روش اقتصادی و سریع برای اجاره روزانه ویلا

اقامت در طول سفر همیشه بخش مهمی از هزینه ها و کیفیت سفر محسوب می شود.

اجاره ویلا با بهترین قیمت و به مطمئن ترین روش در سفرهای داخلی درخواست اصلی مسافران بوده و هست. می دانیم که اجاره ویلا یکی از شیوه های سنتی اقامت مسافران در طول سفر به ویژه در مناطق ساحلی و شهرهای شمالی کشور است. از دیرباز مسافران با مراجعه به بنگاههای محلی به صورت حضوری ویلا های مبله و مجهز را برای چند روز اقامت اجاره می کردند و این کار یک شیوه کسب درآمد پرسود برای محلیان محسوب می شد البته به مرور زمان و آمدن اینترنت شیوه حضوری جای خود را به آگهی های آنلاین در سایت های آگهی داد و کار را برای همه ساده تر اما پرخطر کرد.  این شیوه از اجاره ویلا هم برای مسافران و هم برای صاحبخانه ها یا اجاره دهنده های آنها همراه با چالش هایی است  که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پس با ما در این مطلب همراه باشید تا از چالش های اجاره ویلا به روش سنتی آن بگوییم و ارزانترین و مطمئن ترین روش اجاره ویلا را به شما معرفی کنیم.

چالش های اجاره ویلا از طریق سایت های آگهی

تصور کنید خواستار اجاره ویلا در رامسر که یکی از شهرهای شمالی پرطرفدار و مسافرپذیر شمال کشور است هستید و یا میخواهید آخر هفته را در یک ویلای با صفا در اطراف تهران بگذرانید و اجاره ویلا در کردان، لواسان، دماوند یا مناطق این چنینی مد نظرتان هست. بدون تردید نکات زیادی برایتان حائز اهمیت هستند. قیمت اجاره، امکانات ویلا و موقعیتش نسبت به مناطق دیدنی می توانند تنها تعدادی از این نکات باشند.  اولین اقدام شما می تواند جستجو ویلای اجاره ای در شهر مورد نظر در سایت های آگهی باشد. این جستجو شما را به چند عکس از ویلا های مختلف و چند شماره تلفن می رساند. بعد از تماس قیمت به شما داده می شود و شما برای رزرو ویلای مورد نظر باید مبلغی را به یک حساب شخصی واریز کنید و عازم سفر شوید. اولین چالش وقت گیر بودن پروسه انتخاب و قیمت گرفتن از طریق تماس تلفنی است. بسیاری از اطلاعات مورد نیاز شما قبل از انتخاب در آگهی آورده نشده است و برقراری تماس تلفنی قبل از انتخاب الزامی است. دومین چالش اعتماد به شخص پشت تلفن و واریز مبلغ است. موارد زیادی پیش آمده که بعد از واریز تلفن از دسترس خارج شده و شما موفق به برگرداندن وجه و یا رزرو ویلا نشده اید.

فرض کنیم ویلای مورد نظرتان را از میان آگهی ها انتخاب کردید و آن را با موفقیت به صورت تلفنی رزرو کردید و عازم سفر شدید. اگر یک ویلای دیگر را به شما تحویل دادند و گفتند همان ویلا موجود در آگهی هست چه؟ اگر ویلا همان بود اما وضعیت نظافتی خیلی بدی داشت چه کار می کنید؟ اگر از امنیت ویلا اطمینان پیدا نکنید چه؟ اگر متوجه شوید مبلغ اجاره ویلا کمتر از مبلغی ست که از شما میخواهند چه؟

این ها همه چالش هایی است که ممکن است با آنها مواجه شوید و سفر را به کام شما تلخ کند. اما این شیوه از اجاره فقط برای مسافران چالش بر انگیز نیست. صاحب ویلا و یا اجاره دهنده آن نیز در این شیوه سختی ها و ریسک هایی را متحمل می شود. اولین موضوع این است که ۸۰ درصد تماس هایی که از طریق آگهی ها گرفته می شود ممکن است به نتیجه نرسند چرا که مسافر قیمت و شرایط ویلا را نمی داند. دومین موضوع که بیشتر هم در فصول پرسفر برای صاحبخانه ها دردسر ساز است کنسل کردن رزرو از سمت مسافر است. بسیاری از افراد تنها از این کسب و کار کسب درآمد میکنند و از دست دادن اجاره یک شب و خالی ماندن ویلا به معنی کاهش روزی آن ها است.

اقتصادی ترین، سریعترین و مطمئن ترین روش اجاره ویلا چیست؟

چند سالی است که اجاره ویلا به صورت آنلاین نیز به سایر کسب و کارهای مجازی اضافه شده است و با هدف برطرف نمودن خطرات و چالش های اجاره ویلا برای مسافرین و صاحبخانه ها شروع به کار کرده است. رومیتا یکی از سایت های اجاره ویلا در ایران است که علاوه بر دستیابی به این مهم با ارائه خدمات بیشتر توانسته از رقبا پیشی بگیرد که در ادامه به صورت دقیق شیوه کاری و خدمات این سایت را توضیح خواهیم داد.

رومیتا بیش از ۳۰۰۰ اقامتگاه تایید شده به شکل ویلا، سوئیت و آپارتمان در سراسر کشور با میزبان های احراز هویت شده دارد. رومیتا اقامتگاهی را در سایت قرار نمی دهد مگر آن که میزبان را با دریافت مدارک هویتی احراز هویت کند. این اولین قدم کاهش خطرات و ریسک های اجاره ویلا در سایت رومیتا است. همه اقامتگاه ها در داخل سایت دارای عکس و مشخصات کامل از جمله قیمت دقیق برای همه ایام هفته و سال هستند که این موضوع انتخاب را برای مسافران بسیار ساده کرده است. علاوه بر این مسافران می توانند به راحتی نظرات مسافران قبلی هر ویلا را زیر مشخصات آن بخوانند. فرآیند رزرو و پرداخت کاملا به صورت آنلاین و از طریق خود سایت رومیتا انجام می شود و مسافر در هیچ مرحله ای نیاز به هماهنگی تلفنی ندارد با این وجود پشتیبانی تلفنی سایت رومیتا به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات در دسترس خواهد بود.

پرداخت از طریق درگاه بانکی داخل سایت انجام می شود و مبلغ به حساب شرکت رومیتا واریز می گردد. این مبلغ به صورت ضمانت در حساب شرکت باقی می ماند تا زمانی که مسافران واحد را تحویل بگیرند و رضایت خود را به صورت تلفنی اعلام کنند. بعد از آن مبلغ به حساب صاحبخانه واریز می گردد. رومیتا تطابق عکس و اطلاعات مندرج در سایت را با واحد دریافتی و نظافت آن را ضمانت می کند و اگر مسافر در هنگام تحویل مشکلاتی در این زمینه را گزارش کند به راحتی می تواند رزرو خود را کنسل کرده و مبلغ را به صورت کامل پس بگیرد. رومیتا با اضافه نمودن امکان چت بین مسافر و میزبان از داخل سایت، بیمه کردن مسافران در طول سفر به صورت رایگان، ارائه اطلاعات مفید درباره دیدنی های هر شهر در داخل سایت و امکان خرید بلیط تورهای تفریحی یک روزه هر شهر توانسته از رقبای خود متمایز باشد.

اما چرا اجاره ویلا از رومیتا اقتصادی ترین راه است؟ همه قیمت ها داخل سایت توسط میزبانان تعیین می شود و به دلیل وجود تعداد بالای اقامتگاه رقابتی برای جلب نظر مسافران میان میزبانان برقرار است به همین دلیل میزبان ها با کاهش قیمت سعی در جذب مشتری دارند. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بود باشد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت رومیتا می توانید به آدرس roomita.com مراجعه نمایید.

کد خبر 249675