سفر به دیزین مقصد زمستانی اطراف تهران

کمی دورتر از تهران و در استان البرز، به سراغ یکی از جاذبه های گردشگری می‌رویم که خصوصا در پاییز و زمستان مورد استقبال گردشگران است. دیزین یکی از محبوب‌ترین شهرها برای اسکی بازان است و هرساله پذیرای مسافران زیادی است که برای انجام مسابقات، تمرین و تفریح به پیست دیزین می‌روند و نیاز دارند برای گذراندن شب، به اجاره ویلا و سوئیت در دیزین بپردازند.

در این منطقه شما با اجاره روزانه ویلا و سوئیت در دیزین می‌توانید چند روزی را در آرامش و دور از سر و صدای شهر بپردازید و حتی با تفریح در این منطقه، یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید. گرچه پیست اسکی دیزین معروف است و افراد زیادی آن را به عنوان یک منطقه برای اسکی بازی می شناسند، اما جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی دارد که شما را علاقه‌مند می‌کند زمان بیشتری را در آن منطقه بگذرانید. بازدید از روستای گچسر، تله کابین دیزین، باغ لاله‌ها، غار یخ مراد، پل‌سنگی و... جاذبه‌های دیدنی‌ای هستند که نباید آن‌ها را از دست بدهید و برای این که فرصت داشته باشید از تمام آن‌ها بازدید کنید، باید بیشتر از یک روز را در این منطقه بگذرانید و نیازمند اجاره ویلا یا سوئیت در این منطقه هستید.

اجاره ویلا و سوئیت در دیزین

به دلیل قیمت مناسب اقامتگاه در این منطقه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت، اجاره ویلا در دیزین است. قیمت اجاره ویلا در دیزین متفاوت است و شما در هومسا به راحتی می توانید با استفاده از فیلترهای مربوطه، بر اساس بودجه‌تان می توانید انتخاب کنید که کدام ویلا را برای اقامت انتخاب کنید.

به راحتی می توانید با اجاره سوئیت ارزان در دیزین سفر خود را مدیریت کنید. خصوصا اگر به اسکی علاقه‌مند هستید و در فصول برف خیز باید هر هفته یا هر چند هفته یک بار به این منطقه بروید، بهتر است با اجاره روزانه سوئیت ارزان در دیزین یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و کمترین هزینه به این منطقه سفر کنید. برخی از افراد با اجاره اتاق در دیزین هزینه کمتری می پردازند اما شما حریم خصوصی ای که در سوئیت دارید را در یک اتاق نخواهید داشت و ممکن است افراد دیگری هم در آن اقامتگاه باشند. پس در نهایت اجاره سوئیت دیزین می تواند علاوه بر هزینه کمتر، حریم شخصی به شما بدهد تا احساس معذب بودن نداشته باشید.

اجاره ویلا لوکس در دیزین

اگر از آن دسته افرادی هستید که قرار نیست هر هفته به دیزین بروند و دوست دارند در یک محیط لوکس اقامت داشته باشند، پیشنهاد می کنیم ویلای لوکس در دیزین اجاره کنید تا هم از زیبایی‌های دیزین لذت ببرید و هم محیط اقامت‌تان، امکانات رفاهی لازم را داشته باشد. این ویلاها معمولا دکوراسیون خاص‌تری دارند و نزدیک به پیست اسکی دیزین هستند یا تراسی دارند که چشم انداز زیبایی به کوهستان دارد و به همین دلیل قیمت آن ها کمی گران تر است.

اجاره ویلا و سوئیت در دیزین به کمک هومسا

برای اجاره ویلا و سوئیت در دیزین حتی در زمان پیک نگران نباشید. شما می توانید از هومسا کمک بگیرید. به دلیل تنوع زیادی که در اقامتگاه های هومسا وجود دارد، شما می توانید بهترین اقامتگاه را مناسب با بودجه تان انتخاب کنید. در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سوال، می توانید با پشتیبانی هومسا تماس بگیرید.

جاذبه های گردشگری دیزین

دیزین از بهترین مقاصد زمستانی اطراف تهران است که به واسطه‌ی پیست‌های اسکی آن معروف شده است. پیست اسکس دیزین اولین پیست اسکی در ایران است که از طرف فدراسیون جهانی اسکی برای برگزاری مسابقات رسمی مورد تایید قرار گرفته است. فاصله دیزین تا تهران حدود دو ساعت و نیم بدون احتساب ترافیک است. برای دسترسی به دیزین در جاده چالوس بعد از عبور از هتل گچسروارد ولایت رود شوید.

پیست اسکی دیزین

دیزین 24 پیست اسکی دارد که با 3 تله کابین، دو تله سیژ و هفت تله اسکی و بالابر دوچرخه از مجهزترین پیست‌های اسکی ایران و خاورمیانه است که هر سال گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می‌کند. از مهم‌ترین نکات این پیست جدا بودن پیست افراد حرفه‌ای و مبتدی است. هم‌چنین امکانات دیگری مانند زمین تنیس، اسب‌سواری، و آموزش اسکی از دیگر ویژگی‌های این پیست است.

پیست چمن دیزین

گرچه پیست اسکی دیزین در فصل زمستان از مهم‌ترین جاذبه‌های اطراف تهران است؛ پیست اسکی چمن دیزین هم در فصل تابستان پذیرای مسابقات جهانی است.

کد خبر 249782

برچسب‌ها