۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

کدام هتل‌ها نزدیک به مراکز تفریحی جزیره کیش هستند؟

هتل‌های نزدیک به مراکز تفریحی جزیره کیش
کدام هتل‌ها نزدیک به مراکز تفریحی جزیره کیش هستند؟

تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز، آب و هوای مطبوع، پارک‌های ساحلی، طبیعت بکر و ناب، مراکز تجاری و خرید فراوان و... افراد با سلیقه‌های متفاوت را ترغیب به سفر به جزیره زیبای کیش می‌کند.

بسیاری از مسافران علاقه دارند تا هتل خود را نزدیک به مراکز تفریحی این جزیره رزرو کنند و دغدغه پیمودن مسافت طولانی را نداشته باشند. از این رو در این مطلب لیستی از هتل‌های اطراف مراکز تفریحی جزیره زیبای کیش به همراه مشخصات آن‌ها تهیه شده است. پس در ادامه با ما همراه شوید تا با این اقامتگاه‌ها بیشتر آشنا شده و درنهایت بتوانید رزرو هتل کیش را انجام دهید.

لیست هتل‌های اطراف مراکز تفریحی

یک فهرست از بهترین هتل‌ها در نزدیکی مراکز تفریحی جزیره زیبای کیش در ادامه گردآوری شده است. این اقامتگاه‌ها از ۳ ستاره تا ۵ ستاره دسته بندی شده‌اند.

هتل ۵ ستاره

  • هتل شایان کیش

  • هتل مارینا پارک

  • هتل داریوش

  • هتل بین المللی

  • هتل پارمیس

  • هتل شایگان

رزرو هتل در کیش

هتل ۴ ستاره

  • هتل سورینت مریم

  • هتل فلامینگو

  • هتل آرامیس

  • هتل پارمیدا

هتل ۳ ستاره

  • هتل پارسیان

  • هتل آفتاب شرق

  • هتل جام جم

اگر قصد دارید مشخصات هر یک از این هتل‌ها را بررسی و مقایسه کنید، توصیه می‌شود به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل همچون جااینجاس مراجعه کنید.

امکانات هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی

اگر لیست بالا را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد هتل‌ها با رتبه‌بندی‌های مختلف از سه ستاره تا پنج ستاره دسته‌بندی شده‌اند. از این رو هر یک با سطوح مختلفی از امکانات و خدمات پذیرای میهمانان هستند. برای نمونه در هتل لوکس و پنج ستاره مارینا پارک علاوه بر امکانات مدرن و به روز، ساحل اختصاصی این مجموعه به همراه کلوپ تفریحات آبی همچون قایق سواری، پاراسل، غواصی، گشت دریایی، ماهیگیری و... تجربه یک سفر بی‌نظیر را برای شما می‌سازد. اگر هم قصد اقامت در هتل‌های اقتصادی با امکانات مورد قبول را داشته باشید، جای نگرانی نیست. هتل‌های سه ستاره با ارائه خدمات و امکانات مطلوب پذیرای شما هستند.

بیشتر بخوانید: هتل ترنج کیش، اولین هتل روی آب در خاورمیانه

قیمت هتل‌های‌ نزدیک به مراکز تفریحی

همان طور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید این هتل‌ها با رتبه‌بندی‌های مختلف از سه ستاره تا پنج ستاره در حال پذیرایی از میهمانان هستند. به طور کل عوامل مختلفی از جمله رتبه هتل، سطح امکانات و سرویس دهی، موقعیت مکانی، زمان رزرو و... بر قیمت‌گذاری هتل‌ها تاثیرگذار هستند. بهترین روش برای بررسی دقیق و به روز قیمت هتل‌های کیش مراجعه به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل است. در سایت‌های رزرو آنلاین می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس بودجه خود شخصی‌سازی کرده و با تخفیف ویژه، هزینه آن را پرداخت کنید.

هتل کیش

چگونه هتل‌های اطراف مراکز تفریحی را رزرو کنید؟

بهتر است قبل از سفر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید تا سفر خود را با آرامش خاطر و بدون دغدغه سپری کنید. پیدا کردن و رزرو هتل متناسب با ایده‌آل‌ها و نیازها نیز در اولویت این برنامه‌ریزی‌ها قرار می‌گیرد. در این راستا سایت‌های رزرو آنلاین هتل مانند جااینجاس بسیار کمک کننده هستند. اگر قصد دارید اقامتگاهی اطراف مراکز تفریحی کیش انتخاب کنید، کافی است عبارت هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش در جااینجاس را جست و جو کنید. فهرست کامل هتل‌ها به همراه مشخصات کامل همچون لیست امکانات، خدمات، اتاق‌ها و سوئیت‌ها، قوانین، جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل و قیمت در دسترس شما قرار خواهد گرفت. پس از بررسی و مقایسه مشخصات هتل‌ها هم می‌توانید اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را با بالاترین درصد تخفیف پرداخت کنید.

سوالات متداول

چگونه هتل‌های اطراف اسکله تفریحی را پیدا کنم؟

با جست و جوی عبارت هتل‌های نزدیک اسکله تفریحی کیش در سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مانند جااینجاس، لیست کامل هتل‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چه قدر از هتل‌های نزدیک تا مراکز تفریحی فاصله است؟

اماکن تفریحی زیادی در جزیره زیبای کیش وجود دارد. از جمله پارک ساحلی، پارک دلفین، کشتی یونانی، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و... به طور کل با حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طی مسافت با خودرو از هتل‌ها می‌توانید به مراکز تفریحی و گردشگری شهر دسترسی پیدا کنید.

آیا قیمت هتل‌های اطراف مراکزتفریحی گران‌تر است؟

هتل‌های‌ نزدیک مراکز تفریحی با رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌های متفاوت در دسترس هستند. توصیه می‌شود با استفاده از فیلتر قیمت در سایت‌های رزرو اینترنتی هتل، کف و سقف بودجه خود را مشخص نموده تا به انتخاب خود نزدیک‌تر شوید.

آیا هتل‌های اطراف اسکله تفریحی به مراکز خرید هم نزدیک هستند؟

بله، مراکز خرید متعددی در نزدیکی هتل‌ها به شما وجود دارند.

آیا هزینه اقامت برای کودکان در کیش رایگان است؟

قوانین هر هتل برای پذیرش کودکان متفاوت است. برخی هتل‌ها تا سن مشخصی کودکان را رایگان پذیرش می‌کنند. برخی هم هزینه را نیم بها دریافت می‌کنند. حتما قوانین مربوط به هتل مورد نظر خود را قبل از رزرو مطالعه کنید.

جریمه کنسلی رزرو هتل چه قدر است؟

جریمه کنسلی رزرو با توجه به زمان اعلام آن و قوانین هتل می‌تواند متفاوت باشد. می‌توانید درخواست کنسلی خود را در سایت‌های رزرو آنلاین هتل ثبت کنید تا شرایط و میزان جریمه به شما اعلام گردد.

کد خبر 249881