۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شرایط اجاره خودرو لوکس در دبی

شرایط اجاره خودرو لوکس در دبی چیست؟ در این مقاله به بررسی تجربه اجاره خودرو های لاکچری در دبی خواهیم پرداخت.

در سال های اخیر شهر مدرن و زیبای دبی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا بوده است. بدون اغراق می توان این شهر را عروس خاورمیانه نامید. در این شهر همه چیز مهیای ساختن سفری بی نظیر و فراموش نشدنی برای شما است. یکی از امکانات عالی در این شهر، اجاره انواع خودرو می باشد. بنابراین نگران رفت و آمد و گشت و گذار در این شهر پر آوازه نباشید. در سفر خود به دبی هیچ کمبود و کاستی را احساس نخواهید کرد. اگر به ماشین های لوکس و لاکچری علاقه دارید و از رانندگی با این ماشین ها لذت می برید، پس اجاره خودرو لوکس در شهر دبی را فراموش نکنید. شما می توانید ماشین مورد نظر خود را در مدل و رنگ دلخواه اجاره کرده و به تفریح و گردش در این شهر بپردازید. در ادامه سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد تا به آسانی اقدام به رزرو خودرو مورد علاقه خود کنید و پیش از سفر دغدغه چگونگی رفت و آمد در دبی و رزرو آن را نداشته باشید. پس این مطلب را از دست ندهید.

چرا در دبی خودرو اجاره کنیم؟

قطعا سفر به شهر دبی تجربه ای بی نظیر خواهد بود که در هیچ یک از شهرهای خاورمیانه آن را تجربه نخواهید کرد. حال تصور کنید در این شهر شگفت انگیز و در مدت زمان اقامتتان، خودرویی در اختیار دارید که هر زمان اراده کنید، می توانید به هر جای این شهر بروید؛ این مزیتی است که سفر شما را بیش از پیش خارق العاده و هیجان انگیز می کند. شایان به ذکر است که استفاده مکرر از حمل و نقل عمومی و صف های طولانی مترو بسیار وقت گیر بوده و محدودیت هایی را برای شما ایجاد می کند. در نتیجه ایده آل ترین راه حل، رنت خودروهای لوکس می باشد که شما قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز به بخش های مختلف این شهر بروید و به تفریح بپردازید.

شبکه جاده ای پیچیده و بزرگراه های با کیفیت دبی، تجربه رانندگی با ماشین های لوکس در این شهر را حیرت انگیز می کنند. رانندگی در شب را در این ستاره خاورمیانه از دست ندهید؛ خیابان های مدرن و نورانی دبی در شب دیدنی خواهد بود. همچنین با عبور از ازدحام شهر می توانید سری به اطراف شهر دبی و بخش های کویری آرامش بخش آن بزنید. با دیدن ماشین های مجلل نظیر فراری، بوگاتی، لامبورگینی و ...هر فردی ترغیب به رانندگی با آن ها می شود. به شما توصیه می کنیم با رنت این خودروها سفر خود را کامل کنید. ذکر این نکته ضروری می باشد که شهر دبی، شهری قانون مند بوده و جهت رانندگی در آن باید بر تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دبی تسلط داشته باشید. فراموش نکنید که لازمه رانندگی در شهر دبی، اخذ گواهینامه بین المللی می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با تمام این قوانین و مقررات و مدارک لازم جهت اجاره خودرو آشنا کنیم. برای آشنایی بیشتر با اجاره خودرو در دبی کلیک کنید تا با ۰ تا ۱۰۰ رنت ماشین در دبی، مدارک مورد نیاز و قیمت اجاره ماشین در دبی بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با قوانین رانندگی در شهر دبی

اگر قصد اجاره خودرو در دبی را دارید، ابتدا با قوانین رانندگی آن آشنا شوید تا متحمل جرایم سنگین نشوید. در ادامه از جمله نکاتی که باید در هنگام رانندگی در دبی به آن توجه کنید را ذکر کرده ایم:

  1. رعایت سرعت مجاز در مناطق شهری، مسکونی و بزرگراه ها
  2. نشاندن کودکان ۴ تا ۸ ساله بر روی صندلی مخصوص کودک
  3. همراه داشتن کارت خودرو، بیمه و گواهینامه
  4. عدم تغییر مسیر به طور ناگهانی
  5. توجه به محل عبور عابرین پیاده
  6. عدم عبور از خط تاکسی و اتوبوس
  7. خودداری از پارک ماشین در محل پارک مخصوص معلولین
  8. توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی

اکنون که با قوانین رانندگی این شهر آشنا شدید، قصد داریم شرایط اجاره خودرو را نیز ذکر کنیم تا هیچ نقطه ابهامی برایتان باقی نماند و سفری بدون دغدغه و راحت را تجربه کنید.

