فراخوان عجیب یک شرکت هواپیمایی ایسلندی | ماهی 3300 یورو برای گردش دور دنیا پول می‌دهیم!

چمدان : شرکت هواپیمایی Wow Air فراخوان رقابتی تابستانی را منتشر کرد. پیشنهاد این فراخوان به حدی وسوسه‌انگیز است که به‌سختی بتوان نسبت به آن واکنشی نشان نداد.

این شرکت شما و دوستتان را به‌ مدت 10 هفته به آپارتمانی رویایی در مرکز شهر ریکیاویک در ایسلند می‌فرستد و تمام هزینه‌های سفر و اقامت شما را تامین می‌کند. بعد از این مدت اقامت می‌توانید به سفر دور دنیا بروید و ماهی 3 هزار و 300 یورو هم دریافت کنید و کافی‌ است که شما در مدت سفر، عکس، ویدیو و داستان‌هایی را تهیه کنید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا برای هر نوع وبلاگ سفری قابل استفاده باشد.

این شرکت از 23 آوریل این فراخوان را که تا 14 می اعتبار دارد منتشر کرده است. برای شرکت در این رقابت کافی است این شرایط را داشته باشید: رسیدن به سن قانونی (18 سال تمام)، داشتن صفحه در فیسبوک و یک دوست خوب برای همراهی در سفر.

هدف از این اقدام Wow Air سفر کردن دو دوست باهم برای جمع‌آوری محتواهای اینترنتی و غنی‌کردن درگاه «راهنمای سفر» (Travel Guide) وبگاه این شرکت هواپیمایی است. در حقیقت، این درگاه باید به حدی پرمحتوا شود که بتواند به منبع اصلی مشاوره‌ به مسافران آینده تبدیل شود.

 

[related-post id="30815"]

[related-post id="10294"]
کد خبر 32944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =