.

جزیره کیش با مساحتی حدود ۹۰ کیلومتر مربع یکی از جزیره های جنوبی خلیج فارس است، که جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر دارد. این جزیره به دلیل داشتن تفریحات متنوع و جاذبه های گردشگری طبیعی و زیبا سالانه حدود دو میلیون گردشگر به خود جذب می‌کند. جزیره کیش با توجه به موقعیت جغرافیایی اش از آب و هوایی گرم و مرطوب برخوردار بوده و تابستانی بسیار گرم با رطوبت بالا دارد، بنابراین بهترین زمان سفر به این جزیره در فصل پاییز، زمستان و اوایل بهار می‌باشد. برای دسترسی به جزیره می‌توانید از هواپیما، ماشین شخصی، اتوبوس و قطار استفاده کنید؛ که البته برای سفر با ماشین شخصی باید از یک قسمتی با کشتی های مسافربری به سمت جزیره بروید و ماشینتان را هم با لندیگراف به جزیره ببرید. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با این جزیره توریستی آشنا شوید.

تفریحات دریایی جزیره کیش

جزیره کیش تفریحات دریایی مختلفی دارد که از هیجان بالایی نیز برخوردارند از جمله این تفریحات می‌توان به غواصی در دریای کیش برای افراد بالای ۱۰ سال، قایق سواری با انواع قایق های دو موتوره، تندرو، معمولی، بادبانی، پدالی، پارویی و...، چتر پاراسل که به یک قایق متصل است و با حرکت قایق چتر به حرکت در می‌آید، جت اسکی، شاتل که سوار بر یک تیوب وصل به یک قایق شده و با حرکت قایق حرکت می‌کنید، بنانا که شبیه به شاتل است ولی کودکان هم می‌توانند از آن استفاده کنند، اسکی روی آب، شناور آکواریوم که شبیه به یک زیردریایی است و تا عمق سه متری دریا می‌رود، ماهیگیری و فلای بورد که در آن با یک شلنگ ۱۸ متری به قایق متصل شده و باید تعادل خود را حفظ کنند؛ اشاره کرد.

جاهای دیدنی کیش

این جزیره جاذبه های دیدنی بسیار خیره کننده ای از جمله کشتی یونانی که در سال ۱۳۴۵ در جزیره به گل نشسته، اسکله تفریحی با امکانات تفریحی مانند ماهیگیری، غواصی و …، پارک آبی اوشن با بروزترین بازی های جهان، آکواریوم کیش با ماهی های رنگارنگ، باغ پرندگان با ۵۷ گونه پرنده، شهر زیرزمینی کاریز با قدمتی ۲۵۰۰ ساله، پارک دلفین با دلفین ها و شیر های دریایی زیبا، کلبه هور که بیش‌تر مردم برای غواصی و ماهیگیری به آنجا می‌روند، شهر باستانی حریره جزو آثار ملی است و قدمتی مربوط به سده پنج تا ده هجری قمری دارد، درخت سبز با عمری حدود ۵۰۰ سال کهنسال ترین درخت انجیر جزیره کیش است و روستای باغو از قدیمی ترین روستاهای جزیره کیش می باشد.

اقامت در کیش

در این جزیره زیبا هتل های فراوانی وجود دارد که برای اقامت می‌توانید به آن ها مراجعه کنید، همچنین برای اقامت در کیش می‌توانید ویلا و سوئیت یا آپارتمان اجاره کنید، همچنین برای اجاره سوئیت در کیش می‌توانید به سایت رنتی جا مراجعه کنید.

کد خبر 249711