در غرب تهران هتل رزرو کنیم یا شمال؟

هتل‌ها و اقامتگاه‌های پایتخت، از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب پراکنده شده‌اند. برای بسیاری از مسافران، یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در انتخاب هتل برای اقامت در تهران، موقعیت مکانی و جغرافیایی و دسترسی آن به دیگر نقاط شهر است. اگر می‌خواهید هتل مناسبی را در سفر تهران پیدا کنید، با ادامه این مطلب همراه شوید تا علاوه بر آشنایی با 2 هتل معروف، رزرو هتل مورد نظرتان را سریع و راحت انجام دهید.

هتل ویستریا؛ اقامت در شمال تهران

هتل 5 ستاره ویستریا در نزدیک دربند و میدان تجریش قرار گرفته و هتلی نوساز و جدید محسوب می‌شود. علاوه بر دسترسی به مراکز خرید، جاهای دیدنی و تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌های میدان تجریش، از هتل ویستریا تهران به دیگر جاهای شهر هم دسترسی خوبی خواهید داشت. اگر برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی به تهران سفر می‌کنید، تنها 10 دقیقه از هتل تا نمایشگاه فاصله دارید. تاکسی، ایستگاه مترو، و اتوبوس هم در چند قدمی هتل در دسترس است.

علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، هتل ویستریا خدمات و امکانات باکیفیتی را هم ارائه می‌دهد. روف گاردن و اسکای لانج هتل، لذت صرف غذا را برای شما دوچندان می‌کند. از روم سرویس به صورت 24 ساعته می‌توانید استفاده کنید. سونا، جکوزی، و استخر هم از دیگر امکانات این هتل لوکس هستند.

هتل المپیک؛ اقامت در غرب تهران

این هتل 4 ستاره در غرب تهران قرار گرفته که هم رفت و آمد به مرکز شهر را راحت می‌کند و هم ارتباط با کرج و دیگر قسمت‌های شهر را. هتل المپیک تهران به ورزشگاه آزادی بسیار نزدیک است. علاوه بر آن، از هتل تا مرکز خرید باملند، پارک و باغ وحش ارم، دریاچه و پارک چیتگر هم فاصله زیادی نیست که از مراکز تفریحی مورد علاقه مردم محسوب می‌شوند. با 20 دقیقه رانندگی از هتل المپیک هم به مرکز شهر می‌توانید بروید و ایستگاه مترو و اتوبوس هم نزدیک به هتل هستند.

در هتل از امکانات و خدمات مناسب و خوبی برخوردار خواهید شد؛ رستوران و منوهای متنوع غذای ایرانی و فرنگی، چایخانه سنتی، و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس هستند. سالن همایش و کنفرانس، روم سرویس، سالن بدنسازی، استخر و سونا هم برای استفاده مهمانان قرار دارند.

رزرو هتل تهران

برای رزرو هر یک از این هتل‌ها و مشاهده لیست هتل‌های شهر تهران به سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مراجعه کنید. بررسی و مقایسه بوتیک هتل حنا در تهران با دیگر اقامتگاه‌ها و هتل‌ها از نظر قیمت، موقعیت مکانی، امکانات و کیفیت خدمات با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است. در قسمت تجاری اسنپ‌تریپ هم می‌توانید هتل‌های تهران را با تخفیف و پشتیبانی ویژه برای سفرهای کاری رزرو کنید.

کد خبر 249762