هتل های نزدیک حرم مشهد چه نام دارند؟

هتل های نزدیک حرم مشهد مسلماً محبوب ترین اقامتگاه ها برای زائران امام هشتم هستند. زیرا می توانند با اندکی پیاده روی راهی حرم مطهر امام رضا (ع) شوند. از این رو پرشین هتل قصد دارد برای راحتی زائران تور مشهد، اقدام به معرفی هتل های مشهد در مجاورت حرم نماید. اینگونه افراد می توانند با توجه به بودجه های مختلف هتل مورد نظر خود در مشهد را پیدا کنند.

یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد، هتل درویشی مشهد نام دارد. این هتل 5 ستاره مشهد در دسته بهترین هتل های مشهد قرار می گیرد. البته با اقامت در این هتل مشهد شما باید هزینه ای بسیار بالا برای اقامت در شهر مشهد بپردازید. چون تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد.

هتل درویشی مشهد بسیار مجلل طراحی شده و دارای امکانات بسیار خوبی می باشد. یکی از این امکانات عالی، اتاق بازی برای کودکان، مجموعه آبی و ... است. علاوه بر این موارد یک بازارچه، 3 رستوران، 2 کافی شاپ و لمکده نیز در این هتل مشهد طراحی شده اند تا رضایت میهمانان مقیم در این هتل مشهد به خوبی جلب شود.

هتل درویشی مشهد

هتل اترک مشهد

یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد هتل اترک مشهد می باشد که با 2 دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید. هتل اترک مشهد یک 4 ستاره تاپ می باشد که تمامی امکانات رفاهی را به میهمانان مقیم در هتل خود ارائه می دهد. البته در حال حاضر این هتل در مشهد تعطیل است. دلیل این تعطیلی هم ساخت و بازسازی مجدد این هتل می باشد تا با امکاناتی پیشرفته تر، آماده پذیرایی از زائران باشد.

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد از دیگر هتل های نزدیک حرم مشهد است که 4 ستاره و نوساز می باشد. این هتل زیبا دارای لابی بسیار مجللی است که چشمان هر فردی را به خود خیره می کند. با این که اتاق های این هتل مشهد بسیار کوچک هستند اما اتاق های رضوان آن بزرگ تر و چشم اندازی رو به حرم دارند. فاصله این هتل مشهد تا حرم 2 دقیقه پیاده است که از آسانسورهای هتل نیز می توان صحن جامع رضوی و گنبد طلایی را مشاهده نمود.

هتل رضویه مشهد

از دیگر هتل های نزدیک حرم مشهد می توان به نام هتل رضویه مشهد اشاره نمود. در این هتل مشهد امکانات رفاهی به نسبت مطلوب طراحی شده تا میهمانان با کمترین هزینه در این هتل مشهد اقامت گزینند. این هتل مشهد در مجاورت بازار رضا قرار دارد. اتاق هایی تمیز، رفتار حرفه ای پرسنل و خدمات دهی مطلوب از ویژگی های این هتل نزدیک حرم مشهد به شمار می رود.

هتل رضویه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

اگر به دنبال نزدیک ترین هتل به حرم هستید، پیشنهاد ما به شما هتل قصر الضیافه است. هتل قصر الضیافه مشهد در صحن هدایت واقع شده است. این بدان معنی است که شما با ورود به این هتل در مشهد، پا به صحن و سرای حرم امام رضا (ع) گذاشته اید. امکانات ایده آل، خدماتی عالی، اتاق هایی رو به گنبد طلایی حرم و ... از دیگر ویژگی های این هتل مشهد است.

هتل مدینه الرضا مشهد

از دیگر هتل های 5 ستاره مشهد که در نزدیکی حرم قرار گرفته، هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل مشهد از نظر معماری اسلامی بوده و زیبایی چشم نوازی دارد. این هتل مشهد به دلیل وجود امکانات و اتاق هایی مخصوص معلولین توانسته یکی از محبوب ترین هتل ها در مشهد برای زائران باشد. رستوران گردان این هتل چشم اندازی 360 درجه از حرم مطهر امام رضا (ع) را به میهمانان هدیه می دهد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قدس مشهد

اما در انتهای این مطلب توصیه پرشین هتل به شما این است که حتما هتل قدس مشهد را نیز برای رزرو هتل در مشهد انتخاب نمایید. هتل قدس مشهد یک هتل 2 ستاره است که هم قیمت ارزانی داشته و هم در مقابل باب الجواد قرار گرفته است. با اقامت در این هتل شهر مشهد شما می توانید با کمتر از 1 دقیقه پیاده روی، پای خود را به صحن جامع رضوی بگذارید.

رزرو هتل مشهد از پرشین هتل چه مزیت هایی دارد؟

با رزرو هتل مشهد از سایت پرشین هتل شما می توانید علاوه بر دریافت بیشترین تخفیف هتل در مشهد، از پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم، تخفیف تفریحات در شهر مشهد و ... نیز برخوردار شوید. شماره های 051،31896 و 051،38096 پل ارتباطی شما با کارشناسان پرشین هتل در 24 ساعت شبانه روز است.

کد خبر 249792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =