مصنوعات چوبی خونتون رو از کجا می خرین؟

با سبک زندگی های امروزی و در اختیار داشتن فضاهای کوچک آپارتمان ها، باید برای چیدمانی اصولی در انتخاب وسایل بیشتر دقت کنیم.

در این شرایط باید همواره به دنبال وسایلی باشیم که در عین حال پر کاربردی بودن، شیک و متناسب با دکوراسیون ما باشد. از جمله این وسایل می توان به مصنوعات چوبی که شامل جاکفشی، کمد های لولایی، ویترین و شلف ها و ... اشاره کرد.

با ما همراه باشید تا درادامه این مطلب محصولات ویژه کالای خواب هیلدا رو بهتون معرفی کنیم :

جاکفشی :

یکی از وسایل کاربردی در هرخانه ای جاکفشی است.   به طور کلی از جاکفشی ها برای نگه داری  و نظم دادن به کفش، صندل و مواردی همچون براق کننده های کفش، واکس ها، کفی ها و تمیز کنندها  استفاده می شود.

 با توجه به سلیقه و نیاز خود میتوانید جاکفشی های آینه دار و چوب لباسی دار را خریداری نمایید. جاکفشی ها د رانواع مدل های آینه دار، کلاسیک، ایستاده، دیواری و مدرن طراحی و تولید می شوند. جنس جاکفشی درمشهد  معمولا چوب یا ام دی اف می باشد.

کمد لباس :

کمد ها در دو مدل ریلی و لولایی تولید می شوند. کمد های ریلی، بسیار ساده و جمع و جور بوده ودرعین حالی که فضای زیادی را اشغال نمی کنند، فضای کافی برای جا دادن لباس ها را دارند. این کمدها پیشنهاد مناسب تری برای اتاق های کوچک محسوب می شوند.

  کمد های ریلی دارای جنس های مختلف هایگلاس، ام دی اف و چوب طبیعی هستند. در این میان کمد های ام دی اف درای ویژگی هایی همچون سطح صاف، مقاوم بودن در برابر کپک ها، مقاومت در برابر رطوبت و در نهایت قیمت مناسب نسبت به چوب طبیعی  هستند.

کنسول :

همیشه درباره دکوراسیون و طراحی داخلی این موضوع مطرح می شود که یک طرح خوب باید در کنار زیبایی عملکرد و کاربرد منطقی داشته باشد.

پس برای یک دکور خوب و ایده آل به ویژه در آپارتمان های کوچک  باید ازوسایلی استفاده کنیم که هم یک عنصر دکوراتیو باشد و هم کارکردی مفید برای اعضا خانواده باشد.

بهترین گزینه پیشنهادی من به شما میز کنسول  برای این موضوع است.
شما میتوانید برای خرید کنسول چوبی در مشهد به گالری هیلدا چوب مراجعه کنید.

انواع کنسول ها :

۱ - آیینه کنسول چوبی

۲ - میز کنسول چوبی

۳ - کنسول چوبی پذیرایی

۴ - کنسول چوبی کوتاه

۵ - کنسول کمدی چوبی

کتابخانه :

انتخاب یک کتابخانه بسیار مهم است چون علاوه بر کاربرد مهم کتابخانه در منزل بخش مهمی از دکوراسیون منزل را هم شامل می شود و حتی می توان زوایا و گوشه های بلا استفاده منزل را نیز مورد پوشش  قرار داد.

کتابخانه ها در انواع مدل های استاندارد، داربستی، تکیه گاهی و توکار تولید می شوند. ارتفاع این محصول معمولا بین ۹۰ تا ۲۴۰ سانتی متر می باشد.

در نهایت به هنگام خرید یک کتابخانه ی ایده آل به ویژگی هایی همچون ارتفاع، عرض، پهنا و فضای مورد نیاز دقت نمایید.

میز تحریر:

باتوجه به موقعیت کنونی دنیا و ویروس کرونا بسیاری از کارها و مشاغل به دور کاری روی آوردند و از طریق فضای مجازی و غیر حضوری به کارها و حرفه خود رسیدگی می کنند.

 نکته اصلی و مهم برای فعالیت از راه دور داشتن امکانات کافی و لازم اعم از لب تاپ، تلفن همراه، میز مناسب و...استفاده افراد جامعه به میز و انواع آن امروزه نسبت به سال های پیش بیشتر شده و اهمیت دادن به این موضوع در خانواده ها افزایش یافته و رو به پیش رفت است. اما همچنان نکات مهمی درباره میز و انواع آن وجود دارد که لازم به بررسی است.

چند نکته مهم و لازم برای آگاهی نسبت به میزها شامل موارد زیر است :

۱.قوس ستون فقرات هنگام نشستن پشت میز

۲.خم شدن گردن تا ۲۰ درجه

۳.هنگام مطالعه از میز تحریر استفاده شود

شلف دیواری :

شلف ها المان های محبوب وزیبایی هستند که از آنها در هر فضا و اتاقی با طرح و جنس ورنگ های مختلف می توان استفاده کرد. این سطوح می توانند با جنس های چوبی، شیشه ای و فلزی تهیه شوند. از این وسیله بیشتر برای قرار دادن کتاب ها و در صورت تمایل وسایل تزیینی مثل گلدان ها، مجسمه ها و ... استفاده کرد. به لحاظ نحوه ی نصب، شلف ها به دو دسته ی دیواری و ایستاده تقسیم  می شوند.

 شلف های دیواری به وسیله پیچ و رول پلاک به دیوار نصب می شوند و شلف های ایستاده هم همانطور که از نامشان پیداست حالت خود ایستا دارند و یا می توان آنها را با پیچ به دیوار نصب کرد.

 به لحاظ جنس و مصالح بکار برده شده، شلف ها به ۵ دسته ی چوبی، فلزی، شیشه ای، ام دی اف و ترکیبی تقسیم می شوند. شلف  را می توان نزدیک به میز تلویزیون  و میز مطالعه نصب کرد.

ویترین :

از این وسیله برای به نمایش گذاشتن ظرف های تزیینی خاص استفاده می شود. ویترین ها را با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون و سرویس مبلمان خود می توانید در انواع ویترین های مدرن و کلاسیک تهیه کنید.

 ویترین های مدرن کاملا ساده هستند و هدف  نمایش دادن هرچه بیشتر ظروف با رنگ بندی های متنوع می باشد تا خود ویترین، اما ویترین های کلاسیک بسیار شکیل ودارای برش های خاص و متناسب با دکوری های یک رنگ و ساده می باشند.

بهترین مکان برای قرار دادن بوفه ها و ویترین ها سالن پذیرایی نزدیک و یا نزدیک به سالن غذاخوری می باشد.

مجموعه کالای خواب هیلدا تولید کننده انواع سرویس خواب در مشهد تشک های طبی و طبی فنری با بهترین متریال  و در سایزبندی های یک نفره و دونفره می باشد.

با مراجعه به سایت hildamattress.com می توانید از انواع محصولات چوبی  و مدل های تشک دیدن فرمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. در صورت تمایل به دیدن نمونه کارها از نزدیک به آدرس زیرمراجعه فرمایید :

آدرس : مشهد – دانش آموز ۱ – نبش شیخ مفید ۱ – پلاک ۱۵

تلفن تماس :  ۰۵۱-۳۶۰۲۸۶۳۷

تلفن همراه : ۸۰۶۲۶۲۷-۰۹۳۵

کد خبر 249698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =