۸ دلیل اصلی برای شروع زندگی در اسپانیا

فقط با گوش دادن به کلمه اسپانیا هزاران تصویر مثبت در ذهن شما نقش می بندد. آب و هوای عالی، غذاهای شگفت انگیز، مردم خونگرم و... و. اما برای شناخت کامل اسپانیا بهتر باشد آن را به صورت عمیق تر بررسی کنیم. چراکه بسیاری آن را به عنوان کشور جدید خود و به عنوان محل سکونتی جدید انتخاب می کنند. در این پست قصد داریم به شما ۸ دلیل اصلی که چرا باید در اسپانیا زندگی کرد را بگوییم و بررسی کنیم کدام شهرها برای خرید خانه در اسپانیا مناسب هستند. پس از خواندن این مطلب، هیچ گزینه دیگری را در نظر نمی گیرید!

۱- آب و هوای عالی

آن سرمای سرد زمستان را به فراموشی بسپارید که نمیتوان از خانه خارج شد. اکثر شهرهای اسپانیا روزهای آفتابی و آب و هوای مناسبی دارند. زمستان هایی که به شما امکان می دهد فقط با یک ژاکت در خیابان قدم بزنید و تابستان هایی گرم که باعث استراحت در ساحل می شود. چه چیز دیگری می توانید درخواست کنید؟

۲- فرهنگ اسپانیایی

مهم نیست کجای اسپانیا بروید، در هر صورت شما با تاریخ این کشور زندگی خواهید کرد. اسپانیا ملتی است که از زمان پیدایشش، نژادها و گروه های مختلف با ویژگی های متفاوت در آن زندگی کرده اند. اما چه نتیجه ای از این موضوع حاصل شده است؟

فرهنگ متنوع و تقسیم شده مجموعه ای از مناطق با سنت ها و تخصص های خاص خود.

همین موضوع یکی از دلایل خرید خانه و گرفتن پاسپورت اسپانیا است. چرا که بیشتر مردم دوست دارند جایی زندگی کنند که به آنها ارزش بیشتری بدهند.

۳- سهولت در اخذ مجوز اقامت

یکی دیگر از نکات مثبت در مورد اسپانیا، قانون مهاجرت آن است. گزینه های زیادی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا وجود دارد که قصد دارند برای زندگی و کار به اسپانیا نقل مکان کنند. اخذ ویزا بسیار آسان است.

به عنوان مثال، شما ویزای طلایی را به راحتی می توانید اخذ کنید، مجوزی که می توانید با سرمایه گذاری ۵۰۰.۰۰۰ یورو در املاک و مستغلات آن را دریافت کنید. با توجه به اینکه به هر حال برای زندگی به خانه نیاز دارید، این گزینه واقعا خوبی است.

بیشتر ایرانیان نیز به دنبال خرید خانه در اسپانیا و گرفتن اقامت این کشور هستند

۴- مزایای سلامتی

بر اساس شاخص دسترسی و کیفیت مراقبت های بهداشتی (HAQ)، اسپانیا یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی عمومی را در کل جهان دارد.

از یک سو، شما یک سیستم مراقبت بهداشت عمومی رایگان دارید که برای همه ساکنان کشور در دسترس است و خدمات بیش از استثنایی را ارائه می دهد.

از طرف دیگر، برای آن دسته از درمان ها و عملیات هایی که باید تحت سیستم خصوصی انجام شوند، قیمت هایی را پیدا می کنید که بسیار مقرون به صرفه تر از اکثر کشورهای توسعه یافته است.

۵- کیفیت زندگی

نکته قبلی ناگزیر ما را به کیفیت زندگی شگفت انگیزی که در این کشور می رساند که از آن لذت خواهید برد.

در اسپانیا از شیوه زندگی کاری مبتنی بر استرس و عجله مداوم لذت نخواهید برد، چیزی که در شهرهایی مانند نیویورک اتفاق می افتد. روح اسپانیایی مبتنی بر لذت بردن از زندگی تا حد ممکن است، مخصوصاً در مورد به اشتراک گذاشتن آن با دیگران.

۶- تعداد عظیمی از جامعه مهاجران

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که مهاجرت به یک کشور جدید می تواند یک فرآیند سخت باشد. شما، خانواده و دوستان خود را پشت سر می گذارید و این نیاز به ایجاد یک حلقه اجتماعی جدید را ایجاد می کند.

اما به نظر می رسد که در اسپانیا این کار اصلا سخت نخواهد بود. شهرهای بسیاری در اسپانیا هستند که ایرانیان در آن زندگی می کنند. از جمله بارسلونا و مادرید. خرید خانه در بارسلونا برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک مکان ایده آل و پر از تفریح و آرامش و هیجان هستند بسیار مناسب است.

۷- خرید املاک در اسپانیا

قبل از خرید خانه در اسپانیا دو نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید:

اول صرف نظر از بودجه شما، شما هزاران گزینه خواهید داشت. و این موضوع انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد.

و دومین و مهم ترین موضوع این است که خرید خانه در اسپانیا گران نخواهد بود. تعداد زیادی خانه و آپارتمان با قیمت ارزان موجود است. فقط برای مقایسه سریع می توان به بررسی قیمت خانه در اسپانیا و انگلیس بپردازید. با همان پول شما می توانید خانه به مراتب بهتری را در اسپانیا خریداری کنید

اما این بدان معنا نیست که نمی توانید گزینه های لوکس تری پیدا کنید. زیرا تعداد خانه های زیادی وجود دارد. بنابراین، بازار املاک در اسپانیا کاملاً متنوع و مملو از فرصت برای سرمایه گذاران است.

یکی از بهترین گزینه ها، خرید خانه در مادرید می باشد. مادرید اسپانیا به عنوان پایتخت این شهر مزایای زیادی برای خریداران دارد.

۸- شب زنده داری اسپانیایی

اگر چیزی وجود دارد که اسپانیایی ها از آن لذت می برند، آن چیز مهمانی است. شما مهمانی های بزرگتری از مجالس اسپانیا را در هیچ شهر و کشور دیگری نخواهید دید. شهرهایی مانند ایبیزا یا بارسلونا به مقصدی مناسب برای گردشگرانی تبدیل شده اند که می خواهند مشهورترین اجرای دی جی ها را ببینند.

اما همه چیز در یک باشگاه شبانه مهمانی خلاصه نمی شود. زندگی شبانه اسپانیا چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. زیرا همیشه افرادی را خواهید دید که در رستوران از ساعت ۹ تا ۱۱ شب شام می خورند. مردم خیلی دوست دارند بیرون بروند و حال و هوای آن بسیار جذاب است.

این ۸ نکته می تواند در انتخاب شما برای مهاجرت و خرید خانه در اسپانیا بسیار کمک کند. این ۸ نکته را بخاطر بسپارید و به دیگران نیز ارسال کنید تا بتوانند در مورد اسپانیا اطلاعات بیشتری داشته باشند.

کد خبر 249768