتاقک یکی دیگر از نکات مثبت این استارتاپ است، کافیست بعد از وارد شدن به سایت اتاقک به نشانی www.otaghak.com و ثبت نام در آن، شهر مورد نظر و بازه زمانی مناسب را انتخاب کرده و از لیست اقامتگاه‌های موجود، بهترین جایی که مناسب شما هست را آنلاین رزرو کرده و پرداخت کنید و از اجاره ویلا آسان لذت ببرید.

تمرکز این سرویس بیشتر به روی اجاره  ویلا و رزرو خانه‌های مسکونی،سوئیت، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و عشایریاست. هم‌اکنون خدمات اتاقک به غیر از وب‌سایت آن از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS نیز قابل ارائه است.



گروه روابط عمومی این مجموعه در مورد اهداف و برنامه‌های اتاقک گفت : «ما به دنبال ارائه تجربه یک اقامت راحت و دلپذیر هستیم. ما می‌خواهیم افراد در اقامتگاه‌های اتاقک به راحتی در منزل خودشان باشند و در آنجا احساس غریبی نکنند. یکی از علت‌های کم شدن مسافرت مسایل اقتصادی است اما اتاقک با به حداقل رساندن هزینه اجاره ویلا در مکان‌های زیبا و منحصربه فرد در حل کردن این مشکل می‌کوشد.

اطلاعات اقامتگاه‌ها مانند عکس و توضیحات دقیق هر اقامتگاه، به مسافر کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشد و دقیق بداند که چه اقامتگاهی را اجاره می‌کند. ضمنا تمام اقامتگاه‌ها توسط کارشناسان از نظر کیفی بررسی شده‌اند و شما دیگر دغدغه پیدا کردن محل اقامت آن‌هم در ایام شلوغ سال را نخواهید داشت .

 
کد خبر 35401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =