معرفی و راهنمای خرید بهترین کلید و پریز برق

کلید و پریز برای قطع و وصل کردن جریان برق در منازل و در هر مکانی که فعالیتی که در آن وجود دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب نوع کلید و پریز علاوه بر سلیقه مشتری برای دکوراسیون خانه نیز نقش بسیار مهمی دارد. انتخاب درست کلید و پریز باعث هم خوانی هرچه بیشتر با کاغذ دیواری و یا کف پوش شما می‌شود، که یکنواختی آن‌ها می‌تواند ظاهری زیباتر به خانه شما بدهد. از این رو تنوع در طرح و رنگ و مدل کلید و پریز در انواع صنایع بسیار زیاد شده است.

به صورت کلی کلیدها از دو قطعه رسانای برق تشکیل شده‌اند، که شما با فشار دادن، لمس کردن و ... می‌توانید این دو قسمت را به یکدیگر متصل کنید. البته کلید و پریز از لحاظ تعداد کنتاکت نیز با یکدیگر متفاوت هستند و از کنتاکت تکی شروع می‌شوند و تا چند کنتاکت بسته به نوع کاربری قابل استفاده است.

انواع کلید و پریز برق

از انواع کلید و پریز برق می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم :

کلید و پریز معمولی

همانگونه که گفتیم کلید و پریز نیز انواع متنوعی دارند که ما تنها با نوع معمولی آن‌ها آشنا هستیم. باقی کلید و پریز ها مانند : کلید و پریز های کلیدی که خود در دو نوع رو کار و توکار تولید می‌شوند که پرتنوع‌ترین و پرکاربردترین نوع کلید و پریز به حساب می‌روند.

کلید و پریز کلاسیک

کلید پریز می‌توانند از نوع کلاسیک نیز باشند که خود دارای انواع رنگ و طرح است. البته کلید و پریز کلاسیک بیشتر برای منازل و اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، که شما می‌توانید طبق سلیقه خود کلید پریز مورد نظر را تهیه کنید و نباید رنگ دیوار و یا رنگ کاغذی را فراموش کرد.

کلید و پریز لمسی

کلید و پریز از نوع لمسی جزوی از جدیدترین نوع کلید و پریزهای لوکس است که بجای فشار دادن کلید برای خاموش و روشن کردن برق به کار می‌رود. مدل‌های لمسی کلید و پریز می‌توانند از تک پل تا چهار پل را ساپورت کنند و هنگام خرید باید این موضوع را با فروشنده به اشتراک بگذارید. مدل‌های لمسی دارای مزیت‌های زیادی مانند کنترل از راه دور می‌باشند که شما با استفاده از این کلید و پریز می‌توانید منزل یا محل کار خود را به یک مکان هوشمند تبدیل کنید.

پریزهای برق هوشمند انواع مختلفی دارند. برای مثال ساده ترین پریزهای برق هوشمند، تنها شامل تایمر برای زمان بندی قطع و وصل برق هستند. این در حالی است که برخی از پریزهای هوشمند امروزی ممکن است شامل برنامه ریزی های بسیار پیشرفته برای کاهش و یا افزایش جریان و ولتاژ نیز باشند. (منبع : ویکی پدیا(

کلید و پریز کارتی

کلید و پریزهای کارتی نیز دارای تنوع بالایی می‌باشند که اکثر مردم آن را در هتل‌ها مشاهده کرده‌اند. مدل‌های کارتی با قرار گرفتن کارت در محوظه مخصوص خود که دارای سنسور می‌باشد خاموش و روشن می‌شوند که بیشتر در اداره‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار مناسب برای آدم‌های فراموش کار هستند که خاموش کردن برق را مدام از یاد می‌برند.

برترین برندهای کلید و پریز

با توجه به نیاز روز افزون بازار شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و واردات انواع کلید و پریز کرده‌اند، که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. شرکت‌هایی مانند  کلید و پریز ویرا الکتریک یکی از سابقه دارترین کلید و پریزهای ایرانی می‌باشد و جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده کلید و پریز می‌باشد.

کلید و پریز دلند نیز نزدیک به 40 سال در حوضه تولید انواع کلید پریزهای ایرانی توانسته جایگاه مناسبی در بین مردم بوجود آورد. کلید و پریز ایران الکتریک که تنوع محصولات زیادی در تولیدات کلید و پریز دارد. این شرکت همواره تلاش کرده تا بتواند طبق سلیقه مشتریان تولیدات خود را گسترده کند و آن‌ها را راضی نگه دارد. کلید و پریز لگراند که یکی از محصولات با کیفیت وارداتی است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و اکنون در تمامی نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب کلید و پریز است. کلید و پریز آسیا نیز یکی از بهترین برندهای حال حاضر می‌باشد که با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه تولیدات انواع کلید پریز است که با مجموعه گسترده‌ای که در اختیار دارد به خوبی نیاز اموم را برطرف می‌کند. همچنین شرکت‌های دیگری همچون پارت برق ایرانیان، سپاهان الکتریک، ثابت الکتریک، جهان الکتریک، الکترو تابناک، خیام الکتریک و مونو الکتریک از تولید کنندگان و وارد کنندگان کلید و پریز می‌باشند.

کلید و پریز ویرا الکتریک

کلید و پریز ویرا ساخت ایران هستند که از کیفیت بالایی در طراحی و... داشته است و همیشه سعی بر آن داشته است که در تولیدات خود از عناصر با درجه کیفی بالا استفاده کند تا بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. این محصول طبق استانداردهای روز دنیا تولید و توزیع می‌شود و همچنین دارای شکل ظاهری زیبا و علاوه بر آن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است و جایگاه بسیار مناسبی بین برندهای ایرانی دارد و مناسب برای تمامی سلیقه‌ها می‌باشد. کلید و پریزهای ویرا دارای فریم‌ها و رویه‌هایی با رنگ‌های شیک و زیبا می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد متناسب با سلیقه شخصی خود و محلی که قرار است از این محصولات استفاده شود. بعضی از این محصولات از لحاظ ظاهری شبیه مدل‌های شیشه‌ای خارجی می‌باشند ولی با این تفاوت که از قیمت پایین‌تری برخوردار است و شما می‌توانید با کمترین هزینه این محصولات بی نظیر را ر اختیار داشته باشید. در دکوراسیون داخلی انتخاب نوع کلید و پریز از اهمیت بالایی برخوردار است که کلید و پریز ویرا از هر لحاظ نیاز شما را در این باره برطرف می‌سازند زیرا تنوع در محصولات این شرکت بسیار زیاد است و شما می‌توانید طبق نظر خود هر یک از محصولات را برای منزل یا محل کار خود برگزینید. کلید و پریز ویرا دارای فریم‌های بسیار جذاب با رنگ‌های سفید، بژ، ذغالی متالیک، طرح چوب و همچنین طرح‌هایی چون کریستال، امگا و آلفا می‌باشد که این رنگ‌ها و طرح‌ها را به ترتیب می‌توان در دسته‌های پرطرفدار قرار داد.

از کجا کلید و پریز ویرا تهیه کنیم؟

فروشگاه ویرالایتینگ با سال‌ها تجربه ارائه کننده انواع کلید و پریز با برند اختصاصی ویرا می‌باشد و همچنان در تلاش بوده تا نیاز مشتریان خود را برطرف کند. برای خرید این محصول از فروشگاه ویرالایتینگ می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمایید تا بتوانید کلید و پریز ویرا را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه بفرمایید.

کد خبر 249606