دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف از موسسه مهاجرتی پارسیس

افرادی که تمایل سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی را داشته باشند، ابتدا باید به سفارت کشور مربوطه مراجعه کنند و مدارک لازم را به مسئولان سفارت تحویل دهند. تعیین وقت قبلی سفارت، موجب تسریع روند درخواست و جلوگیری از اتلاف وقت می‌شود. امور مربوط به دریافت مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و صدور ویزا برای برخی کشورها مانند فرانسه، یونان و پرتغال از طریق کارگزاری VFS Global انجام می‌شود؛ اما برای کشورهایی مانند آمریکا باید به محل سفارتخانه مراجعه کرد.

برخی از کشورهای اروپایی سفارتی در ایران ندارند و لذا متقاضیان باید از طریق کشورهای همسایه اقدام به دریافت ویزا کنند. اقدام از طریق یک مؤسسه مهاجرتی معتبر تا حدود زیادی روند دریافت ویزا را تسهیل خواهد کرد. در این بین مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس یکی از موفق‌ترین مؤسسات در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا است.

وقت سفارت فرانسه

به طور معمول، بین 5 تا 15 روز طول می‌کشد تا ویزای فرانسه در سفارت و کنسولگری فرانسه پردازش شود. زمان رسیدگی به ویزای فرانسه به عوامل مختلفی بستگی دارد و بنا به صلاحدید کنسولگری ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. کارگزاری VFS Global مسئول بررسی مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و فرایند صدور ویزا برای متقاضیان است. متقاضیان می‌توانند به صورت آنلاین وقت ملاقات تعیین کرده و در موعد مقرر به محل کارگزاری واقع در تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، مجتمع هروی سنتر، طبقه چهارم مراجعه کنند.

به دلیل تعداد بالای متقاضیان برای اخذ ویزا، ممکن است روند اخذ وقت سفارت فرانسه طولانی شود. پیشنهاد می‌شود از طریق مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس برای گرفتن وقت سفارت اقدام کنید تا در اسرع وقت بهترین نتیجه را بگیرید.

وقت سفارت کانادا

زمان پردازش ویزای کانادا توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) از چند روز تا چند هفته متفاوت است. انواع مختلف ویزا، زمان پردازش و روند درخواست متفاوتی دارند. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان برای ورود به کانادا زیاد است، مسلماً بررسی پرونده‎ها زمان‌بر خواهد بود.

کانادا یکی از کشورهایی است که سفارتی در جمهوری اسلامی ایران ندارد و باید از طریق یکی از دفاتر VFS و  VACواقع در کشورهای همسایه مانند امارات یا ترکیه اقدام کرد. مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس در اسرع وقت، یک وقت ملاقات برای متقاضیان دریافت کرده و در تمام روند اخذ ویزا در کنار شما خواهد بود.

وقت سفارت یونان

با توجه به مدت زمان و هدف سفر به یونان، می‌توانید برای اقامت بیش از 90 روز برای یک ویزای شینگن کوتاه‌مدت یا ویزای ملی بلندمدت درخواست دهید. شما می‌توانید 180 روز قبل از سفر، برای ویزای شینگن یونان اقدام کنید. معمولاً روند درخواست ویزا حداقل 5 روز کاری طول می‌کشد؛ بنابراین به شما توصیه می‌شود 3 هفته قبل از سفر، درخواست خود را ارسال کنید. به منظور تعیین وقت سفارت یونان، متقاضیان باید از طریق کارگزاری VFS Global اقدام و یک وقت ملاقات به صورت آنلاین تعیین کنند و در تاریخ مقرر، به همراه تمامی مدارک و اسناد مربوطه در محل کارگزاری  VFS حاضر شوند.

ناگفته نماند که کارگزاری  VFSتنها یک رابط برای دریافت مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک متقاضیان است. تصمیم نهایی موافقت یا عدم موافقت با صدور ویزا، به عهده سفارت یونان است.

وقت سفارت پرتغال

زمان پردازش برای همه خدمات تقریبی است و نمی‌توان یک زمان دقیق تعیین کرد. اما زمان تقریبی رسیدگی به پرونده‌های ویزا حداقل یک ماه به طول می‌انجامد؛ بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان حداقل 2 الی 3 ماه پیش از زمان سفر برای درخواست ویزا اقدام کنند. خوشبختانه سفارت پرتغال در ایران دایر است؛ اما برای دریافت ویزای پرتغال نیازی به مراجعه حضوری به سفارت پرتغال نیست و مراجعه به کارگزاری کافی است. تمامی امورات مربوط به اخذ مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و صدور ویزا توسط کارگزاری  VFS انجام می‌شود و مصاحبه حضوری نخواهد بود.

وقت سفارت اسپانیا

اسپانیا یکی دیگر از کشورهایی است که در داخل ایران سفارتخانه دارد و می‌توان برای انجام امور مربوط به اخذ ویزا و دریافت اقامت به محل سفارت اسپانیا مراجعه کرد. اما نخست باید وقت قبلی سفارت را تعیین کنید تا بدون معطلی کارهایتان را پیش ببرید. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان برای اخذ وقت سفارت اسپانیا زیاد است، بهتر است از طریق یک مؤسسه معتبر مهاجرتی برای این کار اقدام کنید. تیم پارسیس با در اختیار داشتن بهترین وکلای مهاجرتی از آخرین مدارک و اسناد لازم برای مهاجرت اطلاع داشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای شما را اخذ می‌کند.

متقاضیان دریافت ویزای اسپانیا باید از طریق کارگزاری این کشور به نام BlS، واقع در تهران، خیابان پاسداران، خیابان نارنجستان چهارم، مجتمع آرتمیس یک، طبقه دوازدهم، واحد 5 اقدام به درخواست وقت مصاحبه و ارائه مدارک مربوطه کنند.

وقت سفارت آمریکا

متقاضیان مقیم ایران می‌توانند به هر سفارت یا کنسولگری ایالات متحده که به امور ویزاهای غیرمهاجرتی رسیدگی می‌کند، برای درخواست ویزا مراجعه کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که سفارت ایالات متحده در آنکارا، سفارت ایالات متحده در ایروان و سرکنسولگری ایالات متحده در دبی دارای کارکنان فارسی زبان هستند که با شرایط متقاضیان ایرانی به خوبی آشنایی دارند.

از آنجایی که پس از انقلاب سفارت آمریکا در ایران بسته شد، برای دریافت ویزا باید از یکی از گزینه‌های فوق اقدام کنید. این سفارتخانه‌ها به دلیل سهولت در رفت‌وآمد و کمتر بودن هزینه سفر، برای ایرانیان گزینه مناسبی هستند.

وقت سفارت انگلیس

سفارت انگلیس در ایران روابط بین انگلیس و ایران را حفظ کرده و توسعه می‌دهد. این سفارت، نمایندگی دیپلماتیک بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران است و تمامی امور مربوط به اخذ ویزا از طریق آن انجام می‌شود. از 5 مارس 2015، تمام قرارهای ملاقات برای خدمات کنسولی از طریق وب‌سایت BritishEmbassy.Vientiane@fco.gov.uk انجام می‌شود.

کارگزاری VFS انگلستان، واقع در تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان راشل کوری، ساختمان شماره 11، طبقه اول، مسئولیت رسیدگی به امور صدور ویزای انگلستان را به عهده دارد. پس از ثبت درخواست در وب‌سایت فوق و پرداخت هزینه‌ها، مجاز هستید از طریق کارگزاریVFS  وقت ملاقات رزرو کنید. باقی اطلاعات متقاضیان، مانند اطلاعات بیومتریک، در روز ملاقات به ثبت خواهد رسید. درخواست ویزای انگلیس برای ایرانیان از طریق کشورهای ترکیه و دبی نیز امکان‌پذیر است.

اخذ وقت سفارت از طریق مؤسسه مهاجرتی پارسیس

اخذ وقت سفارت فرآیندی زمان بر است، به خصوص که در سال‌های اخیر تقاضا برای مهاجرت کوتاه‌مدت یا دائمی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. همچنین در این بین نقص مدارک ممکن است، روند دریافت وقت سفارت را به تأخیر بیندازد. بنابراین، سپردن امور به یک مؤسسه معتبر و خوش‌نام مانند مؤسسه حقوقی و مهاجرتی پارسیس می‌تواند کمک کننده باشد.

کد خبر 249801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =