اقامت در میان باغ چای با رزرو هتل معین فومن

سفر کردن، حال و هوای ما را عوض خواهد کرد و به ما کمک می کند که از استرسها و دغدغه های زندگی مدرن فاصله بگیریم. برای تجربه سفری لذت‌بخش، می توانیم شمال ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنیم تا با مشاهده دشتهای سرسبز و جنگلهای زیبا، شادی و آرامش عمیق را در دلِ طبیعت تجربه کنیم.

شهر فومن یکی از شهرهای معروف استان گیلان است که بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. قلعه رودخان و چشمه زمزمه، از جمله مکانهای دیدنی فومن هستند. طبیعت فومن بسیار زیبا و بی‌نظیر است؛ به طوری که شما را شیفته زیباییهایش می کند. همچنین فومن به شهرهای دیدنی دیگر گیلان مانند ماسوله، بندرانزلی و شفت نیز نزدیک است و از شهر فومن می توانید به راحتی به سایر شهرهای گیلان بروید.

اگر قصد سفر به فومن را دارید، باید بدانید که هتل معین فومن، هتلی پنج ستاره است که در این شهر قرار دارد. هتل معین با 11000 متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین هتل های شمال کشور محسوب می شود و امکانات رفاهی بی‌نظیری را ارائه می دهد.

هتل معین فومن، ساختمانی لوکس و مدرن است که در دشتی سرسبز قرار دارد. در اطراف هتل معین فومن، شما باغ چای گیلان و شالیزارهای برنج را مشاهده خواهید کرد که منظره آن برای همیشه در ذهنتان می ماند. در بهار و تابستان، عطر چای به مشامتان می رسد و شما را شیفته خود می کند.

لازم است بدانید که با وجود فضای زیبا، امکانات رفاهی متنوع و دکوراسیون شیک در هتل معین فومن، هزینه اقامت در هتل معین فومن، منطقی و مناسب است.

اگر دوست دارید در یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتلهای گیلان اقامت داشته باشید، از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی هتل معین فومن بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل معین فومن

هتل معین فومن، هتلی پنج ستاره است که 11000 متر مربع مساحت دارد و از بزرگترین هتلهای شمال ایران محسوب می شود.

در هتل معین فومن، شما می توانید واحد موردنظر خود را از میان انواع اتاق دو تخته دابل VIP، اتاق دو تخته دابل با جکوزی، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته توئین با جکوزی، اتاق دو تخته دابل، اتاق سه تخته، سوئیت سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته VIP، سوئیت چهار تخته، سوئیت کانکت چهار تخته و آپارتمان دوبلکس چهار تخته انتخاب کنید.

این هتل در وسط مزارع چای ساخته شده است و به همین خاطر چشم‌انداز هتل رو به مزرعه‌های سرسبز چای است که به شما حس آرامش را منتقل می کند.

اتاق دو تخته دابل هتل معین فومن

تنوع امکانات رفاهی در هتل معین فومن

با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل معین فومن، شما از امکاناتی مانند یخچال، چای‌ساز، وان، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، اینترنت، چاپگر، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، اسپلیت، صندوق امانات، مینی بار و میز آرایش بهره‌مند خواهید شد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز در هتل معین فومن خدماتی مانند خدمات ترانسفر، خدمات خشکشویی، مینی بار، روم سرویس، اتاق چمدان، خدمات گردشگری و خدمات اورژانس انجام می شود تا مهمانان عزیز، اقامتی راحت و آرام را در این هتل تجربه کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل معین فومن

برای تجربه هیجان در طول اقامت در هتل معین، شما می توانید از امکانات تفریحی و ورزشی هتل استفاده کنید. در این هتل، بخشهای جذابی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، بیلیارد، باشگاه بدنسازی و تجهیزات ورزشی وجود دارد که لذت هیجان و ورزش را به شما هدیه می دهند.

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل معین فومن

رستوران هتل معین، از بهترین رستورانهای فومن است که انواع پیش غذا، خوراک، کباب و غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند. اگر دوست دارید غذاهای خوشمزه گیلانی را امتحان کنید، از منوی رستوران هتل، غذاهای محلی مانند میرزا قاسمی، کباب ترش، ترش تره، فسنجان با اردک و... را سفارش دهید و نوش جان کنید.

کافی شاپ هتل معین، فضایی دنج و زیبا دارد که با انواع نوشیدنی های گرم و کیک های خوشمزه از شما پذیرایی می کند.

موقعیت مکانی هتل معین فومن

هتل معین فومن در کیلومتر 3 جاده ماسوله قرار دارد و موقعیت مکانی آن بسیار خوب است. با اقامت در هتل معین فومن، شما می توانید به راحتی به مکان های دیدنی شهر فومن و همچنین شهرهای اطراف مانند رشت و ماسوله دسترسی داشته باشید.

رزرو هتل معین فومن با سامانه سفربازی

اگر به اقامت در هتل معین علاقه دارید و می خواهید لحظاتی آرام را در این هتل مجلل و زیبا تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید و رزرو هتل معین فومن را با تخفیف ویژه سفربازی انجام دهید.

کد خبر 249893