لوکس ویلا، ارزان ترین راه برای اجاره ویلا در کردان

کردان منطقه ایست با صدها ویلا و اقامتگاه که امروزه به منطقه ای جذاب برای سپری کردن اوقات فراغت پایتخت نشین ها تبدیل شده است. همچنین یکی دیگر از دلایل جذابیت منطقه در میان مردم، هوای بسیار دلنشین است چراکه کردان در ارتفاع قابل توجهی از سطح دریا واقع شده و به لطف کوه های اطراف، آب و هوای ییلاقی بر منطقه حاکم است بطوریکه در روزهای گرم سال شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در روزهای سرد سال، شاهد آب و هوایی سرد و سوزناک در منطقه هستیم. اگر به دنبال راهی ارزان و متفاوت برای اجاره ویلا در کردان هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

پیش از اجاره ویلا در کردان، با این روستای جذاب بیشتر آشنا شوید

کردان تا پیش از دهه ۸۰ شمسی، یکی از روستاهای شهرستان چندار بود و پایتخت نشین ها هم در آن زمان، چندان با جذابیت های منطقه آشنا نبودند اما در دهه ۸۰، تقسیمات کشوری صورت گرفت و به لطف این  تقسیمات، کردان در میان مناطق شهرستان ساوجبلاغ شد و پایتخت نشین ها هم کم کم با  این منطقه آشنا شدند. در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، مردم ترجیح میدادند برای سپری کردن اوقات فراغت و دوری از روزمرگی، شلوغی و آلودگی شهر، به مناطق اطراف تهران مانند کردن مراجعه کنند اما این موضوع، باعث به وجود آمدن چالشی با نام اجاره ویلا در کردان شد.

در آن زمان، تعداد ویلاها و اقامتگاه های کردان محدود بود و کردان توانایی پاسخگویی به تقاضای گردشگران را نداشت اما به لطف تقاضای بالا، شاهد ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه در منطقه شدیم و امروزه هم همچنان کردان درحال رشد و توسعه بوده و ویلاهای مختلفی درحال ساخته شدن در این منطقه هستند.

اجاره ویلا در کردان و آشنایی با انواع اقامتگاه ها در این روستا

کردان برخلاف اکثر مناطق اطراف تهران که فقط دارای لوکس و گرانقیمت هستند یا فقط انواع باغ ویلاها و سوئیت های ارزان قیمت در آنجا مشاهده می شود، تنوعی از انواع ویلاها و اقامتگاه را در خود جای داده تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای بتواند بهترین اقامتگاه را در این روستا رزرو کرده و با سفر چند روزه ای که به کردان دارد، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزند.

از اقامتگاه های ارزان قیمت شروع می کنیم که همواره به لطف هزینه به مراتب کمتری که گردشگران برای اجاره ویلا ارزان در کردان پرداخت می کنند، در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال اقامتی ارزان در این روستا هستید همواره در نظر داشته باشید کردان دارای سوئیت های یک خوابه، دو خوابه، باغ سوئیت و غیره می باشد که از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و در عین حال، قیمت های بسیار مناسبی دارند. اما این نکته را هم بدانید نرخ اجاره سوئیت در کردان همواره در روزهای عادی هفته در ارزان ترین حد خود قرار دارند و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را خواهند دید.

یک پله بالاتر از سوئیت ها، ویلاهای عادی هستند که فاقد استخرهای روباز و یا سرپوشیده بوده و از نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری نسبت به سوئیت ها برخوردار هستند. تعداد ویلاهای عادی در کردان بیشتر از سوئیت ها می باشد و گردشگران مانند سوئیت ها، آنچنان دغدغه ای برای اجاره آن ها ندارند چراکه به لطف تقاضای بالا برای اجاره اقامتگاه های ارزان، همواره پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید. لازم به ذکر است در برخی از ویلاهای عادی کردان، امکانات جذابی شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی و غیره وجود دارد که تاثیر مستقیم بر روی نرخ اجاره روزانه آن ها می گذارد.

اجاره ویلا استخردار در کردان

در کردان، جاذبه های دیدنی مختلفی وجود دارد که شامل بناهای تاریخی همچون برج مقبره، پل بانو صحرا، مناطق طبیعت گردی شامل رود کردان، روستای برغان و تفریحگاه هایی همچون سایت پروازی کردان و دهکده آرامش بوده و گردشگران با گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کردان، خاطرات بی نظیری را برای خود رقم خواهند زد اما به لطف ویلاهای استخردار، کمتر گردشگری را مشاهده می کنیم که از اقامتگاه خود خارج شده و به بازدید از دیدنی های منطقه بپردازد.

محبوب ترین و جذاب ترین اقامتگاه های کردان، ویلاهای استخردار هستند و به لطف تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار کردان، اکثر ویلاهای روستا مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده شده و در کنار آن، نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری هم دارند. ویلاهای استخردار کردان علاوه بر استخر، دارای امکانات جذابی هم هستند و در برخی از ویلاهای لوکس، سونا و جکوزی هم مشاهده می شود که در روزهای سرد سال فعال می باشند.

در نظر داشته باشید همانطور که گفتیم، کردان منطقه ای ییلاقی بوده و در روزهای گرم سال، آب و هوایی دلنشین بر منطقه حاکم است و در این ایام، گردشگرانی که میخواهند در ویلاهای استخردار منطقه اقامت داشته باشند، ترجیح می دهند به سراغ اجاره ویلا استخر روباز در کردان بروند و تقاضا برای ویلاهای مجهز به استخر سرپوشیده در این ایام به مراتب کمتر خواهد بود.

اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان و نکاتی که باید بدانید

با شروع شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان وارد روزهای سرد خود می شود و علاوه بر هوای سرد و سوزناک، شاهد بارش های سنگین برف و باران بخصوص در فصل زمستان هستیم. در این ایام، دیگری تمایلی برای ورود به استخرهای آبسرد وجود ندارد و اکثر ویلاهای استخردار کردان مجهز به استخرهای آبگرم خواهند شد. جالب است بدانید طبق نظر سنجی صورت گرفته از مسافران، ورود به استخرهای آبگرم در هوای سرد منطقه به مراتب جذاب تر از ورود به استخرهای آبسرد در هوای گرم تابستان می باشد.

لازم به ذکر است در روزهای سرد سال، برخی از ویلاهای استخردار بنا به دلایل مختلف، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار میگیرند. همچنین در این ایام، تقاضا برای اجاره ویلا استخر آبگرم سرپوشیده در کردان به مراتب بیشتر از ویلاهای استخر روباز خواهد بود.

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

در روستای کردان، تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها وجود دارد که با توجه به امکانات، موقعیت و ده ها دلیل دیگر، از نرخ اجاره روزانه متفاوتی برخوردار هستند. همچنین در این ایام که شاهد حضور ویروس کرونا در تمام نقاط کشور هستیم، یکی از دغدغه های گردشگران، پیدا کردن اقامتگاه های ضدعفونی شده می باشد لذا لوکس ویلا با ارائه تنوع بالا از انواع ویلاها و اقامتگاه ها، ارائه بهترین قیمت ها و حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را برای مسافران رقم خواهد زد و در این ایام کرونایی، تمامی ویلاهایی که لوکس ویلا به صورت روزانه اجاره می دهد پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می شود.

کد خبر 249720