۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
چگونه دعوتنامه شینگن بگیریم؟

حتما بارها اسم ویزای شینگن یا منطقه شینگن را شنیده اید. در حقیقت شینگن یک پیمان است که میان ۲۶ کشور جهان شکل گرفته و به واسطه آن، ساکنان این کشورها می توانند بدون ارائه ویزا وارد حوزه یکدیگر شوند. به منطقه ای که از اتحاد این کشورها شکل گرفته، اصطلاحا حوزه شینگن گفته می شود.

تصور کنید که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید، برای شروع سفر خود باید بدانید که آیا اجازه ورود به کشور مقصد را دارید و اینکه تا چه مدت به شما مجوز ماندن در آن داده می شود. گرفتن ویزا شرایط و مدارک خاصی را می طلبد و شما به عنوان یک متقاضی برای دریافت آن، باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

یکی از مهمترین مواردی که باید به اثبات برسد، آن است که به شکل غیر قانونی در هیچ یک از کشورهای منطقه شینگن نمی مانید. برای رفتن به کشور های عضو شینگن، باید یک دعوت نامه برای دریافت ویزای شینگن دریافت کنید.

این دعوت نامه، در واقع نامه کتبی از سوی شخصی است که شما به ملاقات او در کشور مقصد می روید و به منزله این است که آن فرد از شما دعوت کرده تا به منطقه شینگن وارد شوید و تضمین می کند که به طور غیرقانونی در آن کشور نمی مانید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این ویزای فوق العاده کسب کنید، در ادامه همراه ما باشید...

همه آنچه باید درباره دعوتنامه شینگن بدانید

اگر به دیدار یکی از دوستان خود در در فرانسه می روید، او باید دعوتنامه اشینگن برای شما ارسال کند. دوست شما در واقع با ارائه این دعوت نامه اعلام می کند که شما با او در ارتباط هستید و اگر در مدت زمان حضورتان در کشور مقصد، نتوانید هزینه هایتان را پرداخت کنید، از شما پشتیبانی مالی می کند.

یک نکته مهم که باید حتما به آن توجه کنید، این است که ویزای شینگن با اهداف گوناگونی صادر می شود. شما ممکن است دعوتنامه شینگن خود را با هدف گردشگری، تحصیل، کار، ملاقات با خویشاوندان و یا به قصد درمان پزشکی تهیه کنید. این نامه ها باعث می شوند که سفارت، به شما ویزای شینگن اعطا کند.

از آنجایی که دلایل زیادی برای سفر به حوزه شینگن وجود دارد، دعوتنامه ها نیز انواع گوناگونی را تشکیل می دهند. سفارتخانه ها رابطه با صدور ویزای شینگن بسیار دقیق هستند و دعوتنامه را بدون اسناد و تائید ادعاهای شما نمی پذیرند. با توجه به هدف سفر، خوب است بدانید که ویزای شینگن به دسته های زیر تقسیم می شود:

· ویزای یکبار ورود (تنها اجازه یکبار ورود به منطقه شینگن)

· ویزای دوبار ورود (اجازه دوبار ورود به منطقه شینگن)

· ویزای چند بار ورود (مجوز ورود چندین باره به کشورهای حوزه شینگن)

با ویزای شینگن تا جایی که می توانید سفرهای جذاب داشته باشید

وقتی به عنوان متقاضی، فرم درخواست ویزای شینگن را پر می کنید، در حقیقت این فرصت فوق العاده را در اختیار می گیرید که به کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کنید و هیجان و تفریحات فوق العاده ای را که در آن مقاصد، انتظارتان را می کشند، تجربه کنید. قلمرو شنگن امتیازاتی را برای ورود با هواپیما، قطار و ... در اختیارتان می گذارد و شما می توانید به خوبی از این مزایا استفاده کنید.

کشورهای شینگن، لیستی از کشورهایی را که اتباع آن نیاز به داشتن این ویزا دارند، تهیه نموده و متقابلا لیست کشورهای هم پیمان خود را نیز دارند. بنابراین، با چنانچه تابعیت یکی از کشورهای منطقه شینگن را داشته باشید، برای عبور از کشورهای هم پیمان خود، نیازی به ویزا ندارید.

عمدتا دریانوردان خارجی به منظور توقف در بنادر کشورهای عضو باید در فرم درخواست ویزای شینگن خود، به نوع ترانزیت خود اشاره کنند.

اما به طور کلی یکی از مهم ترین اهداف سفر به منطقه شینگن، جهانگردی است. افرادی که قصد سفر به هر یک از کشورهای این سرزمین را دارند، غالبا با هدف تجربه فرهنگ های جدید، گشت و گذار و کشف ناشناخته ها، بازدید از سبک های معماری، غذاها و ... فرم درخواست خود را تکمیل می کنند.

ویزای شینگن یا ویزای اروپا را بدست بیاورید

ویزای شینگن به ویزای اروپا نیز شهرت دارد. این ویزای عالی، به افراد واجد شرایط این امکان را می دهد تا آزادانه در ۲۶ کشور منطقه شینگن سفر کنند. بنابراین مسافران اروپا در مرزهای داخلی شینگن تحت بررسی مرزی قرار نمی گیرند.

خوب است بدانید که ۲۲ کشور شینگن عضو اتحادیه اروپا و چهار کشور دیگر از مجموع ۲۶ کشور، خارج از اتحادیه اروپا هستند. ، ولی در مجموع ۲۶ کشور شینگن را به وجود آورده اند. دوست دارید بدانید کشورهای عضو منطقه شینگن کدام ها هستند؟ در زیر آن ها را برای شما آورده ایم:

اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، کشور پرتغال، اسپانیا، اسلواکی، اسلوونی، سوئد، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ، سوئیس

نکته مهمی که نباید از آن غافل شوید ایناست که، نیاز داشتن به ویزای شینگن، بر اساس کشوری که تابعیت آن را دارید تعیین می شود، نه کشوری که در آن اقامت دارید.

سریع و آسان ویزای شینگن خود را بگیرید

ویزای شینگن را می توانید از موسسات مهاجرتی که در گوشه گوشه شهر قرار دارند دریافت نمایید. اما به همه آن ها نمی توان اعتماد کرد و ممکن است با مشکلاتی همچون ریجکتی ویزای شینگن مواجه شوید.

از جمله دلایل ریجکت ویزای شینگن، می تواند شامل ناقص بودن مدارک باشد که سفارتخانه در این شرایط روی ویزای شما ریجکتی می زند. اما در صورت ریجکت شدن درخواست تان، تا شش ماه نمی توانید از سوی هیچ سفارت خانه ای برای اخذ ویزای شینگن درخواست دهید. برای رفع ریجکت ویزای شینگن، بهترین کار مشاوره با یک کارشناس مهاجرتی و یا وکیل خبره می باشد.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، یکی از موسسات معتبر در امور مهاجرتی است که سال های بسیاریست به ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت می پردازد. اخذ ویزای شینگن با پارسی کانادا مطمئنا می تواند شما را به اهدافتان برساند. پس برای استفاده از راهنمایی توانمندترین وکلای شهر و دریافت مشاوره رایگان،   کلمه ویزا را به ۳۰۰۰۶۰۱۶ پیامک کنید.

کد خبر 249603

برچسب‌ها