حریم قلعه فلک‌الافلاک به طور کامل ساماندهی می‌شود

چمدان : حسام الدین آشنا در جریان بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم‌آباد اظهار داشت: آزاد شدن فضایی که مربوط به ارتش بوده به نظر می‌رسد کمک خیلی قابل توجهی به راحتی و آسایش گردشگران کرده است.

وی با اشاره به ساماندهی کامل حریم قلعه فلک الافلاک افزود: ان شاالله آزادسازی فضایی که مربوط به سپاه نیز هست انجام می‌شود، در آن زمان ظرفیت‌های کامل قلعه را به همراه یک طرح جامع خواهیم دید.

مشاور رئیس جمهور گفت: علاقه مندی ایرانیان به ایران شناسی و کشف گذشته خودشان نسبت مستقیمی با افتخار ما به هویت ملی و تاریخ پرافتخارمان دارد.

فارس نوشت:وی عنوان کرد: امیدوارم قلعه فلک الافلاک و بقیه میراث فرهنگی لرستان برای همه مردم هم قابل دسترش باشد و در نگهداری و حفاظت آن کوشا باشیم.

آشنا در پاسخ به این سئوال که مجموعه دولت و نهاد ریاست جمهوری چقدر آمادگی دارد برای آزاد شدن کامل حریم قلعه و قرار گرفتن در فهرست ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک کمک کند؟ تصریح کرد: تا آنجایی که من مطلع شدم سازمان برنامه و بودجه وارد توافقات اجرایی با نهادهای نظامی شده و همین مقدار آزادسازی نیز که انجام شده هزینه آن پرداخت شده و 40 درصد از مطالبات سپاه پردخت شده است که مابقی آن نیز پرداخت می‌شود.
کد خبر 30374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =