کدام هتل های کرمانشاه به جاذبه های گردشگری آن نزدیک هستند؟

کرمانشاه را بیشتر با بیستون و طاق بستان می شناسند؛ هر چند جاذبه های شهر محدود به این مکان ها نیستند. ضمن اینکه این شهر کمتر شناخته شده یکی از هتل های خاص و عجیب ایران را هم در خود جای داده است.

شاید دلتان بخواهد پیش از برنامه ریزی برای سفر به کرمانشاه، برای تعیین هتل خود دقت بیشتری به خرج دهید. یعنی بدانید که کدام هتل های کرمانشاه به جاذبه های گردشگری آن نزدیک هستند. اگر این موضوع در لیست برنامه هایتان قرار دارد، مطلب فعلی جااینجاس را از دست ندهید.

بیستون و هتلی زیر سایه کتیبه های چند هزار ساله

به احتمال زیاد در مورد بیستون و قدمت آن شنیده اید. اگر حتی از نزدیک هم آن را ندیده باشید، می دانید که: بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد. این کتیبه به جای مانده از دوران داریوش هخامنشی، در سی کیلومتری کرمانشاه قرار گرفته است. جایی که یکی از هتل های پنج ستاره ایران نیز میزبانی از مهمان هایش را بر عهده دارد: هتل لاله بیستون. برای آنها که می خواهند چند روزی را به دیدن مجموعه باشکوه بیستون اختصاص دهند، این هتل پنج ستاره گزینه فوق العاده ای است. در اینجا بد نیست فاصله سایر هتل ها تا مجموعه بیستون را هم بدانید:

· هتل ۵ ستاره پارسیان: ۳۳ دقیقه

· هتل ۴ ستاره آزادگان: ۳۵ دقیقه

· هتل چهارستاره جمشید: ۳۰ دقیقه

· هتل آپارتمان کوروش: ۴۱ دقیقه

· هتل دوستاره سینا: ۴۷ دقیقه

حتما بخوانید:

بهترین هتل های کرمانشاه؛ امکانات و نظرات مسافران درباره آنها

اگر دنبال هتل های ارزان کرمانشاه هستید، بخوانید

طاق بستان و هتل همسایه آن

شهرت طاق بستان از بیستون کمتر نیست؛ جایی که آن را شکارگاه شاهان ایرانی می دانند که از روزگار ساسانیان هم به جای مانده است. طاق بستان در شمال شرقی شهر واقع شده است. اگر در پی انتخاب نزدیک ترین هتل به این مجموعه هستید، سراغ هتل جمشید بروید. این هتل چهارستاره درست در همسایگی طاق قرار گرفته و همین، مزیت بزرگ آن به شمار می رود. ضمن اینکه فاصله دیگر هتل ها با طاق بستان به این صورت است:

· هتل سینا: ۲۱ دقیقه

· هتل آپارتمان کوروش: ۱۸ دقیقه

· هتل آزادگان: ۸ دقیقه

· هتل پارسیان: ۱۱ دقیقه

· هتل لاله بیستون: ۳۹ دقیقه

کلیسای قلب مقدس مسیح و هتل های نزدیک آن

کلیسای قلب مقدس قدمتی به درازای طاق بستان و بیستون ندارد، اما یکی از یادگارهای زیبای تاریخی کرمانشاه است. این کلیسا حتی بر خلاف طاق بستان و بیستون در داخل شهر قرار دارد(خیابان مدرس) و دسترسی به آن هم راحت تر است. قلب مقدس از کلیساهای ساخته شده در دوران قاجاریان و نزدیک ترین هتل به آن، هتل آپارتمان کوروش است(فقط ۱۰ دقیقه فاصله). اما فاصله دیگر هتل های شهر با کلیسا هم چندان زیاد نیست:

· هتل سینا: ۱۲ دقیقه

· هتل آزادگان: ۱۷ دقیقه

· هتل پارسیان: ۱۸ دقیقه

· هتل جمشید: ۲۲ دقیقه

· هتل لاله بیستون: ۴۵ دقیقه

تکیه معاون الملک و نزدیک ترین هتل کرمانشاه به آن

تکیه معاون الملک در یک محله قدیمی به نام آبشوران قرار گرفته است. تکیه همانطور که از نام آن پیداست، برای برگزاری آیین های مذهبی مورد استفاده قرار می گرفته. ضمن اینکه مانند بسیاری از بناهای مذهبی، این بنا هم حاصل دوران قاجاریان است. نزدیک ترین هتل به این بنا، هتل سینا است. یک هتل دوستاره که برای علاقه مندان به رزرو هتل ارزان کرمانشاه نیز گزینه مطلوبی است. (سینا تنها ۸ دقیقه با معاون الملک فاصله دارد).

· هتل آپارتمان کوروش: ۱۴ دقیقه

· هتل آزادگان: ۲۰ دقیقه

· هتل پارسیان: ۲۰ دقیقه

· هتل جمشید: ۲۴ دقیقه

· هتل بین المللی لاله بیستون: ۴۵ دقیقه

گوردخمه دربند و هتلی با کمترین فاصله از آن

به نظر می رسد کرمانشاه مهد یادگارهای تاریخی باشد که از دل کوه بیرون آمده اند. گوردخمه دربند که در شهر صحنه کرمانشاه قرار گرفته هم از این دسته است. در باور برخی مردم محلی، این گوردخمه آرامگاه شیرین و فرهاد است و در باور بعضی دیگر گور کیکاووس. هر چه هست، تصویر خورشید بالدار حکاکی شده بر فراز آن، نشان از قدمت طولانی اش دارد. از آنجا که این گور در شهر صحنه واقع شده، هتل های داخل شهر به آن چندان نزدیک نیستند. با این حال، نزدیک ترین اقامتگاه به این گور، هتل بیستون(۳۰ دقیقه مسافت) است. دیگر هتل هایی که کمتر از ۱ ساعت با این جاذبه فاصله دارند هم عبارتند از:

· هتل جمشید: ۵۱ دقیقه

· هتل آزادگان: ۵۶ دقیقه

بازار نان برنجی و اقامتگاه نزدیک آن

جاهای دیدنی کرمانشاه فقط رنگ و بوی تاریخی ندارند. در برخی از آنها هم عطر نان برنجی خود یک جذابیت لذت بخش است. بازار نان برنجی که کلکسیونی از انواع شیرینی های کرمانشاه است، از آن دسته است. این بازار خوش عطر و رنگ در خیابان مدرس قرار گرفته و هتل سینا از همه به آن نزدیک‌تر است؛ آن هم با فاصله ای ۱۱ دقیقه ای. دیگر هتل ها چقدر از بازار دورند؟

· هتل آپارتمان کوروش: ۱۴ دقیقه

· هتل آزادگان: ۱۹ دقیقه

· هتل پارسیان: ۱۹ دقیقه

· هتل جمشید: ۲۳ دقیقه

· هتل کاروانسرای لاله: ۴۵ دقیقه

باغ گل ها و نزدیک ترین هتل های کرمانشاه به آن

شاید جالب باشد بدانید که کرمانشاه پس از اصفهان، بهترین میزبان گل های ایران است. باغ گل های کرمانشاه در بزرگره کمربندی قرار گرفته؛ آن هم در زمینی به وسعت ۵ هکتار و با گونه های متنوعی از گل های ایرانی، ایتالیایی، فرانسوی و ژاپنی. بدون شک تماشای این باغ در بهار و تابستان، لطف بیشتری از همیشه دارد. نزدیک ترین هتل کرمانشاه به این باغ هم هتل دوستاره سینا است(با ۸ دقیقه فاصله). فاصله سایر هتل ها چقدر است؟

· هتل کوروش: ۱۳ دقیقه

· هتل آزادگان: ۱۹ دقیقه

· هتل پارسیان: ۲۰ دقیقه

· هتل جمشید: ۲۴ دقیقه

· هتل لاله: ۵۰ دقیقه

بدون تردید جاذبه های گردشگری کرمانشاه بیشتر از این ها هستند. اما اگر برای یک سفر دو-سه روزه به این شهر برنامه ریزی کرده اید، بهتر است جاذبه های بالا را در اولویت قرار دهید. مرحله بعدی پاسخ به این سئوال است:

کدام سایت را برای رزرو هتل کرمانشاه انتخاب کنم؟

اگر می خواهید به رزرو هتل کرمانشاه jainjas.com/kermanshah اقدام کنید، بهتر است چند نکته را مد نظر داشته باشید. سایتی که سراغ آن می روید، امکان رزرو طیف وسیعی از اقامتگاه ها را به شما بدهد؛ از هتل های ارزان تا هتل های لوکس کرمانشاه. به علاوه شما باید بتوانید بر اساس قیمت هتل کرمانشاه، جستجوهای خود را دسته بندی کنید. این همان فیلتر بازه قیمت است که در وقت شما نیز صرفه جویی می کند. پس اگر امکان مقایسه هتل ها را داشته و به نظرات کاربران در مورد هر هتل هم دسترسی داشتید، سایت مناسبی را انتخاب کرده اید. رزرو هتل در کرمانشاه از طریق سایت جااینجاس می تواند پکیجی کامل از این امکانات باشد.

منبع: سایت رزرو آنلاین هتل جااینجاس

کد خبر 249694

برچسب‌ها