۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
سفر به ازمیر در دوران پساکرونا

با شیوع کرونا، صنعت گردشگری آسیب زیادی دید و بسیاری از افراد از سفر به نقاط مختلف دنیا بازماندند. حالا با افزایش سرعت روند واکسیناسیون، مرزهای کشورها به روی ایرانیان باز شده و در صورت رعایت شرایط خاص، امکان سفر برای آنها فراهم است.

یکی از کشورهایی که همواره سفر به آن مورد استقبال ایرانیان بوده، ترکیه است که تنها با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید به آن سفر کنید. پیش‌بینی می‌شود ازمیر یکی از شهرهایی باشد که در دوران پساکرونا میزبان گردشگرانی از ایران خواهد بود. بنابراین می‌خواهیم در مورد سفر به ازمیر در دوران پساکرونا برای شما بگوییم و به نکاتی در این زمینه اشاره کنیم.

هتل های ازمیر مراقب سلامتی شما هستند

یکی از نگرانی‌هایی که در سفر در دوران کرونا وجود دارد، بهداشت محل اقامت است. هتل های ازمیر به خوبی توانسته‌اند به این نگرانی پایان دهند و مهمانان خود را در این مدت راضی نگه دارند. در این هتل‌ها پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شوند و نظافت با دقت بیشتری از گذشته صورت می‌گیرد. بنابراین در زمان رزرو هتل نگران این موضوع نباشید و ذهن خود را به آن مشغول نکنید. در صورت نیاز می‌توانید از نظرات مهمانانی که در دوران کرونا در هتل‌های مورد نظر شما اقامت داشته‌اند استفاده کنید.

ماسک را فراموش نکنید

در تمامی مراحل سفرتان زدن ماسک را فراموش نکنید. از وقتی که از خانه خارج می‌شوید، زمانی که در فرودگاه و در هواپیما حضور دارید و در مکان های عمومی هتل، به هیچ عنوان بدون ماسک حضور پیدا نکنید. در مراکز خرید و اماکن عمومی استفاده از ماسک اجباری است و نزدن ماسک سلامتی شما را مورد تهدید قرار می‌دهد. همچنین عدم استفاده از ماسک در برخی مکان‌ها بر خلاف قوانین است.

حواستان به هزینه ها باشد

از آنجا که در دوران کرونا تعداد توریست‌ها در کشورها به شدت کاهش یافت، برخی گزارش‌ها حاکی از افزایش قیمت‌ها در برخی مقاصد به ویژه شهرهای ترکیه هستند. بنابراین برای مدیریت هزینه‌های سفر باید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود در ازمیر را با کمترین هزینه انجام دهید و در این شهر مراقب فروش اجناس مختلف با قیمت بالا هم باشید.

در خرید بلیط هواپیما دقت کنید

برای پرواز به ازمیر مسیرهای مختلفی وجود دارد. نیازی نیست که از همه شهرهای ایران، به تهران بیایید. به عنوان مثال پرواز تبریز ازمیر یکی از مسیرهای پرتردد از ایران به این شهر است و اگر ساکن تبریز باشید، بهتر است برای سفر به ازمیر از این مسیر هوایی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پرواز مستقیم از ایران به ازمیر وجود ندارد و همه پروازها دارای توقف در مسیر هستند. این توقف معمولا در فرودگاه صبیحا گوگچن استانبول یا فرودگاه آسن‌بوغا آنکارا صورت می‌گیرد. بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما به این موضوع هم دقت کنید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ازمیر را با کمترین هزینه انجام دهید

یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت است. فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را با کمترین هزینه انجام دهید. سرویس‌های تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت در اختیار شما هستند تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرید.

برای رزو هتل های ازمیر در فلای تودی نیازی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی برای پرداخت هزینه هتل ندارید و می‌توانید هزینه رزرو هتل خود را با کارت های عضو شتاب پرداخت کنید. واچر هتل در لحظه برای شما صادر می‌شود و فقط باید در زمان مشخص شده، خودتان را به هتل مورد نظرتان برسانید.

کد خبر 249775