۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

آب و هوای خوش مناطق شمالی کشور باعث شده تا بسیاری از ایرانیان در مسافرت‌های خود، به این مناطق سفر کنند. همچنین جاذبه‌های گردشگری این مناطق یکی دیگر از دلایل جذابیت و محبوبیت این مناطق همیشه سرسبز است. از طرفی وجود جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار و آب و هوای معتدل و مناسب یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا بسیاری از افراد علاوه بر سفر، به فکر خرید ویلا در این مناطق نیز باشند.

به همین دلیل با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا بیشتر آشنا کنیم.

بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا کدام‌اند؟

از قدیم الایام تاکنون مناطق شمالی یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین مناطق برای سفر و گردش به شمار می‌آید. از طرفی در چند سال گذشته با رشد جمعیت و جا افتادن مناطق توریستی و گردشگری، خرید ویلا نیز یک سرمایه‌گذاری مهم و اساسی در این مناطق شده است. به همین دلیل است که بسیار از افراد برای فرار از شلوغی و ترافیک شهرهای شلوغ و از طرفی برای سرمایه‌گذاری، در بسیاری از شهرهای شمال اقدام به خرید ویلا و زمین می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا در ادامه نگاهی داشته باشیم به بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا.

رامسر

اولین شهر از لیست بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، شهر رامسر است. رامسر به دلیل دارا بودن مناطق گردشگری بسیاری مانند بلوار معلم، پل معلق، تله کابین، قلعه مارکو و... به عروس شمالی ایران معروف شده است. از طرفی آب و هوای معتدل و مناسب این منطقه نیز از جمله دلایل مهمی است که باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر خرید ویلا در این مناطق باشند. مهم‌ترین نکته درباره این منطقه این است که به دلیل دار بودن مناطق جنگلی، کوهستانی و نزدیک بودن به دریا، برای همه سلیقه‌ها ویلا موجود است.

بندر انزلی

بندر انزلی یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید ویلا است. دارا بودن مناطق دیدنی و خاص و از طرفی نزدیک بودن به بازارهای آزاد از جمله دلایلی است که این منطقه را به یکی از بهترین شهرها برای خرید ویلا تبدیل کرده است. در این منطقه شما با هر مقدار بودجه‌ای که دارید می‌توانید ویلا خریداری کنید.

زیباکنار

منطقه زیباکنار در استان گیلان یکی از بکرترین و آرام‌ترین مناطقی است که این منطقه را برای خرید ویلا مناسب کرده است. از طرفی قیمت مناسب این منطقه باعث شده است تا برای خرید ویلا بسیار مناسب‌تر و محبوب‌تر باشد. در این منطقه می‌توانید حتی با 150 تا 200 میلیون تومان هم ویلای مناسب برای فروش پیدا کنید.

نوشهر

در ادامه معرفی لیست بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، به منطقه نوشهر می‌رسیم. این منطقه یکی از بکرترین و بهترین مناطق برای تهران نشینانی است که از ترافیک و شلوغی تهران خسته شده‌اند و به دنبال خرید ویلا در شمال هستند. از طرفی وجود جاذبه‌های گردشگری بسیاری مانند ییلاق کلاردشت، تله کابین نمک آبرود، جاده چالوس و بازارچه‌های کوچک آنجا از جمله دلایلی است که باعث شده تا این منطقه برای خرید ویلا بسیار محبوب و دوست داشتنی باشد.

بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

چمستان

یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در شمال، منطقه چمستان است. این منطقه با دارا بودن بازارچه‌های محلی، جنگل‌های دیدینی و جذاب مانند لاویچ و مردمان خون گرم یکی از رویایی‌ترین مناطق برای خرید ویلا به حساب می‌آید. از طرفی تنوع بالا در انواع ویلا و قیمت‌های مختلف ویلا در این منطقه باعث شده تا چمستان یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا باشد.

گلستان

شاید فکر به خرید ویلا در گلستان کمی عجیب و غریب به نظر برسد با این حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهترین و زیباترین مناطق طبیعی را منطقه گلستان دارا است. وجود مناطق طبیعی زیبای مانند جنگل‌های درازنو، نهارخوران و آبشارهای جذاب از جمله دلایلی است که گلستان را برای خرید ویلا مناسب کرده است.

ساحلی و جنگلی بودن منطقه گلستان باعث شده تا بازار خرید ویلا در این منطقه بسیار گسترده باشد. اگر به دنبال خرید ویلای ساحلی در گلستان هستید، دو بندر ترکمن و بندر گز یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلای ساحلی هستند. نزدیک بودن به دریا و پرتردد بودن این بنادر، باعث شده تا بازار خوبی در خرید ویلای ساحلی داشته باشند.

اگر هم به دنبال خرید ویلای جنگلی هستید، روستاهای ییلاقی و جنگلی استان گلستان یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلاهای جنگلی است. این مناطق با دارا بودن منظره‌های دست نخورده و بکر، می‌توانند رویای هر فردی برای داشتن یک ویلا در شمال باشند. یکی از بهترین روستاها در شمال برای خرید ویلای جنگلی، روستای حضرت است.

گرگان

آخرین شهر از فهرست بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، شهر گرگان است. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که آثار باستانی و دیدنی بسیاری را نیز در خود جای داده است. از طرفی این شهر مسافت بسیار کمی با مرکز استان دارد و می‌توانید با طی کردن مسیر کمی از مناطق دیدنی این شهر دیدن کنید. همین موضوع باعث شده تا گرگان در فهرست بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا جایگاه خوبی برای خود داشته باشد.

اهمیت خرید ویلا در شمال کشور

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها خرید ویلا در شمال است. به همین دلیل بسیاری از افراد سالانه جهت خرید ویلا یا زمین به مناطق شمالی کشور مراجعه می‌کنند. از همه مهم‌تر با توجه به رشد جمعیت و افزایش ترافیک و شلوغ‌تر شدن شهرهای پرتردد و شلوغ مانند تهران و اصفهان، بسیاری از ساکنان آن‌ها تصمیم به خرید ویلا در شهرهای شمالی می‌گیرند تا در موقعیت‌های مختلف به آنجا بروند و لحظات دلنشینی را در طبیعت سپری کنند.

بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

سخن پایانی

آب و هوای خوب و معتدل و مناطق طبیعی بکر و دست نخورده بسیار در مناطق شمالی کشور باعث شده تا این مناطق برای خرید ویلا و زندگی بسیار مناسب و رویایی باشد. به همین دلیل در این مقاله نگاهی داشتیم به بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا و با دلیل اهمیت و چرایی خرید آن‌ها بیشتر آشنا شدیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به شما در خرید ویلای مورد نظر کمک بسیاری کرده باشد. توجه کنید که خرید ویلا در شمال کشور تنوع بسیار زیادی دارد و بهتر است قبل از خرید ویلا حتما به مکان و سلیقه‌تان از ویلا دقت کنید.

کد خبر 249896