چمدان :  چین به دلیل داشتن قدمت قابل توجه از ساختمان‌های زیبا و باستانی زیادی برخوردار است. از آنجا که چینی‌ها به فرهنگ و تاریخ خود علاقه زیادی دارند اکثر بناها در این کشور دست نخورده مانده‌اند. در این بین تعداد زیادی از این بناها پس از گذشت زمان متروکه شده و غیرقابل استفاده هستند.



در بخش موتانیانیو از دیوار بزرگ چین کارخانه آجرسازی قدیمی قرار داشت. این ساختمان زیبا برای مدت زیادی دست نخورده باقی مانده بود تا اینکه در سال 1990 جیم اسپر مهندس آمریکایی به همراه همسرش خانم تانگ لیانگ از این منطقه دیدن کرده و عاشق آن شدند.

آنها که برای مدتی در شهر پکن زندگی می‌کردند از زندگی در شهری شلوغ خسته شده بودند. خانم لیانگ که از ساختمان قدیمی کارخانه آجرسازی خوشش آمده بود به همسرش پیشنهاد داد تا آن را تبدیل به مکانی برای گردشگری کنند.

در نهایت آنها تصمیم به ساخت هتلی در این منطقه گرفتند. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی از مناظری بی‌نظیر برخوردار بود و صاحبان آن از هر فرصتی برای استفاده از این مناظر استفاده کردند. این هتل پنجره‌های زیبا و بزرگی دارد که مهمانان آن بتوانند تجربه بی‌نظیری از اقامت در این هتل را داشته باشند.





  
کد خبر 33075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =