۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
نرده کشی بالکن

یکی از راه های ایجاد جذابیت و زیبایی در بالکن نرده کشی است ، نرده کشی بالکن توسط متخصصان این کار برای نما دهی به تراس و بالکن شما انجام می گیرد.


نرده کشی تراس در ابتدا توسط نرده های ساده انجام می شد ولی به مرور زمان نرده های طرح دار مختلف به وجود آمد. نرده های تراس چه از لحاظ جنس نرده ها و چه از لحاظ طرح و شکل آن ها  تنوع بالایی دارند.

انواع نرده بالکن

نرده های کابلی یکی از انواع نرده های بالکنی هستند که طرح بسیار ساده اما شیکی دارند ، این نوع نرده ها از خطوط ساده آهنی تشکیل می شوند که به شکل طولی یا عرضی کنار هم قرار می گیرند.

نرده بالکن چوبی هم که از تخته های چوبی تهیه می شود یکی از پر مصرف ترین انواع نرده بالکن خصوصا در بخش های شمالی کشور است ، شیوه چینش این تخته ها بستگی به سلیقه شخصی دارد و متفاوت است.

نرده فلزی نیز از رایج ترین انواع نرده ها می باشد که برای حفاظ پنجره و تراس استفاده میشود ، این نوع نرده ها می تواند در انواع ساده و طرح دار مورد استفاده قرار بگیرند ، نرده های فلزی ساده از میله های ساده عمودی یا افقی تشکیل شده است که در عین سادگی ، نمای شیکی را نیز برای ساختمان به وجود می آورند ، نرده های فلزی طرح دار نیز دارای شکل ها و طرح هایی حاصل از خم کردن و شکل دادن به نرده ها می باشند.

حفاظ پنجره فرفورژه نیز نوعی از نرده ها هستند که وحدت بالکن با خود را بیشتر به نمایش می کشند و بیشتر در خانه های قدیمی قابل مشاهده هستند.

قیمت نرده کشی بالکن

نرده کشی بالکن یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند ترانس آن ها نمای بهتری داشته باشد. با نرده کشی تراس می توانید گلدان های زیبا را کنار آن بچینید بدون این که نگران افتادن آن ها باشید ، حتی هنگامی هم که خودتان از بالکن بیرون را نگاه می کنید با وجود این حفاظ ها نگرانی از افتادن و آسیب نخواهید داشت.

قیمت نرده کشی بالکن با توجه به جنس و طرح نرده ها متفاوت است ، قابل توجه است که نرده های طرح دار نسبت به نرده های بدون طرح و ساده قیمت بیشتری دارند ولی در کل قیمت نرده کشی تراس پایین می باشد.

امروزه با توجه به این که افراد بیشتر از قبل به زیبایی تراس اهمیت می دهند ، استفاده از نرده های بالکن افزایش یافته است و این موضوع که قیمت نرده کشی بالکن در کشور ما نسبتا پایین است تاثیر زیادی در استفاده بیشتر آن دارد.

نرده ها از ضروریات خانه های تراس دار هستند ، نرده کشی بالکن علاوه بر این که جایگاهی شیک برای گل و گیاه فراهم می کند و به نوعی حفاظ امنیتی به شمار می رود بلکه در صورت لزوم می توانید روی آن ها لباس نیز پهن کنید.

نرده های فلزی که بر روی بالکن نصب می شوند قابلیت شست و شو دارند و شما می توانید آن را با آب و دستمال تمیز کنید همچنین مقاومت این نوع نرده ها در مقایسه با نرده های چوبی بیشتر است و به همین دلیل است که بسیاری از مردم از این نوع نرده ها استفاده می کنند.

همچنین میتوان از درب آکاردئونی هم به عنوان حفاظ بالکن و پنجره استفاده کر د.

خدمات نرده کشی همواره توسط افراد با تجربه که به این کار مشغول هستند در سراسر کشور انجام می پذیرد ، افرادی که به خدمات نرده کشی مشغول هستند از صفر تا صد ساخت نرده و نصب آن را بر عهده گرفتند و این کار را با روش های حرفه ای  انجام می دهند تا خشنودی شما را حاصل کنند و بهترین خدمت را به شما ارائه دهند.

بازدید رایگان در تهران از 8 صبح تا 12 شب

تلفن: 09122111190

09126215957

کد خبر 249689