اجاره ویلا شمال در شهرهای خوش آب و هوا

معمولاً اولین دغدغه اکثر مسافرانی که به شهرهای شمالی سفر می‌کنند، اجاره سوئیت و ویلای مناسب است تا بتوانند از طبیعت اطراف شهرهای شمالی بیشترین لذت را ببرند. در این مطلب قصد داریم شما را برای اجاره ویلا شمال راهنمایی ‌کنیم. در پایان هم با یکی از بهترین سامانه‌های اجاره ویلا و سوئیت و سایر انواع اقامتگاه‌های تایید شده و مطمئن در شهرهای شمالی و سایر نقاط کشور و همچنین خرید و رزرو انواع تور داخلی و تورهای یک روزه دارای مجوز به مقاصد سراسر کشور آشنا می‌شویم.

بهترین مقاصد برای اجاره ویلا شمال

شهرهای رامسر و چالوس در استان مازندران و شهر ماسال در استان گیلان در صدر بهترین مقاصد برای اجاره سوئیت و ویلا و سایر اقامتگاه‌های مشابه در شمال کشور هستند. به همین دلیل در ادامه بهترین مکان‌ها برای اجاره ویلا چالوس، اجاره ویلا ماسال و اجاره ویلا رامسر را معرفی می‌کنیم.

اجاره ویلا در چالوس

از بهترین مناطق برای اجاره ویلا چالوس می‌توان به منطقه جنگلی نجارده و کریم‌آباد این شهر اشاره کرد. در ضمن به دلیل اینکه این شهر فاصله چندانی با شهرک توریستی نمک‌آبرود ندارد، این شهرک نیز می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای انتخاب ویلاهای ساحلی و جنگلی مناسب در نزدیکی چالوس باشد؛ البته اکثر ویلاهای نمک‌آبرود، ویلاهای لوکس استخردار با معماری خاص و زیبا هستند و اجاره آن‌ها هزینه بالایی دارد.

هتل جهانگردی و ایرانگردی چالوس که در نزدیکی پارک جنگلی فین چالوس، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی، چالوس قرار دارد، می‌تواند اقامتگاهی مناسبی برای علاقه‌مندان به طبیعت جنگلی اطراف چالوس باشد. مجتمع ویلایی ساحلی کمال که واحدهای اقامتی آن شبیه به سوئیت و ویلا طراحی شده‌اند و فضای سبز دلپذیر و زیبایی دارد، نیز مکان مناسبی برای اقامت در سواحل نزدیک به چالوس است.

اجاره ویلا در ماسال

ییلاق‌های مرتفع ماسال مانند اولسبلنگاه و سوئه چاله مناسب‌ترین مکان‌ها برای اجاره سوئیت، کلبه جنگلی و ویلا در ماسال هستند و حتی می‌توان گفت بهترین مکان‌ها برای اجاره ویلا شمال هستند این مکان‌ها برای علاقه‌مندان به طبیعت ییلاقات شمال ایران، بهشتی رؤیایی هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید پدیده اقیانوس ابر را از نزدیک ببینید و غرق در زیبایی آن شوید، پدیده اقیانوس ابر زمانی تشکیل می‌شود که تکه‌های ابر به یکدیگر می‌پیوندند و همچون اقیانوسی گسترده می‌شوند، زمانی که پدیده ابر تشکیل می‌شود احساس می‌کنید بر فراز ابرها قدم می‌زنید که احساس وصف‌ناپذیر است.

 ییلاق‌های ماسال در اوج گرمای تابستان هم  آب و هوای خنکی دارند و حتی عصرها و شب‌ها هوا کاملاً سرد می‌شوند و به لباس گرم احتیاج پیدا می‌کنید. البته سوئیت‌ها و ویلاهای این ییلاقات تنها از حداقل امکانات رفاهی برخوردارند و اجاره آن‌ها هزینه بالاتری نسبت به سایر ویلاهای ماسال دارد؛ بنابراین در صورتی که می‌خواهید ویلاهای ارزان قیمت‌تر با امکانات رفاهی بیشتری اجاره کنید، ویلاهای های روستاهای اطراف ماسال مثل طاسکوه، شاندرمن، چسل و سایر روستاهای اطراف این شهر را به شما توصیه می‌کنیم. منطقه بام سبز ماسال را که در ارتفاعات این شهر واقع شده است، نیز برای اجاره ویلا ماسال مکان مناسبی محسوب می‌شود.

 باغ پرندگان ماسال که چند گونه پرنده زینتی ساکنان آن هستند، نیز می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به پرندگان زینتی، مکان جذابی برای اقامت باشد. ماسال مثل رامسر و چالوس ویلاهای لوکس آن‌چنانی ندارد، اما کلبه‌های جنگلی و خانه‌های روستایی با دکوراسیون جذاب بومی و سنتی واقع در اطراف این شهر و ییلاقات آن، مکان‌های اقامتی خاصی هستند. در برخی از این واحدهای اقامتی در صورت تمایل می‌توانید غذاهای محلی را که خود صاحبان این واحدهای اقامتی تهیه می‌کنند، سفارش دهید تا کاملاً از میراث فرهنگی خطه شما لذت ببرید.

اجاره ویلا در رامسر

یکی دیگر از شهرها برای اجاره ویلا شمال، رامسر است که ویلاهای ساحلی و جنگلی بسیار زیاد و متنوعی برای اجاره در آن وجود دارد. از میان بهترین مکان‌های اطراف این شهر برای اجاره ویلا رامسر می‌توان به جنگل دالخانی، منطقه اربکله، مناطق ییلاقی شهر مثل جواهر ده و جنت رودبار و مناطق اطراف تله‌کابین رامسر اشاره کرد. اگر می‌خواهید چند روزی را در دل جنگل‌های انبوه ارتفاعات رامسر بگذرانید، هتل بام رامسر که  برخی از واحدهای اقامتی آن به شکل کلبه‌های جنگلی طراحی شده‌اند و با امکانات رفاهی کامل در دل جنگل بالای تله‌کابین رامسر، قرار دارند، نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشند.

هتل پارسیان خزر پارسیان رامسر که واحدهای اقامتی آن ویلایی هستند و از فضای سبز زیبایی برخوردار است، اقامتگاه مناسب برای لذت بردن از سواحل شهر رامسراست . این مناطق در گرم‌ترین روزهای سال هم آب و هوای خنکی دارند و در آن‌ها از گرما و رطوبت تابستانی شهرهای شمالی خبری نیست. درضمن در این مناطق چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبای وجود دارد که با دیدن آن‌ها به وجد می‌آیید.

در مناطق اطراف رامسر تعداد ویلاهای لوکس با امکانات ویژه‌ای استخر و تجهیزات ورزشی و فضاسازی بسیار زیبا هم کم نیست. در ضمن در صورت تمایل می‌توانید کلبه‌های جنگلی، اقامتگاه‌های بومگردی و خانه‌های روستایی مناطق اطراف این شهر را که دارای سبک معماری و دکوراسیون بومی و سنتی اصیل شمالی هستند، نیز برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین زمان برای اجاره ویلا در خطه

توصیه می‌کنیم برای اینکه هم از آب و هوایی دلپذیر و زیباترین جلوه‌های طبیعت بکر اطراف شهرهای شمالی لذت ببرید و همه هزینه کمتری برای اجاره سوئیت و ویلا پرداخت کنید، اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت یا اوایل مهر را برای سفر به شهرهای شمالی و اجاره سوئیت و ویلا انتخاب کنید. در صورت اجاره ویلا در روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل در فصل بهار و  پاییز، هزینه شما به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. اگر تابستان‌ها به شهرهای شمالی سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم مناطق ییلاقی واقع در ارتفاعات شهرهای ماسال و رامسر را برای اقامت انتخاب کنید.

اجاره ویلا شمال در ایرانگرد

ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌ها برای اجاره ویلا شمال و اجاره سوئیت و ویلا و سایر انواع اقامتگاه‌های تأییدشده در سراسر نقاط کشور محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای اجاره ویلا چالوس، اجاره ویلا ماسال و اجاره سوئیت و ویلا در سایر شهرهای شمال ایران از طریق این سامانه اقدام کنید. شما اجاره سوئیت و ویلا در نقاط خوش آب‌وهوای اطراف اصفهان و تهران مثل کردان، باغ بهادران، چادگان و سمیرم نیز ازطریق ایرانگرد امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید برای خرید و رزرو انواع تور داخلی و تورهای یک روزه مجریان با تأییدشده به مقاصد سراسر کشور از جمله نقاط بکر و دیدنی نیز از ایرانگرد کمک بگیرید. در ایرانگرد کلیه اطلاعات لازم در مورد تورها به همراه قیمت آن‌ها ثبت شده است و می‌توانید تورهای را که قبلاً توسط آن برگزار شده‌اند، نیز مشاهده کنید. امکان جستجوی تور با مقصد و تاریخ موردنظر نیز در ایرانگرد فراهم شده است. با خرید تور از این سامانه می‌توانید از مزایایی مثل کنسلی آسان تور، استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جدیدترین دورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراهتان را ثبت کنید تا از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود.

کد خبر 249756

برچسب‌ها