چمدان : شاید زمانی، پرواز با هواپیمایی که مجهز به تمام امکانات رفاهی درحد هتل 5 ستاره یا کشتی‌های کروز درجه یک است صرفا رویایی شیرین بود اما تا سال 2020 این رویا می‌تواند به تجربه‌ای واقعی و منحصربه‌فرد تبدیل شود.

[caption id="attachment_31569" align="aligncenter" width="1920"] چیدمان جدیدی که از سال 2020 در بعضی از هواپیماهای A330 استفاده می‌شود به مسافران اجازه می‌دهد که درمدت پرواز احساس کنند که در خانه خودشان هستند[/caption]

به‌منظور تحقق این رویا، شرکت هواپیماسازی ایرباس در همکاری با شرکت Zodiac Aerospace در نمایشگاه Aircraft Interiors Expo در هامبورگ آلمان از چیدمان داخلی جدیدی برای هواپیماها رونمایی کرد که می‌تواند پروازهای مجللی را حد هتل‌های 5 ستاره عرضه کند.

این چیدمان جدید که از سال 2020 در بعضی از هواپیماهای A330 استفاده می‌شود به مسافران اجازه می‌دهد که درمدت پرواز احساس کنند که در خانه خودشان هستند.

[caption id="attachment_31570" align="aligncenter" width="1984"] هواپیمای A330 ایران‌ایر که از سال گذشته وارد ناوگان هوایی ایران شده است[/caption]

این چیدمان جدید فضاهای مختلفی را پیش‌بینی می‌کند که شامل اتاق‌خواب، اتاق‌های نشیمن، فضاهایی برای برگزاری کنفرانس‌ها، اتاق فوریت‌های پزشکی و اتاق کودک است.
کد خبر 31568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =