۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

جایگاه اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

جایگاه اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ
جایگاه اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یکی از شبکه های اجتماعی که مدت هاست بازار دیجیتال مارکتینگ را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده، اینستاگرام است. تا جاییکه کسب و کارهایی که در آن رقابت تنگاتنگی بین بازیگران اصلی آن در دنیا وجود دارد، حساب ویژه ای بر روی جلب نظر مخاطبان در اینستاگرام باز کرده اند و میزان بودجه ای که توسط این بنگاه های اقتصادی برای صرف هزینه به روش های مختلف در اینستاگرام اختصاص می دهند، به طور مداوم در حال افزایش است.

استراتژی های متفاوتی نیز برای بازاریابی در این شبکه اجتماعی توسعه پیدا کرده است و مراکز سرویس دهی بسیاری با ایجاد مزیت های رقابتی گوناگون در اینستاگرام تلاش می کنند کسب و کارهایی را که قصد دارند بیشترین بهره را از این شبکه اجتماعی ببرند، یاری رسانند. امکان خرید فالوور، تولید محتوا و استراتژی های مرتبط با آن و نیز انواع طراحی های گرافیکی جذاب را می توان در این زمینه به آن اشاره نمود.

یکی از دلایل جلب توجه ویژه و استقبال کسب و کارهای مختلف از شبکه اجتماعی اینستاگرام توجه ایجاد ساختار مناسب برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیوهای کوتاه دانست. زیرا عکس و فیلم های کوتاه در مقایسه با متن می توانند تاثیر به مراتب بیشتری داشته باشند. در واقع این ویژگی را می توان یکی از مزیت های رقابتی این شبکه اجتماعی دانست. از این رو استراتژیست های بازاریابی در صنایع مختلف، اینستاگرام را فرصت مناسبی برای تحقق برنامه های خود می دانند. بنابراین با استفاده از اینستاگرام می توان یک عکس یا یک ویدئو الهام بخش و تاثیرگذار را به سرعت بین مخاطبان زیادی منتشر نمود. به همین دلیل، اینستاگرام تبدیل شده است به مکانی برای ثبت و نمایش مراحل تولید محصولات مختلف، معرفی انواع همایش ها با موضوع های فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی و غیره و ارایه نمونه های مختصر از سوابق برگزاری آنها در دوره های گذشته.

نکته بسیار مهم دیگری که در اینستاگرام باید به آن اشاره نمود، حضور درصد بالایی از مخاطبان و بازار هدف کسب و کارهای مختلف در این شبکه اجتماعی است. از آنجایی که یکی از مهمترین عوامل موفقیت تبلیغات در هر کسب و کاری معرفی محصول و یا خدمت در فضایی است که مشتریان بالقوه حضور بیشتری دارند و احتمال مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تهیه شده را حداکثر نماید.

به همین دلیل، اینستاگرام به یکی از بزرگترین فرصت های تبلیغات در دنیا تبدیل شده است.

در ارتباط با اینکه در اینستاگرام بتوان تبلیغات و بازاریابی را به گونه ای انجام داد که اهداف مورد نظر را محقق نماید، نکته ای کلیدی و با اهمیت وجود دارد و آن استفاده از راه هایی است که بتوان محتوای تبلغیاتی تولید شده را برای تعداد نفرات بیشتری به نمایش گذاشت. این موضوع را می توان به عنوان یکی از راز های موفقیت تبلیغات در اینستاگرام دانست. نمونه های موفق بسیار زیادی وجود دارند که با صرف هزینه در اینستاگرام و صرفا به منظور جذب مخاطب بیشتر توانسته اند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند. اما راه های متعددی در این زمینه وجود دارد. راه هایی که هر یک از آنها مزایای خاص خود را دارد و از طریق هر یک از این راه ها می توان تا حد مشخصی مخاطب برای خود جذب نمود. در ارتباط با این موضوع می توان به راه هایی نظیر نمایش محتوا در اکسپلور، تبلیغ در صفحات دیگر اینستاگرام و همچنین خرید فالوور اشاره نماییم. در ادامه هر یک از این موارد به صورت مختصر بررسی می گردد:

نمایش محتوا در اکسپلور

در این روش بر اساس الگوریتمی که اینستاگرام همانند گوگل در برنامه خود طراحی نموده است، محتواهایی که کیفیت بیشتری داشته باشد که به عنوان مثال از طریق تعداد لایک می توان به این موضوع رسید، محتواهایی هشتک گذاری بهتری برای آنها انجام شده باشد و کپشن های مناسبی برای هر یک از آنها تهیه شده باشد و در زمان مناسبی منتشر می شوند می توانند به مرور زمان بر اساس الگوریتم تعریف شده در اینستاگرام شناسایی شده و در قسمت اکسپلور اینستاگرام قرار گیرند تا بتوانند فالوور بیشتری برای خود داشته باشند. بنابراین این روش برای جذب فالوور بیشتر به زمان کافی برای قرار گرفتن در اکسپلور نیاز دارد و از طرفی هزینه های بالایی را نیز برای تهیه محتوای مناسب و مخاطب پسند می طلبد.  

خرید فالوور ارزان

تبلیغ در صفحات دیگر اینستاگرام

در این روش با شناسایی صفحاتی که در اینستاگرام مخاطبانی نزدیک به مخاطبان مورد نظر ما دارد و با انجام توافق با آنها در زمینه هزینه های پیشنهادی آنها می توان در صفحه پرمخاطب آنها تبلیغاتی را انجام داد و از این طریق برخی از آن مخاطبان را به سمت صفحه خود جذب نمود. این روش نیز می تواند با صرف هزینه های زیادی نیز همراه باشد.

خرید فالوور

با این روش می توان با صرف هزینه ای که معمولا کمتر از سایر روش  های عنوان شده در بالا می باشد به تعداد بیشتری فالوور رسید. علاوه بر این موضوع، نکته بسیار مهم در این روش صرفه جویی در زمان است و با سرعت بالا می توان فالوورهای خود را افزایش داد. به غیر از مواردی که به آنها اشاره شد خرید فالوور ارزان  نیازی به صرف هزینه های بالا برای تولید محتوای جذاب در ابتدای کار ندارد و صرفا با پرداخت هزینه های بسیار کمتری می توان تعداد فالوورهای صفحه مورد را تا حد دلخواهی افزایش داد. البته که به منظور حفظ این فالوورهای خریداری شده، تولید محتوای جذاب و تاثیرگذار لازم و ضروری می باشد که باید به صورت زمانبندی شده این کار انجام شود.

اما در ارتباط با خرید فالوور ذکر این نکته نیز لازم است که از جایی باید فالوورها خریداری شوند که در بین پیشنهاد دهنده های فروش فالوور هزینه مناسبی در مقایسه با تعداد فالووری که افزایش خواهند داد تقاضا نمایند. در ارتباط با خرید فالوور یکی از معتبرترین و بزرگترین سایت هایی که در این ارتباط خدمات ارایه می دهد، سایت فالوورپرو می باشد که با بر اساس تعداد فالوورهایی که در هر صفحه می تواند افزایش دهد تعرفه های مشخصی را تعیین نموده است و پشتیبانی شبانه روزی به مشتریان خود از مهمترین ویژگی های خدماتی است که ارایه می دهد.

فالوورپرو، یکی از معتبرترین سرویس دهنده ها در زمینه فروش فالوور

این سرویس دهنده به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش فالوور در کشور، با ارزان ترین قیمت در بین رقبای خود اقدام به افزایش تعداد فالوورهای صفحه شما خواهد کرد و قیمت مناسب یکی از مهمترین مزایای فالوورپرو می باشد. برای اثبات این ادعا شما می توانید ۵۰۰۰ تومان تعداد ۲۰۰ فالوور واقعی به جمع فالوورهای خود اضافه کنید که چنین تعرفه ای تقریبا تکرارشدنی نیست. ویژگی دیگر امکان ارایه سفارش به صورت ۲۴ ساعته است و پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات فالوورپرو می باشد.

بنابراین پیشنهاد ما این است که برای ایجاد تغییر مثبت در نتایجی که تاکنون به دست آورده اید، فقط کافیست که تنها یکبار از خدمات سایت فالوورپرو استفاده نمایید. به این منظور لطفا به سایت followerpro.ir مراجعه نمایید.

کد خبر 249731