۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
بهترین فست فود در رشت

از دیرباز گیلان یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های خوراک در کشور و حتی جهان به شمار می‌رود. تنوع غذایی، ترکیبات ویژه و بدیع، اصالت و تازگی مواد اولیه، منحصر به فرد بودن بسیاری از گیاهان بومی و... غذاهای گیلان را به حدی خاص و لذیذ کرد که یونسکو، رشت مرکز گیلان را به عنوان یکی از شهرهای خلاق خوراک در جهان به رسمیت شناخت و ثبت جهانی نمود. با تغییرات سبک زندگی مردم جهان و همچنین پیشرفت صنعت غذا در جهان، فست ‌فودها نیز امروزه بخشی از سبد غذایی مردم خطه گیلان را در بر گرفته‌اند.

معروف ترین فست فود در رشت

بدیهی است که مردمی که از گذشته، خوراک یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی‌شان بوده است، در مورد پدیده نوظهور فست‌ فود در شهر و استان‌شان بسیار سخت‌گیر باشند و در جست و جوی این باشند که بهترین فست‌ فود رشت کدام است؟ همچنین مسافرانی که همواره یکی از مهم‌ترین دلایل سفرشان به شهر رشت، جاذبه‌های خوراکی این شهر بوده است نیز مشتاق پی بردن به جواب این سوال هستند. در مطلب زیر با هم به بررسی پنج فست فود برتر در رشت می‌پردازیم.

بهترین فست فود در رشت

فست فود پیزریا

وقتی صحبت از بهترین فست فود رشت می‌شود همواره در بین پیشنهاد اهالی شهر نام فست فود پیزریا دیده می‌شود. تنوع بسیار بالای غذا در این رستوران، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، ارسال سریع سفارشات بیرون‎‌بر و همچنین فضای بسیار شیک و مدرن، باعث شده است این فست فود در نظر بسیاری از مردم، باکیفیت‌ترین رستوران گیلان و رشت باشد. فست فود پیزریا سالیان متمادی است که جزو انتخاب‌های اصلی مردم برای صرف نهار و شام است. برخورد خوب پرسنل در کنار محیط تمیز و آرام، همواره خاطره خوبی در ذهن مشتریان ثبت کرده و بسیاری از مشتریان این فست فود را به مشتری وفادار تبدیل کرده است.

گفتنی است که فست فود پیزریا یکی از شعبات گروه رستوران‌های رازقی است. گروه رستوران‌های رازقی بزرگترین گروه رستوران‌های شمال کشور هستند. همچنین بزرگترین کترینگ بیرون‌بر استان گیلان را نیز دارا هستند. به علاوه اینکه اپلیکیشنی که توسط این گروه رستورانی در خدمت مردم قرار گرفته، پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان است. به این ترتیب سفارش آنلاین غذا در این فست فود از سه طریق اپلیکیشن، وب اپلیکیشن و تماس تلفنی انجام می‌گیرد که این تنوع در مسیرهای سفارش آنلاین فست فود و غذا، فست فود پیزریا و گروه رستوران‌های رازقی را از باقی رستوران‌های رشت متمایز می‌کند. منوی فست فود گروه رازقی (پیزریا) شامل موارد زیر است:

مرغ سوخاری

شامل فیله استریپس، نیکد چیکن، ساق سوخاری، فیش اند چیپس، لقمه سوخاری، یامی چیکن، بال سوخاری، پک سوخاری و...

پیتزا

شامل انواع پیتزا از قبیل پیتزا بیکن، پیتزا یونانی، پیتزا مخصوص، پیتزا هات بیف، پیتزا برگر، پیتزا مرغ و قارچ، پیتزا مدیترانه‌ای، پیتزا فیله استیک، پیتزا مارگاریتا، پیتزا زبان، پیتزا چیکن گریل، پیتزا شاورما، پیتزا قارچ و پنیر، پیتزا میگو، پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا مخلوط، پیتزا گوشت و پیاز، پیتزا رست بیف، پیتزا چهارفصل، پیتزا پپرونی، پیتزا سبزیجات، پیتزا چیکن پستو و...

دنر

دنر گوشت، مرغ، دنر مخلوط و...

استیک

شامل ریب استیک، استیک فرانسوی و...

خوراک

شامل خوراک کباب ترش، خوراک برگر، خوراک زبان

پاستا

شامل لازانیا، اسپاگتی، فتوچینی، پنه آلفردو و...

ساندویچ

شامل انواع مختلف برگر، مرغ، رست بیف، استیک، زبان، هات داگ، رویال، چیز برگر و...

همچنین از دیگر ویژگی‌های این فست فود که آن را از باقی فست فودها متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه انواع سوخاری با دستگاه اورجینال هنی پنی آمریکایی kfc

  • دونر کباب با دستگاه اورجینال ترک و برش دهنده رباتیک

تمام این موارد باعث شده است تا بسیاری از مردم، فست فود رازقی را بهترین فست فود رشت بدانند. گفتنی است گروه رستوران‌های رازقی شامل رستوران‌های زیر است:

  • رستوران رازقی: رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۳ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲


  • رستوران پیزریا ۱: رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۰ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰


  • رستوران پیزریا ۲: لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، میدان حشمت – تلفن: ۰۱۳۴۲۲۳۶۰۶۰


  • رازقی اکسپرس: رشت، گلسار، خیابان استاد معین نبش خیابان ۱۶۹ – تلفن: ۰۱۳۳۴۱۹

فست فود برگراد

یکی دیگر از فست فودهای معروف شهر رشت، فست فود برگراد واقع در جاده رشت به انزلی است. تنوع غذایی خوب و غذاهای باکیفیت را می‌توان از مزیت‌های فست فود برگراد دانست. همچنین این فست فود در دو وعده نهار و شام پذیرای همشهریان و مسافران گرامی است. طراحی خوب فضای رستوران و دارا بودن دو بخش سالنی و فضای باز را می‌توان از ویژگی‌های این فست فود دانست. همانطور که از اسم این فست فود پیداست، مانور برگراد بیشتر روی برگرهاست. همچنین از سالاد سزار و استیک برگراد نیز می‌توان به عنوان غذاهای ویژه این رستوران یاد کرد.

آدرس شعبه 1: جاده رشت به انزلی، روبروی نمایندگی تویوتا

آدرس شعبه 2: گلسار، بلوار گیلان، نبش خیابان 176 (بیرون بر)

تلفن‌های تماس: 09114646240 و 32007017

بهترین فست فود در رشت

خانه کنتاکی

یکی دیگر از فست فودهایی که در چند سال گذشته در شهر رشت شناخته شده است، خانه کنتاکی است. این فست فود دارای دو طبقه بوده و از دو بخش کافه و فست فود تشکیل می‌شود. کیفیت قابل قبول غذاها و همچنین برخورد خوب پرسنل، از ویژگی‌های این فست فود است. این فست فود نیز در دو وعده نهار و شام در خدمت همشهریان و مسافران است. از غداهای ویژه خانه کنتاکی می‌توان به پیتزای هشتاد سانتی، سوفله شکلاتی و انواع سالاد اشاره کرد. خانه کنتاکی هم به صورت سفارش حضوری و هم به صورت بیرون‌بر به ارائه خدمات می‌پردازد.

آدرس: رشت چهارراه گلسار، جنب بوستان ملت.

تلفن‌ تماس: 32128268 و 3398


فست فود پرنیان

یکی دیگر از رستوران‌های لیست بهترین فست فود رشت، فست فود پرنیان واقع در خیابان حافظ رشت است که در دو وعده نهار و شام به مردم و مسافران ارائه خدمات می‌کند. نزدیکی این فست فود به پارک شهر رشت این فست فود را انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران در این شهر کرده است. این فست فود نیز از دو طبقه تشکیل شده است که طبقه اول صرفاً برای سفارش غذا و طبقه دوم محل نشستن مشتریان است. از غذاهای معروف فست فود پرنیان می‌توان به انواع سوخاری اشاره کرد. همچنین فست فود پرنیان در دو بخش سفارش در محل و بیرون‌بر، ارائه خدمات می‌کند.

آدرس: رشت، خیابان حافظ

تلفن: 33910 و 33322820

بهترین فست فود در رشت

فست فود پیتزا پیتزا

اما آخرین فست فود در لیست بهترین فست فود رشت، پیتزا پیتزا است. این فست فود که بیش از 20 سال است در شهر رشت به مشتریان ارائه خدمات می‌کند و همواره مشتریان خاص خود را نیز داشته است، تخصص اصلی خود را طبخ پیتزای باکیفیت می‌داند و سالیان متمادی مقصد بسیاری از دوست داران پیتزا در شهر رشت بوده است. طراحی خوب و محیط آرام، دو ویژگی این فست فود نسبتا قدیمی رشت هستند. غذای باکیفیت و تنوع قابل قبول در منوی پیتزا، فست فود پیتزا پیتزا را همواره جزو فست فودهای خوب رشت حفظ کرده است.

آدرس: رشت، گلسار، سه‌راه گلایل، ابتدای بلوار گیلان

تلفن تماس: 33778070


نتیجه گیری و جمع بندی

آنچه یک فست فود را از باقی فست فودها متمایز می‌کند، ارائه خدمات قابل قبول، برخورد خوب پرسنل، ارائه غذای باکیفیت و فضای راحت و آرام است. در شهری مانند رشت که در آن سلیقه غذایی مردم بسیار خاص است و رقابت بر سر اینکه کدام فست فود، بهترین فست فود رشت است همواره تنگاتنگ بوده، می‌توان با خیال راحت به فست فودهای لیست فوق رفت و یک وعده غذای باکیفیت را در کنار عزیزان تجربه کرد؛ مخصوصا فست فود پیزریا که به نظر بسیاری از مردم، بهترین فست فود رشت لقب گرفته است و غذایی در شان همشهریان و مسافران عزیز ارائه می‌دهد.

کد خبر 249845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =