فن اپ؛ دریافت کارت مهارت فنی وحرفه ای

متقاضیان مهارت آموزی جهت دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای می توانند پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای اقدامات لازم نظیر مراجعه به سامانه و پرداخت هزینه گواهینامه خود را دریافت نمایند. این آزمون ها به سه روش آزمون هماهنگ، آزمون صنایع دستی و صنعت ساختمان و همچنین آزمون های ادواری برگزار می شوند.

داوطلبانی که در کلاس های مهارت آموزی شرکت کرده و یا با توجه به تجربه کاری خود دارای تخصص در حرفه ای خاص هستند می توانند با اطلاع از زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای در آزمون شرکت کرده و گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای را دریافت نموده تا از این طریق از مزایای مدرک فنی حرفه ای استفاده کرده و امکان اشتغال در شاخه های مختلف فنی حرفه ای برایشان مقدور گردد.

اگر قصد گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای در هر رشته ای را دارید می‌توانید در یکی از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کنید و پس از کسب مهارت های لازم برای آزمون های آن آماده شوید. برخی ازآموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ای علاوه بر دوره‌های حضوری، دوره های آنلاین نیز برگزار می‌کنند.

سازمان فنی و حرفه ای :

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سازمان‌های وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است که از ادغام سه نهاد آموزشی در سال ۱۳۵۹ و به منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تشکیل شده ‌است. این سازمان علاوه بر ستاد مرکزی، دارای ۳۱ اداره کل در سطح کشور، یک مرکز تربیت مربی و ۱۱۶۵۳ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد می‌باشد و به منظور دست‌یابی به تازه‌های علوم و فناوری روز و همگامی با استانداردهای بین‌المللی، همواره سعی بر گسترش روابط بین‌المللی از جمله با سازمان بین‌المللی کار و سازمان بین‌المللی آموزش حرفه‌ای و کشورهای مختلف دنیا نموده ‌است.

فن اپ :

۳۰ هزار نمونه سوال رایگان فنی و حرفه ای در ۱۷۰ رشته همراه باجواب و پاسخنامه در فن اپ به صورت آزمون های آنلاین تستی برگزار می شود که تمامی کارآموزان کاربران می توانند در کمتر از ۱ دقیقه ثبت نام کنند و در آزمون های سایت فن اپ مرجع نمونه سوالات فنی و حرفه ای طبق استاندارد طراحی شده است شرکت نمایند. درپایان آزمون ها شما می توانید با مشاهده کارنامه خود عملکرد خود را بررسی نمایید. با کلیک بر روی بخش بازنگری سوالات می توانید تمامی سوالات را همراه با جواب درست مشاهده نمایید و اگر گزینه ای را نادرست انتخاب کرده باشید به رنگ قرمز نمایش می دهد و جواب درست را به رنگ سبز نمایش می دهد.

نمونه سوالات فنی و حرفه ای

مزایای شرکت در آزمون های فن اپ :

شما باشرکت در نمونه سوالات فنی و حرفه ای فن اپ با سوالات پرتکرار دوره های پیش سازمان فنی وحرفه ای که طبق استاندارد طراحی شده اند می توانید در سری آزمون های رایگان همراه با پاسخنامه و مشاهده نتیجه وکارنامه خود خود را بیشتر بهتر برای آزمون های فنی و حرفه ای آماده سازید.

چرا فن اپ :

شما با شرکت درآزمون های فن اپ با تمامی سوالات پرتکرار و نحوه برگزاری آزمون ها به صورت کامل آشنا می شوید و خود را کامل با تمامی نکات و شرایط لازم درجهت قبولی و کسب نمرات بالا آماده می سازید. فن اپ به شما کمک می کند که هر آنچه را که لازم دارید برای قبولی درآزمون های کتبی فنی و حرفه ای مهیا ساخته تا بتوانید هرچه سریعتر مدرک فنی و حرفه ای خود را کسب نمایید.

درپایان آزمون شما می توانید نقاط ضعف و قوت خود را کاملا بررسی نمایید و مشاهده جواب درست سوالات و مطالعه دوباره سوالات مهارت و دانش ورزی خود را ارتقا دهید.

معمولا برای کسب موفقیت در آزمون های فنی و حرفه ای صرف مطالعه کتاب نمی تواند نتیجه بخش باشد. شما به نمونه سوالاتی احتیاج دارید که بتوانید با نحوه آزمونها آشنا شوید. این نمونه سوالات به شما کمک خواهد کرد تا نقاط قوت و ضعف خود را در آزمون اصلی شناسایی نمایید. از این رو بهتر است اقدام به تهیه چند دوره نمونه سوال در زمینه آزمون خود نمایید.

اگر به دنبال کسب موفقیت بالا هستید، اگر به این فکر می کنید که با بهترین نمره قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای پذیرفته شوید، اگر قصد دارید مدرک خودتان را با تلاش کمتر و موفقیت بیشتر بدست آورید، بهتر است از نمونه سوالات موجود در سایت فن اپ استفاده کنید.

سوالات فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف :

رشته های فنی و حرفه ای در چهار خوشه خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی گردآوری شده است که می توانید با وارد شدن به هرکدام از این بخش ها هر در هر رشته ای که نیاز دارید می توانید در سایت فن اپ جستجو  رشته یا استاندارد مد نظر خود را انجام دهید و در آزمون های آنلاین رشته مد نظر خود شرکت نمایید و بصورت رایگان سنجش خود را درشته های مختلف انجام دهید.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مرکز اصلی آموزش های فنی حرفه ای و تعیین صلاحیت فنی و تخصصی، آزمون ادواری را به منظور سنجش مهارت و تخصص نیروهای کار لازم در بخش های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می کند. این آزمون به صورت ماهانه و در واحد های آموزش دهنده ادارات آموزش فنی حرفه ای مراکز استان ها اجرا می شود و بیشتر داوطلبان این آزمون را کسانی تشکیل می دهند که بدون شرکت در دوره های آموزشی، قصد دریافت گواهینامه فنی حرفه ای دارند. حداکثر دفعات مجاز برای شرکت در آزمون ادواری،  دو بار در سال است.

مدرک یا گواهینامه فنی و حرفه ای :

مدارک فنی و حرفه ای، جزء معتبرترین مدارکی هستند که بعد از گذراندن دوره ها به کارآموزان اعطا می گردد. افرادی که مدرک فنی و حرفه ای در هر رشته و گرایشی رو کسب نموده اند، می توانند در رشته مد نظر خود شروع به کار نمایند. مدارک فنی و حرفه ای جزء معتبرترین مدارکی هستند که شما می توانید  با کمک آن ها کسب و کار خود را راه اندازی نمایید. مدرک فنی و حرفه ای یکی از معتبر ترین مدارک داخلی است. این مدرک قابل ترجمه بوده و در اکثر کشورهای دنیا مورد تایید است. به علاوه افراد دارای این مدرک واجد شرایط دریافت وام و همچنین معادل سازی مدرک هستند.

آزمون های تستی آنلاین فنی و حرفه ای

با شرکت در آزمون های آنلاین فن اپ شما میتوانید برای رشته ها و استانداردهای فنی وحرفه ای که درآن کسب مهارت نموده اید دانش و مهارت خود را بیازمایید و خود را برا آزمون اصلی فنی وحرفه ای آماده سازید. با شرکت در این آزمون ها شما قبل از آزمون اصلی دانسته ها ومهارت خود را طبق استاندارد سازمان فنی وحرفه ای به صورت کامل سنجش می نمایید تا در نهایت با تقویت عملکرد و به روز رسانی مهارت های خود بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید.

اپلیکیشن فن اپ :

برای دانلود اپلیکیشن فن اپ کافیست وارد سایت شوید و در قسمت دانلود اپلیکیشن کلیک نمایید. برای دسترسی راحت تر به نمونه سوالات فنی و حرفه ای کافیست اپلیکیشن را نصب نمایید و وارد آن شوید به راحتی ثبت نام کنید و در آزمون های رشته مد نظر خود شرکت نمایید تا بتوانید سریعتر مدرک معتبر خود را دریافت نمایید.

در صورت نیاز می توانید با خرید سایر آزمون ها در کمترین زمان ممکن در سری سوالات پرتکرار شرکت نمایید دانش خود را ارتقا دهید خود را با سوالات متعدد آشنا نمایید و در آزمون کتبی فنی و حرفه ای نمره قبولی لازم را کسب کنید.

فن اپ، عصری نوین در آموزش و مهارت آموزی آنلاین

درباره فن اپ

سایت فن اپ یکی از پروژه های شرکت آرکا هوشمند پرداز که باهدف بهبود سطح دانش و مهارت ورزی کارآموزان و دانش آموزان فنی وحرفه ای و نیز فراهم سازی بستری آموزشی درجهت تولید محتوا برای آموزشگاه ها ومربیان خبره فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده است. در راستای این اهداف تیم فن اپ در طی ۶ ماه توانست هرآنچه را که در راستای عملی کردن این اهداف لازمست را برای کاربران فراهم آورده است .

تیم فن اپ در طراحی سایت، سهولت استفاده ازآن و کاربردی بودن سایت را در اولویت طراحی قرار داده است، زیرا معتقد است که تمامی اقشار جامعه باید بتوانند از خدمات و امکانات موجود درآن درجهت رشد دانش و مهارت ورزی خود استفاده نمایند.

رسالت فن اپ تامین کلیه نیازهای یک فرد در کسب دانش و مهارت است. ما همه ی زیرساخت های لازم درجهت ارتقا و افزایش دانش و مهارت ورزی را برای کلیه کاربران خود فراهم ساخته ایم تا به درست ترین وآسان ترین شیوه بتوانند از خدمات موجود در فن اپ بهره لازم راببرند.

کد خبر 249724