خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه توسط تیم معتبر بوم ائوی ، فرصت فروش و سرمایه گذاری عالی همراه با شانس اقامت در ترکیه موضوع این مقاله است.

چرا بوم ائوی ؟

تیم بوم ائوی (boomevi) با سال‌ها تجربه در زمینه فروش آپارتمان در ترکیه معرف مردم عزیز ایران است. مردم ایران کم و پیش با پروژه های طراحی و معاری و ساخت تیم بوم تحت برند بوم استودیو (boomst) آشنایی دارند. اکنون بوم ائوی در تلاش است بدون واسطه و با بهترین قیمت شما را در ترکیه صاحب خانه کند.

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه با توجه به این که استانبول پایتخت ترکیه و یک کشور اروپایی است. بسیار مورد توجه مردم دنیا به خصوص ایرانیان است. همچنین شما با خرید ملک در ترکیه شانس دریافت اقامت ترکیه را نیز خواهید داشت.

فروش آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه همراه با معرفی این محله و فرصت سرمایه گذاری عالی خرید و شانس ویژه اقامت در ترکیه یک فرصت عالی برای صاحب خانه شدن در ترکیه است.

خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

تکسیم یا تقسیم Taksim به خصوص میدان آن یکی از نمادهای اصلی استانبول و حتی کشور ترکیه است. این منطقه در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. وقتی صحبت از تکسیم می‌شود خیابان های شلوغ و سر زنده حتی تا آخر شب و حس زندگی تداعی می‌شود. تکسیم در منطقه بی اوغلو یکی از لاکچری ترین مناطق استانبول واقع شده است.

سرمایه گذاری در منطقه تکسیم استانبول

سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در منطقه تکسیم استانبول همانطور که گفته شد. از آنجا که هم در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. و همچنین از نظر سرمایه گذاری با توجه به این که از جمله مناطق رو به رشد با ارزش بالا است یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای فروش آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه است.

خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

مشاوره سرمایه گذاری ملک در تکسیم با بوم ائوی

تیم بوم ائوی بدون واسطه شما را در تکسیم استانبول ترکیه با خرید آپارتمان صاحب خانه می‌کند. کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان بوم ‌ائوی در ارتباط باشید.

بوم ائوی

کدپستی: 5157753714 شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930 شماره موبایل: 09223654069

چرا خرید ملک در تکسیم ؟

فروش آپارتمان در تکسیم Taksim یکی از معروف ترین محلات استانبول ترکیه علاوه بر زندگی رویایی در یک کشور اروپایی ، شانس گرفتن اقامت ترکیه را نیز دارد. همچنین از نظر سرمایه گذاری تکسیم از جمله بهترین مناطق ترکیه برای سود آوری و یک انتخاب هوشمندانه است.

بهترین منطقه برای خرید خانه در تکسیم استانبول

محله گوموش سویو ، کاتب مصفی چلبی ، کوجاتپه از جمله معروف ترین محلات تکسیم یا تقسیم Taksim استانبول ترکیه محسوب می‌شوند. همچنین خیابان استقلال یکی از معروف ترین و قدیمی ترین خیابان های استانبول از تکسیم عبور می‌کند.

فروش ملک در خیابان استقلال تکسیم استانبول

خرید آپارتمان در خیابان استقلال تکسیم استانبول یکی از خیابان های با اسالت ترکیه همانطور که گفته شد. مناسب برای دانشجویان ، زندگی ، بیزینس ها و سرمایه گذاری است.

قیمت آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

قیمت آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه با توجه به متراژ ، سن بنا ، امکانات و محله کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان بوم ائوی از قیمت آپارتمان و فایل های متنوع مطلع شوید. لازم به ذکر است بوم ائوی بدون واسطه و با پایین‌ترین قیمت شما را صاحب خانه می‌کند.

همچنین از قسمت ملک های بوم ‌ائوی می‌توانید نمونه‌ای از این فایل ها را مشاهده کنید.

خرید آپارتمان سه خوابه در تکسیم

خرید آپارتمان سه خوابه در تکسیم استانبول ترکیه با امکانات فوق العاده و لوکس با ارزش بالای سرمایه گذاری به خصوص برای خانواده های ایرانی بسیار جذاب است. اگر به دنبال آپارتمان سه خوابه در استانبول هستید حتما با کارشناسان ما در میان بگذارید.

خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

خرید آپارتمان لوکس در تکسیم

خرید آپارتمان لوکس در تکسیم در برج های لوکس و شیک همراه با امکانات رفاهی همانند استخر، بالکن ، سالن ورزشی و … و همچنین لابی امن و جذاب یک رویا نیست. تیم بوم ائوی مفتخر است با پروژه های متنوع در منطقه کارتال استانبول مناسب بودجه های مختلف شما را صاحب خانه کند. کافی است با کارشناسان بوم ائوی در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

فروش آپارتمان استخردار در تکسیم

خرید آپارتمان استخردار Taksimهمراه با سالن بدنسازی و … در تکسیم علاوه بر جنبه رفاهی و تفریحی به ارزش ملک شما بسیار میافزاید. مردم سرزنده ترکیه اهمیت ویژه ای به امکانات ساختمان از جمله استخر برای خرید آپارتمان در تکسیم می‌دهند.

خرید آپارتمان در تکسیم استانبول ترکیه

قوانین خرید ملک در تکسیم

قوانین خرید آپارتمان در تقسیم Taksim استانبول با توجه به این که شما در یک کشور دیگر قصد سرمایه گذاری دارید. نیازمند کارشناسان مورد اطمینان است. تیم بوم ائوی با سال ها تجربه در زمینه فروش آپارتمان در ترکیه آماده خدم رسانی به هموطنان عزیز است.

کد خبر 249898