چه زمانی هتل های کیش ارزانتر می شوند؟

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری و زیبای کشورمان ایران بوده و به مروارید خلیج فارس شهرت دارد. سواحل زیبا، جاذبه‌های توریستی، امکانات تفریحی متنوع و آرامش کیش از جمله دلایلی هستند که گردشگران را به این جزیره زیبا می‌کشانند.

اگر به دنبال مقصدی برای دور شدن از دغدغه‌های روزمره هستید و مدرن و لوکس بودن امکانات برایتان اهمیت دارد، سفر به کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. در این مطلب قرار است با تعدادی از هتل های لوکس کیش که تخفیفات خوبی را برای گردشگران درنظر می‌گیرند، آشنا شویم و در ادامه ارزانترین زمان سفر به کیش را بررسی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از هتل های ۵ ستاره جزیره، هتل آرامیس پلاس کیش بوده که از سال ۱۳۹۹ تا کنون درهای خود را بر روی گردشگران گشوده است. این هتل نوساز با امکانات و خدمات بسیار باکیفیت که به مسافران ارائه می‌دهد، به خوبی توانسته رضایت آنان را جلب کند. هتل آرامیس پلاس با قرارگیری در میدان پردیس، دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید اطراف دارد. فاصله این هتل تا سواحل نیلگون خلیج فارس حدود ۱.۳ کیلومتر بوده و مسافران با صرف زمانی کوتاه، می‌توانند خود را به ساحل برسانند. پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد هتل آرامیس پلاس با ارائه بهترین خدمات، در تلاشند تا اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. این هتل در فصول کم تردد سال، تخفیفات ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرد.

هتل ایران کیش

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره جزیره که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز کرده، هتل ایران است. این هتل دارای ۱۲۲ واحد اقامتی بوده که در ۷ طبقه واقع شده‌اند. قیمت رزرو هتل ایران با توجه به سطح امکانات و خدمات لوکسی که ارائه می‌دهد، بالاست. اما به نسبت سایر هتل‌های ۵ ستاره جزیره قیمت مناسب‌تری دارد، البته این قیمت‌ها متناسب با تغییر فصل دستخوش تغییرات می‌شوند. از امکانات هتل ایران می‌توان به مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی، استخر شنا، خدمات ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، رستوران و کافی شاپ باکیفیت اشاره کرد.

چه زمانی هتل های کیش ارزانتر می شوند؟

هتل کوروش کیش

یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره لوکس جزیره، هتل کورش کیش‌ بوده که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این هتل نوساز دارای ۱۹۸ باب اتاق بوده که در ۱۶ طبقه قرار گرفته‌اند. هتل کوروش با امکانات لوکس و با کیفیت، برخورد حرفه‌ای کارکنان و کیفیت بالای رستوران خود به خوبی توانسته نظر گردشگران و مسافران جزیره کیش را به خود جلب کند. خوب است بدانید هتل کورش به دلیل استفاده از سیستم انرژی خورشیدی، عنوان اولین هتل سبز ایران را از آن خود کرده است. از امکانات خوب هتل کوروش می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمت ۲۴ ساعته، استخر، سونا و جکوزی، وای فای رایگان، کافی شاپ در محوطه، رستوران با صرف غذای ایرانی و فرنگی، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هتل پالاس کیش

یکی از جدیدترین هتل های جزیره است که در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۵ ستاره که به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل های کیش به شمار می‌رود، با طراحی شیک و مدرن واحدهای اقامتی خود، برخورد حرفه‌ای پرسنل، کیفیت بالای کافی شاپ و رستوران و همچنین موقعیت مکانی ایده‌آل، به خوبی توانسته است نظر میهمانان را به خود جلب کند. از امکانات هتل پالاس کیش می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، خدمات CIP، رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی، کافی شاپ، استخر روباز، روم سرویس ۲۴ ساعته و... اشاره کرد. خوب است بدانید تعدادی از اتاق های این هتل چشم انداز رو به دریا دارند؛ البته هزینه اقامت در این اتاق ها از مشابه آن با چشم انداز جزیره، مقداری گرانتر است.

چه زمانی هتل های کیش ارزانتر می شوند؟

ارزانترین زمان سفر به کیش

سفر به جزیره کیش در بعضی از فصل های سال، با هزینه کمتری همراه است. به صورت کلی نیمه اول سال که هوا رو به گرمی می‌رود، تقاضا برای سفر به کیش هم کاهش یافته و در نتیجه هزینه خدمات مسافرتی در این مقصد نیز پایین می‌آید. اگر به دنبال تجربه سفری ارزان قیمت به کیش هستید، ایام تعطیلات مانند نوروز و تعطیلات تقویمی به خصوص در فصل پاییز و زمستان، زمان مناسبی برای سفر به کیش نیست؛ چراکه در این ایام، کیش میزبان گردشگران زیادی خواهد بود. فصل بهار بعد از تعطیلات عید نوروز و فصل تابستان، زمان ارزانی برای سفر به کیش محسوب می‌شود. اکثر هتل های کیش نیز در این زمان، تخفیف‌های استثنایی برای میهمانان خود درنظر می‌گیرند. همچنین هزینه پروازهای کیش نیز در این بازه زمانی معمولا با کاهش قیمت روبه رو خواهد شد. اگر گرمای هوا شما را آزرده خاطر نمی‌کند، می‌توانید سفری مقرون به صرفه و اقتصادی اما با کیفیت را در این ایام تجربه کنید.

رزرو ارزان هتل های کیش در فلای تودی

اگر به دنبال رزرو ارزان قیمت هتل و بلیط کیش هستید، انتخاب درگاهی معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. فلای تودی یکی از مطمئن ترین سایت های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بوده که با ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ ها، به خوبی توانسته است رضایت میهمانان را جلب کند. رزرو هتل های کیش در فلای تودی در کوتاه ترین زمان، امکان پذیر است. کافیست به صفحه هتل داخلی فلای تودی مراجعه کنید. مقصد کیش و تاریخ ورود و خروج را وارد کرده و بعد کلید جستجو را بزنید تا لیست کاملی از هتل های کیش به همراه قیمت و امکانات برایتان به نمایش درآید. در این صفحه، هتل های جزیره کیش از ارزان ترین و به گران ترین مرتب شده‌اند تا مخاطب بتواند به راحتی گزینه‌های مناسب خود را پیدا کند. همچنین می‌توان به کمک فیلترهای خوبی که سایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد نوع نیاز خود را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی، امکاناتی که از هتل انتظار دارد، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح کیش را انتخاب کند تا هتلی متناسب با سلیقه‌اش نمایش داده شود.

کد خبر 249873