خدمات آرایش عروس در منزل، برای خوش دلی نوعروس ها

عروسی و جشن آن یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر آدمی است. مرد و زن هم ندارد. روز عروسی برای شما یک اتفاق ویژه و فراموش نشدنی است؛ وآن قدر مهم است که با خودش کمی استرس و دلهره هم همراه دارد. به خصوص در چنین شرایطی که کرونا نه تنها جشن عروسی را از ما دریغ کرده است، بلکه رفتن به آرایشگاه هم ما را دچار دلهره از بیماری می کند. آن هم برای عروس و دامادی که می خواهند در سلامت زندگی تازه ای را شروع کنند!

هرچند کرونا تمام جشن های عروسی را با مشکل روبه رو کرد، اما آرایشگاه های اینترنتی با ارائه خدمات آرایش عروس در خانه، موفق شدند، روز عروسی را به بهترین شکل برای عروس و داماد برطرف کنند. بله! آرایشگاه اینترنتی کلون با ارائه خدمات آرایش عروس در منزل، بخش بزرگی از برنامه‌ریزی این جشن را برای شما با آرامش همراه کرده و دلهره کرونا را هم از روی دوشتان برداشته است، حتما خیالتان راحت می شود. 

آرایش کامل صورت عروس در منزل و به دور از محیط آرایشگاه

باور کنید یا نه، می توانید یک وبسایت ایرانی را باز کنید، روی چند گزینه کلیک کنید و در نهایت برای روز عروسی یا عقد در منزل آرایشگر را کنار خودتان داشته باشید. کلون برای روز عروسی مجموعه ای کامل شامل پکیج عروس، آرایشگر همراه با عروس، زیبایی ساقدوش و نزدیکان عروس، روز فرمالیته عروسی و میکاپ و شینیون عروس را به زنان ایرانی در سه شهر تهران، کرج و اصفهان ارائه می کند. شما به فراخور موقعیت و شرایط جشنتان می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. هرچند ممکن است شما به دلیل حضور کرونا جشن عروسی نداشته باشید، اما حتما برای شروع این زندگی تازه نیازمند عکس و فیلم هایی برای یادگار هستید و عکس بی آرایش هم که ممکن نیست. 

خیال راحت یعنی: آرایشگر همراه عروس 

از سمتی چون ممکن است بسیاری از ما در روز عروسی و هنگام عکاسی نگران دوام آرایش صورت یا مو در اثر عوامل محیطی باشیم، کلون با اضافه کردن گزینه «آرایشگر همراه عروس» خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. آرایشگر همراه از ابتدای کار آرایش عروس در منزل تا انتهای مراسم کنار شما خواهد بود. اما زیبایی روز عروسی فقط منحصر به عروس نیست! اقوام درجه اول و ساقدوش‌ها را فراموش نکنیم. به خصوص وقتی برای ساقدوش‌ها لباس و آرایش همرنگ مد نظر داشته باشیم. مجموعه آرایش ساقدوش و نزدیکان عروس هم شامل میکاپ گریم و شینیون در خود روز عروسی و یک مرحله جوانسازی صورت، اپیلاسیون و پیرایش صورت و ابرو در روزهای قبل از جشن است. آرایشگاه اینترنتی کلون برای روز بعد از عروسی برای این دسته از مهمانان عروسی هم یک ماساژ ریلکسی به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

فرمالیته عروس چیست؟!

فرمالیته عروسی در واقع یک روز مشخص در ماه‌های قبل از جشن عروسی شما برای عکاسی و فیلمبرداری است. این کار یک ترفند هوشمندانه برای جلوگیری از خستگی و کلافگی عروس و داماد در روز جشن است. کلون برای این روز زیبا هم میکاپ، کرلی مو و آرایشگر همراه (به مدت یک روز) را به عنوان یک مجموعه کامل در اختیار شما قرار داده است. فرقی نمی کند که برای فرمالیته شما بخواهید آرایش عروس در خانه را تجربه کنید یا باغی که قرار است در آن عکاسی کنید؛ کلون آرایشگاه را به نقطه‌ای که دوست دارید می‌رساند. گاهی هم انتخاب شما آرایش صورت و میکاپ برای یک مراسم ساده‌تر است؛ نامزدی، عقد، جشن سالگرد یا حتی اولین تولد بعد از ازدواج! در این صورت پیشنهاد ما به شما انتخاب گزینه میکاپ و شینیون عروس است. 

خدمات آرایشگر عروس در خانه کلون چگونه کار می کند؟!

در هفته قبل از عروسی آرایشگاه اینترنتی کلون برای شما دوبار ماساژ پاکسازی صورت ترتیب می دهد. می پرسید چرا؟! چون پوست شما باید برای آرایش روز عروسی کاملا آماده باشد. در این مدت خودتان هم تا آنجا که می توانید کافئین و نیکوتین را از برنامه غذایی روزانه تان حذف کنید تا از پف صورت در صبح عروسی تان جلوگیری شود. خواب و آب کافی را هم فراموش نکنید.

دو تا سه روز قبل از جشن عروسی آرایشگاه اینترنتی کلون برنامه اپیلاسیون، وکس صورت و اصلاح ابرو را برای شما هماهنگ می کند. این یعنی همان طور که در خانه خودتان نشسته اید، آرایشگران کلون به خانه شما می رسند و برنامه پیرایشی شما را در آرامش خانه خودتان فراهم می کنند.

آرایشگاه اینترنتی کلون بیست و چهار ساعت قبل از عروسی شما را به زیبایی ناخن هایتان اختصاص داده است. مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی لاک ژلیش و.... در این روز اگر منع پزشکی ندارید حتما از ویتامین های گروه ب استفاده کنید و غذا۹ای سالم و مقوی بخورید.

صبح روز جشن عروسی قبل از هر چیز دوش بگیرید و یک صبحانه کامل بخورید. صبحانه شما که تمام شود همکاران آرایشگاه اینترنتی کلون برای آرایش و شینیون موهای شما از راه می رسند. یادتان باشد که حضور در خانه خودتان به شما کمک می کند برای رسیدن به برنامه عکاسی خسته نباشید.

بعد از این لباس زیبای سپیدتان را به تن کنید و با خیال راحت منتظر داماد بنشینید. کار شما اما در این نقطه با آرایشگاه اینترنتی کلون تمام نمی شود. کلون باید درباره هدیه عروس، آرایشگر همراه و زیباییِ ساقدوشان هم فکری کرده باشد!

روز بعد از عروسی شما از کلون یک ماساژ ریلکسی حرفه ای و یک ساعته هدیه می گیرید. چون ما خوب می دانیم که این ماساژ چه قدر به جان یک عروس تازه می نشیند.

ساقدوش ها! معمولا چون لباس و گل دست ساقدوش ها را یکدست انتخاب می کنند بهتر است آرایش مو و صورت آنها هم یکدست باشد. برای همین کلون برای آرایش ساقدوش ها هم فکر کرده است. البته این را هم بدانید که این خدمات شامل حال نزدیکان عروس و داماد هم می شود.

نگران تغییر آرایش مو و صورت تان هستید؟! آرایشگر همراه در آرایشگاه ما می تواند تا ساعت دوازده شبی که جشن برگزار می شود، شما را در مراسم همراهی کند.

کد خبر 249751