۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
خرید لوازم هتلی از رنوس

رنوس در زمینه تامین لوازم هتلی یک برند شناخته شده است. حالا برای خرید لوازم هتلی میتوان بدون دغدغه هر آنچه که نیاز روازنه هر اقامتگاه، هتل، یا محل استراحت است را از رنوس تهیه کرد.

برای خرید لوازم هتلی از رنوس کافیست با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات آنها را مشاهده نمایید.

لوگو تجهیزات هتلی رنوس

۰۹۱۲-۹۵۳-۳۵۴۳

۰۲۱-۶۶۹۰-۸۳۵۸

لوازم هتلی که در هتل ها اغلب استفاده می شود شامل:

· لوازم اتاق هتلی

· لابی

  • موکت و کفپوش
  • انواع پرده ها
  • انواع مبلمان
  • و کالای خواب

می شود.

کالای خواب هتلی

همه ما وقتی هتل میریم مجذوب ملحفه‌ها، بالش، لحاف لایت، تشک، حوله و کلا شکل اتاق هتل میشیم. یک حس آرامش بعد از طی یک مسیر طولانی و نیاز به استراحت این جذابه رو دو چندان میکنه. حالا به بررسی مورد به مورد این اقلام هتلی که شامل موارد زیر میشن میپردازیم.

ملحفه هتلی:

هتل‌ها همیشه با ملحفه سفیدشون شناخته میشن، حس تمیزی عجیبی که از این ملحفه ها میگیریم و لطافت اونها ما رو مجاب میکنه که وقتی برگشتیم حتما بگردیم و یه ست از این ملحفه ها رو بخریم. اما اغلب یادمون میره! پس اولین ویژگی ملحفه های هتلی سفید بودنشون هست. چیز دیگه ای که خیلی مورد توجه ما قرار میگیره، قیمت این ملحفه ها هست. خب طبیعی هست که هتل ها در انتخاب و نگهداری ملحفه ها ماهرانه رفتار می کنن. ست ملحفه هتلی شامل روبالشی که معمولا لبه دار هست که به مدل آکسفورد در هتل ها مشهور هستن، ملحفه تشک که به صورت کشدار یا ساده هستن، کاور لحاف که مثل روبالشی به روی لحاف کشیده میشن و یک روانداز ساده که برای آنکارد استفاده میشه همینطور درفصل گرما و کسانی که نمیخوان از لحاف استفاده کنن. قیمت ملحفه هتلی بسته به نوع جنس پارچه و سایز آن تعیین می شود. در رنوس بهترین قیمت نسبت به کیفیت را می توانید داشته باشید بعلاوه اینکه به سرعت سفارش خود را تحویل بگیرید و با خیال راحت از مهمان خود پذیرایی کنیم.

تشک هتلی را از رنوس بخرید

بالش هتلی

خرید بالش هتلی نیز از آن کارهای بسیار مهم است. مثل ملحفه‌ها، بالش های هتلی در بیشتر اوقات بسیار حس نرمی خوبی در زیر سر به ما میدن و وقتی بعد از یک سفر خسته کننده در هتل استراحت میکنیم و سرمون رو روی بالش میذاریم باعث لبخند روی لبهای ما میشن. هتل ها معمولا از بالش های مختلفی برای مهمانان خودشون استفاده میکنن اما اغلب از بالش های الیافی میکرو یا Microfiber استفاده میکنن که گویی الیاف زیر سر لیز میخورن! ابعاد بالش در هتل معمولا همون سایز استانداردی است که ما در خانه استفاده میکنیم. ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر. البته برای اتاق های ویژه و تخت های بزرگ از بالش های ۶۰*۸۰ سانتیمتر و کوسن نیز استفاده میکنن.

متخصصان صنعت مهمان نوازی می دانند این مهم است که به مهمانان خود این احساس را بدهید که در خانه خود راحت هستند. به همین دلیل مهم است که تمام بهترین لوازم و تجهیزات هتل را به صورت عمده ذخیره کنید. چه در حال پر کردن موجودی هتل مجهز خود باشید، چه در حال بازسازی و بازسازی یک متل قدیمی، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. از لوازم اولیه مهمان نوازی که هر اتاق مهمان و حمام به آن احتیاج دارد، تا مبلمان تزئینی در فضای باز و لوازم استخر، ما مطمئناً همه چیز را برای حفظ موفقیت آمیز یک هتل یا متل در اختیار داریم. برای استقبال از میهمانان هنگام ورود به لابی هتل، مطمئن شوید که نعناع و آب نبات را در ظروف شیشه ای مخصوص نگهداری مواد غذایی به عنوان غذای رایگان قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید میز جلو خود را با گلدان های جوانه ای و گلدان های برجسته تزئین کنید! فراموش نکنید که فهرست رستوران های سفارشی ما را مرور کنید تا نشان رستوران خود را روی صدها محصول اضافه کنید!

محافظ تشک هتلی

محافظ تشک خانگی و هتلی هیچ فرقی با هم ندارن خدا رو شکر و هتل هم از محافظ تشک های ضدآب استفاده میکنه که تشک رو از آلودگی ها محافظت کنه. اما هتل ها معمولا کالای با دوام تری میخرن که ممکن هستش از محافظ تشک معمولی گرونتر باشه. اما خب هتل ها نگداری و دوام محصول براشون حرف اول و آخر رو میزنه. محافظ تشک های هتلی در همون سایزهای استاندارد تشک ها طراحی میشن و نگرانی بابت این موضوع وجود نداره.

محافظ بالش هتلی

یکی از چیزهایی که جدید رنوس به بازار هتلی عرضه کرده محافظ بالش هتلی هست که قبل از اینکه روبالشی رو روی بالش بکشن، اول محافظ بالش رو میکشن تا از نفوذ آلودگی و عرق مهمانان به داخل بالش جلوگیری کنه. جنس پارچه های محافظ بالش معمولا حوله ای یا گرد باف هست که مثل محافظ تشک ضدآب هستن و در همون سایزهای استاندارد بالش عرضه میشن و مثل روبالشی روی بالش کشیده میشن

کد خبر 249767