شرایط رنت خودرو در دبی

جهت رنت خودروهای لوکس در شهر دبی به مدارکی نیاز است که این مدارک شامل اصل گواهینامه بین المللی، تصویر بلیط، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت می شود. همچنین ضروری است که قبل از سفر ماشین مورد علاقه خود را رزرو نمایید و بیعانه تعیین شده را پرداخت کنید. دیگر قوانین جهت اجاره خودرو را در زیر شرح داده ایم:

  1. حداقل اجاره خودروها دو روز می باشد.
  2. محدودیت روزانه ۲۰۰ کیلومتر را در نظر بگیرید.
  3. جهت تحویل خودرو لازم به پرداخت مبلغ ۱۰۰ الی ۱۵۰ درهم به عنوان هزینه ترانسفر می باشد.
  4. به عنوان دیپوزیت (ضمانت) مبلغ ۱۵۰۰ درهم از شما دریافت می شود که پس از ۲۵ الی ۳۰ روز به حساب شما عودت خواهد شد.

اگر رزرو خودرو در دبی پیش از سفر برایتان سخت به نظر می رسد، اصلا نگران نباشید. سایتی معتبر و با سابقه در این زمینه فعالیت دارد که در تمامی مراحل سفر شما را همراهی می کند و ماشین مورد نیازتان را رزرو خواهد کرد.

شرایط اجاره خودرو لوکس در دبی

چه ماشین هایی را می توان در دبی اجاره کرد؟

در شهر دبی ماشین های بسیار متعددی در دسترس گردشگران قرار گرفته است که همه افراد با هر بودجه ای می توانند اقدام به رنت این ماشین ها کنند. این خودروها در دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند که در زیر تعدادی از خودروهای تایپ A و B را به همراه قیمت به شما ارائه خواهیم داد:

خودروهای تایپ A

KIA PICANTO: اجاره روزانه ۱۲۰ درهم

KIA PEGAS: اجاره روزانه ۱۳۰ درهم

NISSAN SENTRA: اجاره روزانه ۱۵۰ درهم

TOYOTA COROLLA: اجاره روزانه ۱۵۰ درهم

TOYOTA RAIZE: اجاره روزانه ۱۶۰ درهم

KIA OPTIMA: اجاره روزانه ۱۸۰ درهم

TOYOTA CAMRY: اجاره روزانه ۱۸۰ درهم

TOYOTA RAV۴: اجاره روزانه ۱۸۰ درهم

KIA CERATO: اجاره روزانه ۱۹۰ درهم

HYUNDAI ELANTRA: اجاره روزانه ۲۱۰ درهم

KIA K۵: اجاره روزانه ۲۴۰ درهم

KIA SPORTAGE: اجاره روزانه ۲۷۰ درهم

HYUNDAI SANTAFE: اجاره روزانه ۳۵۰ درهم

خودروهای تایپ B

CHEVROLET CAMARO: اجاره روزانه ۵۵۰ درهم

FORD MUSTANG: اجاره روزانه ۶۰۰ درهم

LEXSUS GX-۴۶۰: اجاره روزانه ۶۰۰ درهم

AUDI A۶: اجاره روزانه ۶۰۰ درهم

MRCEDESD CLS ۴۵: اجاره روزانه ۶۵۰ درهم

MERSEDES E۴۵۰: اجاره روزانه ۷۰۰ درهم

NISSAN PATROL: اجاره روزانه ۷۵۰ درهم

RANGE ROVER VOUGE: اجاره روزانه ۱۲۰۰ درهم

....

اگر به هر دلیلی قصد استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر دبی را ندارید، می توانید بهترین خودروها با مناسب ترین قیمت را از سایتی ایرانی و متعهد رزرو کنید. همه ماشین های ذکر شده در بالا را به کمک این سایت اجاره کنید و از سفر خود لذت ببرید. کافی است بخش پایانی را مطالعه کنید و از مراحل اجاره خودرو لوکس در دبی در این سایت آگاهی یابید.

مراحل اجاره خودرو

همان طور که پیش از این ذکر شد، جهت رنت خودروهای لوکس در دبی پیش از سفر اصلا نگران نباشید، زیرا سایت دبی دیسکانت به همراه خدماتی بی نظیر، ماشین های در دسترس مورد نظرتان را اجاره خواهد کرد. در همین راستا کافی است ابتدا وارد سایت dubaidiscount.ir شوید و ماشین مورد علاقه خود نسبت به بودجه تان را انتخاب نمایید و بقیه کار را به پشتیبانان متبحر سایت دبی دیسکانت بسپارید. این سایت در کنار شما خواهد بود تا علاوه بر رزرو ماشین، بلیط تفریحات این شهر را با قیمت های باور نکردنی به شما ارائه دهد. با دبی دیسکانت اوقاتی خوش و سفری به دور از استرس و نگرانی را تجربه کنید.

کد خبر 249894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =