اتاق های ویلایی هتل شایگان کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است؛ درطول سال به‌ویژه پاییز افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. رفته‌رفته با افزایش اهمیت این منطقه، افراد زیادی آن را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردند و در آن پاساژ و هتل‌های متعددی ساختند که یکی از آن‌ها هتل شایگان است. این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل‌هایی به‌حساب می‌آید که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید.

برای رزرو هتل شایگان کیش علی بابا یکی از بهترین پلتفرم‌های موجود است. اگر می‌خواهید با هتل شایگان کیش آشنا شوید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

هتل شایگان

این مجموعه به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود که معمولا بیشتر اتاق‌های آن اشغال شده است. هتل شایگان یک هتل پنج ستاره است که در منطقه‌ای عالی در جزیره کیش واقع شده و افراد زیادی برای داشتن اقامتی لوکس آن را انتخاب می‌کند. ساختمان این هتل در سه طبقه بنا شده و 130 واحد اقامتی دارد که در هرکدام از آن‌ها امکانات فوق‌العاده‌ای تعبیه شده تا گردشگران بتوانند در آن اقامتی راحت را تجربه کنند.

هتل شایگان کیش با مراکز مهم و گردشگری جزیره فاصله زیادی ندارد؛ شما می‌توانید در کم‌ترین زمان خودتان را به آن‌ها برسانید. وجود همه این ویژگی‌ها و امکانات فراوان باعث شده که شایگان در لیست بهترین هتل‌های کیش جای بگیرد و سالانه میزبان بسیاری از گردشگران باشد.

امکانات هتل شایگان

همان‌طورکه گفته شد این هتل پنج ستاره بوده و به‌طبع امکانات زیادی را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. می‌خواهیم تعدادی از امکانات و خدمات هتل شایگان را به شما معرفی کنیم که با دانستن آن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این هتل کسب کنید. از جمله امکانات موجود در هرکدام از اتاق‌های این هتل می‌توان به آب معدنی رایگان، تلفن، روم سرویس، تلویزیون، یخچال، صبحانه، مبل، کمد، آوزیر لباس، حمام (دوش یا وان)، لوازم بهداشتی، سشوار، مینی‌بار، صندوق امانات، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد.

بخش زیادی از فضای هتل به محیط‌هایی مانند کتابخانه، سفره‌خانه سنتی، پارک کودک، پارکینگ، مجموعه آبی، لابی، آتلیه، مرکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران و آرایشگاه اختصاص داده شده تا مهمانان آن بتوانند آسایش بیشتری را تجربه کنند.

رستوران هتل شایگان کیش در طبقه همکف واقع شده و برای 250 نفر ظرفیت دارد. مسافران می‌توانند در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، فست‌فود، دریایی و گیاهی را میل کنند. شما با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی از قبیل سالن ماساژ، پذیرش، مبلمان، تلفن، آسانسور، محلی برای کرایه اتومبیل، خشکشویی، اینترنت و دستگاه‌های فتوکپی، فکس و پرینت دسترسی داشته باشید.

یکی‌دیگر از مکان‌های ساخته شده در این هتل سالن کنفرانس 180 نفری آن است که در طبقه چهارم قرار دارد. اگر می‌خواهید در کیش همایش یا کنفرانسی برگزار کنید، یکی از مکان‌های پیشنهادی برای آن، سالن اجتماعات هتل شایگان است؛ زیرا امکانات فوق‌العاده‌ای دراختیارتان قرار می‌دهد. شاید هنگام سفر به کیش بخواهید یک جلسه کاری برگزار کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که هم در این هتل اقامت داشته باشید و هم در بیزینس روم آن جلسات خود را برپا کنید.

یکی از امکانات ویژه هتل شایگان مجموعه آبی آن است. این مجموعه دارای سونا، جکوزی و استخر بوده و می‌توانید در آن تنی به آب بزنید.

اتاق‌های ویلایی هتل شایگان

شایگان هم مانند بقیه هتل‌های پنج ستاره کیش اتاق‌های مختلفی برای اقامت طراحی کرده که هرکدام از آن‌ها ویژگی خاص خود را دارند و می‌توانید نسبت به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. لوکس‌ترین واحدهای این هتل در فضای ویلایی ساخته شده‌اند. شمار این اتاق‌ها 20 عدد است و با اقامت در آن‌ها می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

این اتاق‌ها دو و سه تخته هستند و در آن‌ها می‌توانید منظره‌ای زیبا از جزیره کیش را تماشا کنید. ممکن است بخواهید در محل اقامتتان دریا را هم ببینید؛ اگر این هدف را دارید پیشنهاد می‌کنیم که سوئیت‌هایی با منظره دریا را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های‌ واحدهای هتل شایگان کیش این است که اتاق‌های هر طبقه رنگ‌های متفاوتی دارند!

سوئیت‌های این هتل دارای حدود 40 متر مربع مساحت هستند که در آن‌ها جکوزی، ماهواره و روم سرویس تبعیه شده است. این اتاق‌ها پرطرفدارترین واحدهای هتل شایگان کیش به‌شمار می‌روند. 

موقعیت مکانی

همان‌طورکه ابتدای این مطلب هم گفته شد، هتل شایگان در یکی از بهترین مناطق کیش ساخته شده و از آن می‌توانید به‌ مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره دسترسی داشته باشید. هتل شایگان در فاصله کمی از اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها، مرکز تجاری پانیذ، بازار زیتون، پاساژ پردیس 1 و 2 واقع شده و با کمی پیاده‌روی به این مکان‌ها می‌رسید. هتل شایگان به‌قدری به ساحل نزدیک است که با کم‌تر از 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به دریا رسیده و از تماشای دریای نیلگون خلیج‌فارس لذت ببرید. برای رسیدن به این هتل باید به ابتدای بلوار رودکی کیش بروید.

مطمئنا می‌دانید که هتل‌های متعددی در کیش ساخته شده و هرکدام از آن‌ها ویژگی خاص خود را دارند. ما سعی کردیم در این مطلب یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره را به شما معرفی کنیم که در آن می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید. خوشحال می‌شویم که نظراتتان را درباره هتل شایگان با ما درمیان بگذارید.

کد خبر 249769