چمدان : این سوییت که چشم‌انداز 360‌ درجه‌ای از سطح آب و زیرآب دارد به گردشگرانی که تا جزیره پمبا در مجمع‌الجزایر زنگبار در اقیانوس هند آمده‌اند اجازه می‌دهد از‌ تماشای دلپذیر مرجان‌ها، دسته‌های ماهی‌ها و هشت‌پاها لذت ببرند.

این سوییت از سه طبقه تشکیل شده است. طبقه اول عرشه اصلی و هم‌سطح آب است و در آن مبلمانی مشرف به دریا، سرویس بهداشتی و حمام قرار دارد. طبقه فوقانی که پشت‌بامی روبه آسمان است هم برای آفتاب‌گرفتن مناسب است و هم برای تماشای ستاره‌ها و کهکشان راه‌شیری در آسمان شب.

طبقه زیرین، اتاق‌خواب قرار دارد که به پنجره‌های عریضی مجهز است و در اینجاست که مسافر می‌تواند به تماشای ماهی‌ها بنشیند و حس کند که در حال تماشای آکواریوم است. در حالی‌که این آکواریوم بزرگ، اقیانوس هند است.

این سوییت زیرآب در محدوده «حفره آبی» آب‌های ساحلی قرار دارد. حفره‌ آبی، نوعی ناهنجاری در سد مرجانی جزیره پامبا در فاصله حدود 250 متری از ساحل است که از بام هتل «اقامتگاه سفره‌ماهی» به‌وضوح دیده می‌شود.

این سوییت که قطرش 50 متر است بنابر شرایط جزر و مد بین 4 تا 12 متر زیر آب فرو می‌رود.

 

[caption id="attachment_2655" align="aligncenter" width="2000"] سال 2013 اقامتگاه سفره‌ماهی (Manta Resort) در جزیره پمبا واقع در آب‌های ساحلی زنگبار سوییت سه‌طبقه جدیدی را افتتاح کرد که برخلاف سایر سوییت‌هایش که در خشکی قرار دارند در آب است و چشم‌اندازی زیبا از جهان زیرآب و ستاره‌های آسمان شب ارائه می‌کند[/caption]

 

[caption id="attachment_2656" align="aligncenter" width="1600"] طبقه زیرین، اتاق‌خواب قرار دارد که به پنجره‌های عریضی مجهز است و در اینجاست که مسافر می‌تواند به تماشای ماهی‌ها بنشیند و حس کند که درحال تماشای آکواریوم است. درحالی‌که این آکواریوم بزرگ، اقیانوس هند است[/caption]

 

ویدئویی از این هتل متفاوت را در زیر ببینید



کد خبر 2648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =