راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

وقتی درباره خرید راحت و آسان بلیط هواپیما صحبت می‌کنیم، منظورمان تنها بلیط داخلی نیست بلکه درباره خرید بلیط هواپیما به هر مقصدی در سرتاسر جهان صحبت می‌کنیم. باید بگوییم که خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای خرید پرواز خارجی است که اگر راه و روش انجام آن را بدانید، می‌توانید تجربه‌ای خوب و راحت از خرید آنلاین بلیط هواپیما به هر مقصدی در این کره خاکی داشته باشید.

خرید بلیط خارجی به صورت آنلاین بسیار آسان است و تنها باید به چندین نکته مهم توجه کنید. در این مطلب قصد داریم تا همه چیز را درباره خرید بلیط هواپیما خارجی مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر مسافر مقصدی خارجی هستید و یا قصد خرید بلیط خارجی را دارید، با ما تا به انتهای این مطلب همراه باشید.

بلیط هواپیما خارجی

تا پیش از اینترنتی شدن خرید بلیط هواپیما، مسافران برای خرید بلیط هواپیما خارجی باید به صورت حضوری به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه می‌کردند. در چنین شرایطی مسافر، اطلاعات خود را در اختیار کارشناسان پرواز قرار داده و از میان چندین گزینه محدود و در زمانی کم، باید اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی می‌کرد. اما حالا و با ورود تکنولوژی به خانه‌های ما، دیگر لازم نیست که با در نظر گرفتن زمان بسیار برای خرید بلیط به صورت حضوری به مجموعه‌های گردشگری و فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید. دیگر تنها کافی است که مسیر خود را در مبدا و مقصد مورد نظر جستجو کنید و با انبوهی از سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما خارجی مواجه شوید.

در چنین شرایطی، هم حق انتخاب دارید و هم می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه، مجموعه‌های مختلف فروش بلیط هواپیما را بررسی کنید. ارزانترین بلیط هواپیما خارجی به مقصد مورد نظرتان را بیابید و حتی برای کمتر کردن هزینه های سفر از مزایایی مثل استفاده از کد تخفیف که معمولا سامانه‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما در اختیارتان می‌گذارند، بهره‌مند شوید.

اما پیشنهاد می‌کنیم تا برای تهیه بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین، تنها به وبسایتی معتبر و مطمئن همچون فلای تودی مراجعه کنید. زیرا، فلای تودی نه تنها مرجع خرید بلیط های داخلی و خارجی است بلکه ارزانترین بلیط های هواپیما معتبر را در اختیار شما می‌گذارد. در فلای تودی خرید بلیط هواپیما خارجی بسیار آسان است. با جستجوی مقصد و زمان مورد نظرتان برای پرواز، تمامی برنامه پروازی ایرلاین‌های داخلی و خارجی که به سمت مقصد شما پرواز دارند را در فلای تودی خواهید دید. پس از انتخاب پرواز و ورود اطلاعات خود، وارد درگاه پرداخت ریالی از طریق کارت شتاب خواهید شد و پس از دریافت پیام موفقیت درعملیات پرداخت، بلیط هواپیما خارجی شما به صورت آنی صادر شده و به ایمیل شما صادر می‌شود.

به این ترتیب، خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین در فلای تودی به همین سرعت انجام می‌شود و به راحتی و بدون استرس می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم در زمینه خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت اینترنتی

· حتما برای خرید بلیط هواپیما خارجی مجموعه‌ای را انتخاب کنید که اعتبار بلیط صادر شده را برای شما تضمین کرده و پرواز ایرلاین‌های داخلی و خارجی بسیاری را پوشش دهد.

· با توجه به شیوع ویروس کرونا و قوانین پیشگیرانه ایرلاین‌ها و کشورها، حتما در رابطه با پذیرش مسافر از سمت مقصد خود اطمینان حاصل نموده و نتیجه منفی تست PCR را با توجه به قوانین مقصد بین 48 تا 72 ساعت قبل از سفر در آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان هواپیمایی کشور و یا ایرلاین مربوطه، ارائه دهید.

· لطفا توجه داشته باشید که در بخش ورود اطلاعات درخواست شده توسط وبسایت‌ها باید موارد خواسته شده را کاملا صحیح وارد کنید زیرا در صورت وجود مغایرت اطلاعات، کلیه مسئولیت و جرایم آن بر عهده شخص مسافر خواهد بود.

· گذرنامه شما باید با توجه به قوانین مقصد اعتبار کافی داشته باشد. معمولا حداقل مدت زمان اعتبار مورد نیاز گذرنامه، 6 ماه است.

· حتما در هنگام سفر، تمامی مدارک مورد نیاز همچون ویزای تزانزیت، ویزای کشور مقصد و گذرنامه، بیمه مسافرتی و کلیه مدارک احراز هویت را به همراه خود داشته باشید زیرا ممکن است در صورت نداشتن این موارد، سفر شما با مشکل مواجه شود.

کد خبر 249727