بهترین تور فرانسه و تور آفریقا برای تعطیلات کریسمس 2023

معمولاً ، اولین دلیل سفر مسافران به آفریقا ، همراه شدن با سافاری حیات وحش یا صعود از کلیمانجارو است.

در حالی که تور آفریقا مطمئناً دارای برخی از پربارترین فرصت های تماشای حیات وحش و یکی از بی نظیر ترین مناطق دنیا است ؛ دلایل بسیاری وجود دارد که باید در تور آفریقا شرکت کنیم. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید ، فرانسه باید یکی از کشور های برتر در لیست شما باشد. برای انجام این سفر ، نیاز به ویزا شینگن دارید تا بتوانید علاوه بر تور فرانسه و نقاط دیدنی آن ، به سایر مناطق اروپا نیز سفر کنید. اما چرا باید به فرانسه سفر کرد ؟ طبیعتاً دلایل بسیاری وجود دارد ؛ اما برج افسانه ای ایفل ، غذا های فرانسوی معروف در جهان و زبان جذاب این کشور ، از جمله دلایل بی نظیر تور فرانسه می باشد. بدون شک ، صد ها کار برای انجام دادن در تور آفریقا و فرانسه وجود دارد ؛ بنابراین به هیچ عنوان وقت اضافی برای استراحت و خاراندن سر خود نخواهید یافت.

تور فرانسه

تور فرانسه و تعطیلات کریسمس در پاریس

اگر واقعاً می خواهید جوهر واقعی فرانسه را تجربه کنید ، دانستن حداقل برخی از کلمات و عبارات اساسی فرانسوی عالی خواهد بود. چه کسی می داند ، ممکن است با تعدادی دوست فرانسوی آشنا شوید که انگلیسی صحبت نمی کنند. همه به استراحت از این روال یکنواخت نیاز دارند و چه چیزی بهتر از یک سفر؟ مقاصد مسافرتی بسیار زیادی وجود دارد که می‌ توانید آنها را کشف کنید ، اما یکی از برجسته ترین آنها ، تور فرانسه می باشد که نیاز به ویزا شینگن دارد. فرانسه کشوری زیبا می باشد که هر ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی از گردشگران است. فرانسه که در سمت غربی اروپا قرار دارد و مظهر یک مقصد گردشگری با ترکیبی از سواحل ، معماری زیبا و غذا و کافه های شگفت انگیز است. در سراسر شهر پاریس ، چیز های زیادی برای ارائه دارد که می توانید تمام تعطیلات خود را در آنجا گذرانده و باز هم از این شهر مسحورکننده خسته نشوید. معماری ، موزه ها ، برج ایفل و دیزنی لند ، لیستی از جاذبه های بی پایان این شهر است.

جذابیت های هنری تور فرانسه

شما هرگز از قدم زدن در خیابان های پاریس خسته نخواهید شد. می‌ توانید روز خود را در موزه لوور با قدردانی از نقاشی معروف مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی بگذرانید و سپس شب را در کنار برج ایفل سپری کرده و در کافه‌ ای کوچک در آن نزدیکی ، غذای خود را صرف کنید. کشور فرانسه ، خانه‌ های مختلف مد و بوتیک‌های محلی را در خود جای داده است که در آن انواع لوازم و لباس‌ های مد پیدا می‌ شود. فرانسه که زادگاه برند هایی مانند کوکو شانل و دیور است ؛ امروزه به عنوان مد و فشن شناخته می شود. برخی از مکان هایی که می توانید برای خرید در فرانسه در نظر بگیرید ؛ بلوار سن ژرمن ، لس هال و خیابان ریوولی می باشد. حومه شهر فرانسه ، زیبایی خالص را به شما ارائه می دهد که در آن می توانید به دور از دنیای پر هرج و مرج ، به استراحت بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور فرانسه و اخذ ویزا شنگن ، به وب سایت navidgasht.com سر بزنید.

تور فرانسه

تور آفریقا شامل چه کشورهایی می شود؟

قاره آفریقا مملو از مناظر منحصر به فرد ، تاریخ باستانی ، شگفتی های جغرافیایی و ماجراجویی های فعال است. سواحل استوایی در تور آفریقا وجود دارد که با برخی از بهترین سواحل جهان رقابت می کنند. با این حال ، بهترین انتخاب سواحل جزیره کوچک زنگبار ، درست در سواحل دارالسلام و پایتخت تانزانیا است. این جزیره کوچک دارای آب‌ هاب لاجوردی شفاف ، شن‌ های مرجانی سفید و فرصت‌ هاب غواصی فراوان است که آن را به مکانی عالی برای استراحت پس از سافاری یا پیاده‌ روی در بلندترین قله‌ های آفریقا (کوه کلیمانجارو و کوه کنیا) تبدیل می‌ کند. مراکش از دیگر کشور های آفریقایی است که علاوه جمعیت بالا ، دارای سبک شهری قرون وسطایی می باشد. با استفاده از تور آفریقا ، می توانید به تمامی کشور های جذاب و بکر این قاره مسافرت کنید. پیچ و خم کوچه‌ ها و بازار های پر رونق ، تصویری از علاءالدین دیزنی را تداعی می‌ کند.

نوید گشت

جهت کسب ویزا شنگن به کدام شرکت مسافربری مراجعه کنیم؟

فرانسه یکی از معدود کشورهایی است که از نظر فرهنگی بسیار غنی است. این کشور ، صاحب افتخار میراث غنی هستند که به ناپلئون و انقلاب فرانسه بازمی گردد. مکان های جنگی و کلیساها ، از جمله جاذبه های گردشگری محبوب این کشور هستند. فرانسه خانه بسیاری از کلیساهای زیبای حکاکی شده مانند نوتردام است که قطعاً باید در آن به گشت و گذار بپردازید. در هر گوشه از خیابان های فرانسه عاشق معماری منحصر به فرد فرانسوی خواهید شد. با تهیه تور فرانسه از شرکت مسافربری نوید گشت ، می توانید در کمترین زمان ممکن ویزا شنگن خود را دریافت کنید. اگر هنوز متقاعد نشده اید ، به یاد داشته باشید که فرانسه نزدیک به چهل مکان میراث جهانی یونسکو دارد و بنابراین شما گزینه های زیادی برای کاوش دارید. فرانسه همچنین سواحل فریبنده و کوه های زیبایی برای برای شما دارد. گزینه‌ های اسکی و سایر ورزش‌ های زمستانی ، در اختیار شما قرار می‌ گیرد تا روز خود را پرماجرا و سرزنده شروع کنید. فرانسه همچنین دارای آب و هوای مطلوبی است که می توانید در طول تور فرانسه از آن لذت ببرید.

کد خبر 249844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =