نسخه نهایی طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود

چمدان : سلمان خدادادی درخصوص ارجاع جزئیات طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به کمیسیون مشترک این طرح، گفت: بعد از ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای برای رفع ابهامات و اصلاحات مورد نظر نمایندگان در صحن علنی برگزار خواهد شد و نتیجه آن طی روز چهارشنبه به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود آنکه کلیات طرح فوق در صحن علنی رای وارده و جزئیات آن به کمیسیون ارجاع داده شده است اما براساس مستندات نه جزئیات آن خلاف برنامه ششم است و نه مشمول اصل 175 قانون اساسی می‌شود.

خبرگزاری  خانه ملت نوشت: وی با بیان اینکه خوشبختانه به دنبال پافشاری نمایندگان کلیات طرح در صحن رای آورد و منجر به بررسی آن در هیات رئیسه و ارجاع جزئیات به کمیسیون مشترک شد، افزود: طبق این طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نه تنها برای دولت بار مالی نخواهد داشت بلکه تعداد کارکنان آن نیز کمتر خواهد شد.

رئیس کمیسیون مشترک طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: ایرادات در جلسه‌ای در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان بررسی خواهد شد تا متن تصحیح شود.
کد خبر 34399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =