اقامت خودحمایتی پرتغال (تمکن مالی D7)

پرتغال از جمله مهمترین کشورهای اروپایی است که اقامت از طریق خودحمایتی را برای متقاضیان امکان‌پذیر کرده است. خودحمایتی (D7) یا تمکن مالی آسان‌ترین و سریع‌ترین روش اخذ اقامت اروپا می‌باشد. کشور پرتغال در سال‌های اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و همین امر باعث شده تقاضا برای مهاجرت به پرتغال به ویژه از سوی ایرانیان افزایش یابد.

متقاضیان اخذ اقامت اروپا، همواره قصد دارند سریع‌ترین روش مهاجرت را انتخاب نمایند. به همین دلیل ما در ادامه سریع‌ترین روش مهاجرت به اروپا را برای شما معرفی خواهیم کرد.

خودحمایتی چیست؟

خودحمایتی یا تمکن مالی، یکی از روش‌های اخذ اقامت است که در آن، فرد متقاضی می‌تواند با اثبات تمکن مالی خود، ویزا و اقامت کشور مورد نظر خود را دریافت نماید. در واقع فرد باید نشان دهد که دارای درآمد کافی بوده و نیاز به کار در کشور مقصد ندارد. این روش به اقامت بازنشستگان نیز مشهور است اما در واقع محدودیت سنی ندارد و کلیه افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به اخذ اقامت خودحمایتی اقدام نمایند.

شرایط خودحمایتی پرتغال چیست؟

در روش خودحمایتی پرتغال فرد متقاضی ثابت می‌کند که درآمد ثابت ماهانه وی حداقل 750 یورو از محلی به غیر از محل کسب (اجاره، سپرده بانکی، سود سهام و حقوق بازنشستگی) است. با این روش فرد می‌تواند برای خانواده خود نیز اقامت پرتغال اخذ نماید. مهاجرت به پرتغال از طریق بازنشستگی همان اقامت خودحمایتی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان درآمد مورد نیاز برای اقامت D7 پرتغال به لینک زیر مراجعه نمائید.

تمکن مالی پرتغال

خودحمایتی پرتغال برای اعضای خانواده

برای اخذ اقامت پرتغال از طریق خودحمایتی فرد باید اثبات کند که درآمد و موجودی حساب وی، هزینه سایر اعضای خانواده را نیز پوشش می‌دهد. اعضای خانواده در روش خودحمایتی، کارت رزیدنسی دریافت می‌کنند که همانند کارت اقامت متقاضی اصلی است. برای فرزندان بالای 18 سال نیز با اثبات وابستگی به خانواده، امکان اخذ ویزا و کارت اقامت به صورت جداگانه و از طریق الحاق به خانواده وجود دارد.

کارت اقامت پرتغال چقدر اعتبار دارد؟

کارت اقامت خودحمایتی پرتغال در ابتدا 2 سال اعتبار دارد و تا 5 سال قابل تمدید است. پس از 5 سال، فرد می‌تواند تابعیت و پاسپورت پرتغال اخذ نماید.

اقامت تمکن مالی پرتغال چه مزایایی دارد؟

· سریع‌ترین روش اخذ اقامت پرتغال محسوب می‌شود.

· با ویزای D7 امکان سفر به تمامی کشورهای عضو شنگن بدون محدودیت و بدون نیاز به ویزا وجود دارد.

· با اقامت خودحمایتی، شما اجازه کار در کشور پرتغال را خواهید داشت.

· شما می‌توانید بعد از 5 سال، شهروندی و پاسپورت پرتغال دریافت نمائید.

· امکان دریافت اقامت برای خانواده و فرزندان شما نیز وجود دارد.

· در این روش شما ملزم به یادگیری زبان پرتغالی یا ارائه مدرک زبان ندارید.

· با اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال، به مدت 10 سال از پرداخت مالیات به کشور پرتغال معاف خواهید شد.

افتتاح حساب بانکی در پرتغال

افتتاح حساب بانکی در پرتغال برای اخذ اقامت اروپا الزامی است. فرد متقاضی باید همراه با سایر مدارک مورد نیاز اقامت خودحمایتی پرتغال، اطلاعات حساب بانکی خود را نیز به سفارت پرتغال تحویل دهد. پیشنهاد می‌کنیم از همان ابتدا که تصمیم به اخذ اقامت گرفتید، شرکتی را برای عقد قرارداد انتخاب نمائید که امور مربوط به افتتاح حساب بانکی در پرتغال را نیز برای شما انجام دهد. شرکت گلدن وست به عنوان کارگزار رسمی و تخصصی اخذ اقامت پرتغال، در تمامی مراحل اخذ اقامت به ویژه افتتاح حساب بانکی در پرتغال، شما را راهنمایی خواهد کرد و کارشناسان حرفه‌ای آن می‌توانند در چند بانک بین‌المللی برای شما و اعضای خانواده‌تان حساب بانکی افتتاح نمایند. تخصص ما، اقامت پرتغال است.

آیا ویزای D7 قابل تبدیل به اقامت دائم پرتغال است؟

شما می‌توانید از طریق اثبات تمکن مالی خود، اقامت دائم کشور پرتغال را اخذ نمائید. پس از اخذ اقامت D7 پرتغال، می‌توانید به مدت 5 سال اقامت خود را تمدید نمائید. پس از 5 سال، اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

خودحمایتی و پاسپورت پرتغال 2021

پاسپورت پرتغالی در 2021 به عنوان ششمین پاسپورت قدرتمند جهان انتخاب شده است. دارندگان پاسپورت پرتغال می‌توانند به 188 کشور بدون ویزا سفر کنند، بر همین اساس جزو قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان شناخته می‌شود. گفتنی است که طبق رتبه بندی شاخص گذرنامه هنلی (Henley Passport Index) پاسپورت پرتغال از کشورهایی مانند انگلستان، آمریکا و کانادا قوی‌تر است. شما نیز می‌توانید صاحب یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا شوید. فقط کافیست با شرکت گلدن وست در ارتباط باشید.

نمونه ویزا و کارت اقامت پرتغال

در تصویر زیر می‌توانید نمونه ویزای تمکن مالی پرتغال و کارت‌های اقامت اخذ شده توسط شرکت گلدن وست را مشاهده نمائید. این شرکت با سابقه طولانی در اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال، از لحظه عقد قرارداد تا اخذ کارت اقامت همراه متقاضیان می‌باشد. ارائه خدمات حرفه‌ای و رضایت مشتری همواره دغدغه تیم گلدن وست بوده و خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت، صفر تا صد اخذ اقامت پرتغال را به تیم مجرب گلدن وست بسپارید.

مشاوره رایگان اقامت پرتغال

گام نخست در مهاجرت، اخذ مشاوره از شرکت‌های مهاجرتی است. دریافت مشاوره، دید شما را نسبت به تمامی جنبه‌های مهاجرت باز کرده و کمک می‌کند با آگاهی و اطمینان کامل در این راه قدم بردارید. شرکت گلدن وست در وبسایت خود این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده تا فرم ارزیابی مشاوره شامل شرایط و اطلاعات تماس خود را تکمیل نموده و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند. جهت تکمیل فرم مشاوره، کافیست روی لینک زیر کلیک نمائید.

اخذ مشاوره رایگان اقامت پرتغال

سایر روش‌های اخذ اقامت پرتغال

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به پرتغال وجود دارند. آسان‌ترین روش، اثبات تمکن مالی است اما چندین روش جذاب دیگر وجود دارد که اخذ اقامت را برای شما میسر می‌کند. سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک و ثبت شرکت در پرتغال از دیگر روش‌های مهاجرت به پرتغال می‌باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گلدن ویزای پرتغال و ثبت شرکت در پرتغال به لینک زیر مراجعه نمائید.

انواع روش‌های مهاجرت به پرتغال

چرا اقامت پرتغال؟

پرتغال یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌آید. هزینه‌های باصرفه زندگی، آب و هوای مدیترانه‌ای، مردم خونگرم، اقتصاد در حال رشد و توسعه، بهداشت و امنیت عالی، حضور در حوزه شنگن، تسلط اکثر مردم پرتغال به زبان انگلیسی و دسترسی به خدمات رایگان آموزش و بهداشت از مزایای اخذ اقامت و زندگی در پرتغال هستند. رایگان بودن هزینه‌های بارداری و بیمارستان و تخصیص کمک هزینه برای خانم‌های باردار بعد از سه ماهگی و همچنین تخصیص کمک هزینه برای نوزاد تا 2 سالگی و پول توجیبی برای کودکان 2 سال به بالا از دیگر مزایای اقامت پرتغال محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که تا 18 سالگی تمامی هزینه های بهداشت و درمان شامل هزینه بیمارستان رایگان است. تمامی افرادی که دارای کارت اقامت موقت خودحمایتی، دانشجویی و گلدن ویزای پرتغال هستند، مشمول تمامی این مزایا می‌باشند.

بهترین شهرهای پرتغال برای زندگی

پرتغال یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است که یک زندگی مملو از آرامش برای مهاجران خود فراهم می‌کند. پایتخت پرتغال، شهر لیسبون است. هر کدام از شهرهای پرتغال از مزایای منحصر به فردی برخوردارند. در ادامه با برترین شهرهای پرتغال برای زندگی آشنا خواهید شد.

لیسبون

لیسبون (Lisbon) به عنوان پایتخت کشور پرتغال، به سرعت رشد پیدا کرده است. این شهر دارای آب و هوای بسیار خوب، سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری بینظیر است. این شهر همچنین از وسایل حمل و نقل عمومی خوبی برخوردار است. لیسبون قطعا یکی از بهترین شهرهای پرتغال به شمار می‌آید.

پورتو

پورتو (Porto) دومین شهر بزرگ پرتغال است. این شهر در امتداد رودخانه دورو (Douro) قرار دارد که منظره مسحورکننده‌ای برای ساکنان و گردشگران شهر به ارمغان می‌آورد. این شهر در شمال کشور قرار دارد و از مزایای آن می‌توان به زندگی در کنار مردم پرشور و قوی اشاره کرد.

آویرو

یکی دیگر از زیباترین شهرهای ساحلی، آویرو (Aveiro) است که معماری خانه‌ها و قایق‌های سنتی آن جذابیت شهر را دوچندان کرده است. آب و هوای آویرو همواره عالی بوده و فرصت‌های شغلی در این شهر فراوان است. آویرو به «ونیز پرتغال» مشهور است.

کویمبرا

کویمبرا (Coimbra) یکی از شهرهای مرکزی پرتغال است که بین لیسبون و پورتو قرار دارد. دانشگاه کویمبرا قدیمی‌ترین دانشگاه اروپا است. هزینه زندگی در کویمبرا پایین و کیفیت زندگی بالاست.

براگا

براگا (Braga) در ناحیه شمالی پرتغال قرار دارد. براگا در سال 2020 به عنوان پایتخت فرهنگی آتلانتیک انتخاب شده است. براگا قدیمی‌ترین شهر پرتغال و سومین شهر بزرگ کشور می‌باشد. بوتیک‌های باکیفیت، کافه‌های پرجنب و جوش و پیاده راه‌های آن به جذابیت براگا افزوده است.

ایوورا

ایوورا (Evora) یکی از شهرهای تاریخی کشور پرتغال است که از شهرهای جنوبی به شمار می‌آید. این شهر با یک دیوار قدیمی احاطه شده و یک زندگی آرام و به دور از ترافیک را برای شهروندان خود فراهم کرده است. غذاهای خوشمزه ایوورا بسیار مشهور هستند.

فارو

فارو (Faro) به عنوان جنوبی‌ترین شهر پرتغال، دارای سواحل شگفت انگیز و آب و هوای عالی است. این شهر با لیسبون دو ساعت فاصله دارد. فارو یکی از جذاب‌ترین شهرهای کشور است که همواره گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

دفتر مهاجرتی در ایران

شرکت گلدن وست یکی از معتبرترین دفاتر مهاجرتی است که سال‌هاست به صورت تخصصی در زمینه اخذ اقامت پرتغال فعالیت دارد. این شرکت در ابتدا با ارائه مشاوره حضوری و تلفنی شما را راهنمایی خواهد کرد تا بهترین و مناسب‌ترین روش اقامت را انتخاب نمائید. تیم حرفه‌ای گلدن وست از لحظه عقد قرارداد تا دریافت کارت اقامت همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید به صفحه اینستاگرام شرکت گلدن وست (@goldenwest.pt) بپیوندید و از تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد مهاجرت به پرتغال مطلع شوید. اقامت پرتغال، تخصص ماست.

وبسایت: www.goldenwest.pt

صفحه اینستاگرام: @goldenwest.pt

شماره واتس اپ: 00351918556342  -  09024443137

ایمیل: info@goldenwest.pt

کد خبر 249765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =