خرید اینترنتی بلیت مراکز گردشگری با اپلیکیشن تاپ

شاید تا همین چند سال پیش نیازی به گرفتن بلیت اماکن گردشگری، مثل موزه‌ها، باغ‌ها و ... را احساس نمی‌کردیم ولی امروز به‌نظر کاملا طبیعی و لازم می‌رسد که از قبل برای این امکان بلیت بگیریم و مجبور نباشیم در صف‌های طولانی بایستیم. تاپ، اپلیکیشن مرجع کامل خدمات بانکی و پرداخت، این امکان را برای ما فراهم کرده تا بلیت همه مراکز گردشگری در کشور را از هرجایی که هستیم و در هر زمانی به‌صورت آنلاین تهیه کنیم.

حدود یک سال پیش، همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، زندگی همه ما کاملا تغییر کرد. گسترش سریع این ویروس، ناشناخته بودن راه‌های انتقال و میزان خطرناک بودن آن، ترس و وحشت بالایی در جامعه ایجاد کرد و سبب شد خیلی از مردم تا مدت‌ها ترجیح بدهند در خانه بمانند و حتی کارهای اساسی خود را به زمانی دیگر موکول کنند.

در این یک سال کم کم یاد گرفتیم چطور با کرونا کنار بیاییم و به جریان عادی زندگی برگردیم. اما شیوع کرونا بعضی چیزها را برای همیشه تغییر داد که یکی از مهم‌ترین آنها شتاب گرفتن هرچه بیشتر جامعه به‌سوی پیدایش مفهوم شهروند الکترونیک بود.

حالا دیگر عادت کرده‌ایم فقط با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه، خیلی از نیازهای اساسی روزانه‌مان را برآورده کنیم و هر روز نیاز به دریافت خدمات آنلاین بیشتری پیدا می‌کنیم.

یکی از خدماتی که مخصوصا در دوران کرونا خیلی می‌تواند به‌درد بخور باشد، خدمات آنلاین گردشگری است. قبل از شیوع کرونا، ایستادن در صف و معاشرت با مردم هم جزئی از تجربه سفر و گردش محسوب می‌شد ولی این روزها همه ما ترجیح می‌دهیم تا حد امکان تماس کمتری با جمعیت زیاد داشته باشیم.

اپلیکشن تاپ، به‌عنوان مرجع کامل خدمات بانکی و پرداختی، این امکان را به ما  می‌دهد تا از پیش بلیت هر یک از مراکز گردشکری در کشور را تهیه کنیم و هنگام مراجعه، بدون معطلی و ایستادن در صف؛ با ارائه کد بلیت، از مرکز گردشگری مورد نظرمان دیدن کنیم.

خرید آنلاین بلیت مراکز گردشگری با اپلیکیشن تاپ چه مزایایی دارد؟

کرونا هنوز با ماست و رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از تجمع در مکان‌های شلوغ، برای حفظ سلامتی خودمان و همه شهروندان ضرورت دارد. با خرید آنلاین بلیت اماکن گردشگری دیگر نیازی نیست مدتی طولانی در صف‌های شلوغ بایستیم و ریسک بالای ابتلا به بیماری را به‌ جان بخریم.

از دیگر مزایای مهم این سرویس جدید می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

- امکان خرید بلیت تمام مراکز گردشگری کشور (در تمام شهرها و استان‌ها)

- ذخیره‌ شدن مشخصات بلیت الکترونیکی در تلفن همراه شما و امکان بازیابی آن بدون نیاز به اینترنت

- مجهز بودن بلیت‌های آنلاین تاپ به بارکد برای سهولت عبور از گیت‌های مراکز گردشگری

- سهولت خرید بلیت برای گردشگران خارجی

- امکان دریافت راهنمای سفر و نشانی دقیق مراکز گردشگری

- عدم نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی خرید بلیت حضوری، به‌خصوص در روزهای تعطیل

چگونه با استفاده از اپلیکیشن تاپ، بلیت مراکز گردشگری را خریداری کنیم؟

خرید آنلاین بلیت با اپلیکیشن تاپ، ساده و البته سریع است. برای خرید بلیت مراحل زیر را به‌ ترتیب انجام دهید.

۱- ابتدا در اپلیکیشن تاپ وارد بخش «ورودی اماکن گردشگری» شوید.

۲- در این صفحه باید استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب استان دکمه تایید را لمس کنید.

۳- در مرحله بعد دکمه «انتخاب‌های موجود در استان را لمس کنید و مرکز گردشگری مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بیش از ۱ بلیت تهیه کنید، با لمس دکمه مثبت، تعداد نفرات را افزایش دهید. در مقابل تعداد نفرات، قیمت هر بلیت و در پایین صفحه مجموع مبلغ قابل پرداخت را مشاهده می‌کنید. تعداد نفرات مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دکمه تایید را لمس کنید.

۴- در صفحه بعد اطلاعات مختصری از مکان گردشگری انتخابی خود را مشاهده می‌کنید. بر روی دکمه تایید کلیک کنید و وارد درگاه پرداخت شوید.

۵- پس از پرداخت هزینه و اتمام خرید، اطلاعات بلیت‌های الکترونیکی خریداری شده در تلفن همراه شما ذخیره می‌شود و می‌توانید حتی بدون دسترسی به اینترنت، شماره بازیابی بلیت‌های خود را مشاهده کنید.

تاپ چه خدمات دیگری برای گردشگری الکترونیک ارائه می‌کند؟

تاپ تمام خدماتی که پیش از سفر و حین سفر ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید؛ از خرید بلیت هواپیما و اتوبوس و عوارض آزادراهی، تا خدمات پرداخت آنلاین هزینه‌ها و خرید بلیت امکان گردشگری را در یک اپلیکیشن، با رابطه کاربری ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از خدمات اپلیکیشن تاپ که نیازهای سفر را تسهیل می‌کنند عبارتند از:

- پرداخت عوارض آزادراهی: با استفاده از خدمات شارژ کیف پول تاپ می‌توانید به‌طور خودکار عوارض آزادراهی خود را پرداخت کنید. علاوه بر این با وارد کردن مشخصات خودروی خود در بخش پرداخت عوارض آزادراهی، حتی اگر بدون پرداخت عوارض از ایستگاه‌های عوارضی آزادراه‌ها عبور کنید؛ تا یک ماه فرصت دارید از طریق تاپ، بدون پرداخت جریمه دیرکرد مبلغ عوارض را پرداخت کنید.

- خرید بلیت هواپیما: شما به‌راحتی می‌توانید بلیت تمام پروازهای داخلی و خارجی را با تاپ پرداخت کنید.

- خرید بلیت مراکز گردشگری: بلیت تمام اماکن گردشگری کشور، در تمام شهرها و استان‌ها به‌صورت آنلاین از اپلیکیشن تاپ امکان‌پذیر است. برای این کار کافیست در اپلیکیشن تاپ وارد بخش ورودی اماکن گردشگری شده، و پس از انتخاب استان و شهر مورد نظر، بلیت‌های خود را خریداری کنید.

- پرداخت هزینه‌ها بدون نیاز به کشیدن کارت: با کدپرداز تاپ، دیگر نیازی به کارت کشیدن در فروشگاه‌ها ندارید. کافیست QR محصول مورد نظر خود را با کدپرداز تاپ اسکن کنید و هزینه آن را به‌راحتی با تاپ پرداخت کنید.

چطور اپلیکیشن تاپ را نصب کنیم؟

دانلود و نصب اپلیکیشت تاپ، ساده و سریع است. برای دانلود اپلیکیشن اندروید تاپ، به‌ گوگل‌پلی، وبسایت تاپ  https://top.irو یا مایکت مراجعه کنید.

توجه داشته باشدی برای استفاده از خدمات بانکی تاپ لازم است شماره موبایلی که با آن در تاپ ثبت‌نام کرده‌اید به‌نام خود شما باشد(با کد ملی شما مطابقت داشته باشد).

اپلیکیشن تاپ، متعلق به شرکت تابان آتی‌پرداز  و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت داده‌پردازی پارسیان است. تاپ، زیر نظر مستقیم بانک مرکزی و دارای تضمین شبکه بانکی کل کشور است. با خیال راحت و در امنیت کامل، بدون نیاز به نصب چندین اپلیکیشن و سر و کله زدن با اپلیکیشن‌های پیچیده بانک‌ها؛ تمام خدمات پرداخت خود را آنلاین و سریع انجام دهید.

کد خبر 249680