نکات دریافت آنلاین خدمات سفر با کمترین نرخ از بلیط تا تور!

اگر می‌خواهید بلیط سفر ارزان بخرید یا از نحوه دریافت قیمت دقیق تورهای مسافرتی و امکانات رفاهی مطلع شوید این مطلب را از دست ندهید!

سفر آسان و لذت‌بخش بدون داشتن بلیط و هتل امکان‌پذیر نیست! مخصوصا اگر بخواهید بلیط هواپیما بخرید و با راهکارها و ترفندهای بلیط هواپیما ارزان آشنا نباشید. البته این دغدغه تنها به بلیط هواپیما محدود نمی‌شود و شما در خرید بلیط اتوبوس و قطار هم ممکن است با آن روبه‌رو شوید. حتی ممکن است بخواهید با تور سفر کنید ولی از قیمت دقیق آن و امکانات رفاهی باخبر نباشید. در این زمان چه باید کرد؟ با ما همراه شوید تا نگاهی کامل به نحوه دریافت اینترنتی خدمات سفر داشته باشیم.

نحوه تهیه بلیط هواپیما با قیمت ارزان

پرسشی که همواره مطرح می شود این است که چگونه می توان یک بلیط ارزان هواپیما پیدا کرد؟ در این خصوص باید بگوییم این که چه نوع بلیطی ارزانتر از دیگری است بیشتر بستگی به شرایط زمانی دارد و این شرایط زمانی است تعیین می کند که چه نوع بلیطی ارزانتر از دیگری باشد. اگر در زمانی به سر می بریم که مسافرت های زیادی انجام می شود مثل برخی تعطیلات یا مناسبت های خاص، بلیط ارزان هواپیما در مورد بلیط چارتر و سیستمی فرقی نمی کند اما در زمان هایی که تردد مسافر زیاد نیست بلیط هواپیمای ارزان در مورد بلیط های چارتری جلب توجه بیشتری می نماید.

این موضوع به این دلیل است که چارتر کننده ها می کوشند در مواقع کم سفر، بهای صندلی های خود را کاهش دهند تا هواپیما پر شود و صندلی خالی نماند. آن ها اقدام به عرضه بلیط ارزان هواپیما می نمایند و به خصوص در زمانی که ساعات نزدیکی به پرواز هواپیما مانده است نرخ بلیط ها را به شدت کاهش می دهند. کاری که شما باید بکنید آن است که مدام و البته در فواصل زمانی مناسب قیمت بلیط ها را از وب سایت قاصدک ۲۴ چک نمایید و چنانچه بلیط هواپیما چارتر ارزان قیمت مورد نظر خود را یافتید به سرعت آن را شکار کنید! انجام این عملیات به منظور یافتن پرواز ارزان داخلی یا خارجی چندان دشوار نیست فقط نیاز به کمی صبر، حوصله و دقت دارد.

نکات خرید بلیط پرواز به خارج

نکته‌ای که باید در برنامه‌ریزی برای سفر خارجی خود دقت کنید؛ انتخاب فرودگاه‌های مقصد است. زیرا در اغلب کشورهای خارجی چند فرودگاه در یک شهر وجود دارند که همگی بین المللی بوده و پذیرای پروازهای خارجی از اقصی نقاط جهان هستند. این فرودگاه‌ها از نظر جغرافیایی در نقاط مختلفی از شهر قرار دارند. بنابراین اگر در رزرو بلیط هواپیما خارجی (پروازهای-خارجی/https://ghasedak۲۴.com) خود به موقعیت فرودگاه مقصد توجه نکنید، ممکن است بلیط را برای فرودگاهی خریداری کرده باشید که در حاشیه شهر قرار گرفته یا با ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی فاصله زیادی دارد. در این صورت متقبل هزینه‌های رفت و آمد تا رسیدن به مقصد اصلی یا هتل خواهید شد که به صرفه نیستند. بنابراین توصیه می‌کنیم در حین تهیه پرواز به خارج از کشور حتما به فرودگاه‌های مقصد و موقعیت جغرافیایی آن‌ها توجه کنید.

خرید بلیط خارجی ارزان

نکته دیگر این است که رزرو بلیط خارجی، پروسه سخت و پیچیده ای ندارد و اگر با روند خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی آشنا باشید به راحتی می توانید این نوع بلیط را هم خریداری نمایید. با این حال باید این نکته را در نظر بگیرید که شما برای رزرو بلیط خارجی علاوه بر اطلاعات شخصی لازم برای خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی، به شماره پاسپورت خود و تاریخ انقضای آن نیز نیاز دارید. همچنین پاسپورت شما باید از زمان سفر، حداقل دارای ۷ ماه اعتبار باشد.

در حال حاضر شرکت های هواپیمایی بسیاری در ایران، بلیط هواپیما خارجی را به مسافران خود ارائه می کنند که از میان آنها می توانیم به ایرلاین های ایران ایر، آتا، قشم ایر، زاگرس، ماهان ایر، آسمان، تابان ایر و غیره اشاره کنیم. البته ناگفته نماند که همه این شرکت ها در طول سال به یک اندازه، پرواز خارجی ندارند و برخی از آنها تنها به یک یا دو مقصد خارجی پرواز می کنند. همچنین در این میان ایرلاین هایی که از هواپیماهای قدرتمندتری برخوردار هستند مقاصد خارجی بیشتری را تحت پوشش دارند، چرا که راحت تر می توانند مجوزهای لازم را در این زمینه از سازمان های بین المللی مربوطه کسب کنند.

اگر با تور سفر می‌کنید بخوانید

در قاصدک ۲۴ می‌توانید تورهای مسافرتی گوناگونی را از تور کیش تا تور ترکیه تهیه کنید و از خدمات متنوعی همچون بلیط سفر، هتل، گشت شهری و بیمه بهره‌مند شوید. با این حال بهتر است قبل از خرید نکات زیر را به خاطر داشته باشید و سپس با تیم قاصدک ۲۴ (۷۵۲۶۹-۰۲۱) برای اطلاع از قیمت تور دلخواه خود تماس بگیرید.

  • قبل از رزرو تور، هتل های ارائه شده را بررسی کنید.

  • اگر در انتخاب نوع حمل‌ونقل سفر تردید دارید؛ بهتر است به فاصله‌ی سکونت خود تا مقصد دقت کنید. در برخی موارد، قیمت تور با بلیط هواپیما برای افرادی که مسافت زیادی تا مقصد دارند به‌صرفه‌تر خواهد بود. زیرا هرچه زمان طولانی‌تری در سفر و تور باشید مخارج نیز بالاتر خواهند رفت.

  • اگر تمایل به رزرو تور ارزان خارجی یا تور داخلی ارزان دارید؛ حتما به زمان سفر خود دقت کنید. بی‌شک رزور تور در زمان‌های شلوغ و پرجمعیت که تمامی ایرانیان اقدام به مسافرت می‌کنند؛ گران خواهد بود.

  • یکی‌از مواردی که توصیه می‌کنیم به قیمت تور دقت نکنید؛ بیمه مسافرتی برای رزرو تورهای مسافرتی خارجی است. با وجود آن که قیمت تور افزایش پیدا خواهد کرد؛ خیالتان از بابت حوادث پیش‌بینی نشده راحت بوده و سفر امن‌تری را تجربه می‌کنید.

بلیط ارزان داخلی

مزایای تهیه بلیط اتوبوس به صورت آنلاین

خرید بلیط اتوبوس اینترنتی مزایایی زیادی دارد. اولین و مهمترین مزیت آن امکان بررسی و مشاهده کلیه اتوبوس های موجود در مسیر درخواستی شماست. این ویژگی به شما این امکان را می دهد یک بلیط اتوبوس ارزان قیمت و متناسب با بودجه سفر خود را خریداری نمایید.

مزیت بعدی، امکان انتخاب صندلی در اتوبوس است که باعث می شود بسته به اولویت های سفر خود، بهترین صندلی اتوبوس وی آی پی یا معمولی را برای سفر رزرو نمایید. پس اگر شما نیز می خواهید در انتخاب صندلی اتوبوس خود هوشمندانه تر عمل کنید حتما سری به وب سایت قاصدک ۲۴ بزنید و با اطلاع از جنسیت مسافران، شماره صندلی خودتان را انتخاب کنید.

همچنین جالب است بدانید برخی از شرکت ها نیز برای مسافرانی که بلیط های آن ها را به صورت آنلاین خریداری می کنند مزایایی را در نظر گرفته اند.

به طور مثال شرکت مسافربری همسفر به هر کاربری که در خرید خود، ۷ بلیط اتوبوس را از یک مبدا به یک مقصد به صورت اینترنتی خریداری نماید، بلیط اتوبوس هشتم را به صورت رایگان هدیه می دهد که این خود نیز موجب کاهش هزینه های سفر شده و در نهایت بلیط اتوبوس ارزان قیمت تری را نصیب خریدار می کند. امیدواریم راهنمایی کاملی ارائه داده باشیم؛ سفر به خیر!

کد خبر 249871