اقامتی آسوده در پایتخت با رزرو هتل تهران با بهترین انتخاب

رزرو هتل تهران در شهر پرجمعیت و شلوغ تهران برای مسافرانی که برنامه از پیش تایین شده‌ای برای اقامت ندارند می‌تواند کار دشواری باشد. در تنوع هتل های تهران شما نیاز دارید در ابتدا شرایط اقامت خود را از پیش مشخص کنید.

سایت رادار361 سایتی جامع در زمینه رزرو هتل در سطح کشور است که با اطلاعات کامل و دسترسی راحت می‌تواند رزرو هتل تهران را به کاری ساده تبدیل کند.

هتل های تهران

قیمت هتل در تهران در مناطق خوش آب و هوا و بدور از ترافیک شهری برای مسافرانی که به دنبال سطح بالای امکانات و آرامش هستند نسبتا زیاد است که دور از انتظار نیست. البته هتل‌هایی با قیمت مناسب و ارزانی نیز در شهر وجود دارد و اگر سطح رفاهی برای شما از ملاک‌های مهم نیست گزینه مناسبی برای رزرو هتل در تهران خواهند بود.

بهترین هتل تهران، هتل های پنج ستاره

لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های تهران در شمال تهران قرار دارند. وجود سالن‌های ورزشی و رستوران‌ها مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی در بهترین هتل‌های تهران سطح خدمات این هتل‌ها را با دیگر هتل‌های جهان گاهی برابر می‌کند. سایت رادار361 برای رزرو هتل تهران  با ارائه تصاویر فضا و اتاق‌های هتل به شما در انتخاب هتل خود کمک خواهد کرد.

1. هتل اسپیناس پالاس

این هتل 20 طبقه که درشمال تهران قرار دارد لقب"کاخ" را به خود اختصاص داده است. معماری چشم نواز و خدمات سطح عالی و بین المللی این هتل را در لیست لوکس‌ترین هتل‌های تهران قرار داده‌است. مرکز خرید، سالن‌های ورزشی، استخر، سونا و جکوزی و رستوران بام هتل با بهترین خدمات برای مهمانان این هتل آماده شده‌اند.

 اگر قصد گشت نیمروزی در شهر را دارید برج میلاد 10در کیلومتری و خیابان ولیعصر 9کیلومتری از هتل شما قرار دارد. این هتل را می‌توانید در سایت رادار361 از میان لوکس‌ترین هتل‌های تهران با اطمینان از سطح خدمات مناسب رزرو کنید.

2. هتل پارسیان آزادی

هتل 5 ستاره تهران که سابقه‌ای درخشان در مهمان‌نواری دارد در 1390 براساس ملاک‌های بین  المللی بازسازی شده و در لیست هتل‌های سبز مطابق با استاندارهای محیط زیستی قرار گرفته است.

هتل پارسیان آزادی در موقعیت مکانی مطلوبی در مسیرهای اصلی دسترسی به مرکز شهر و نمایشگاه بین المللی قرار دارد. هتل 28طبقه نمایی زیبایی از کوهستان توچال و درکه را از طبقات بالا در اختیار مهمان قرار می‌دهد.

سالن اجلاس و همایش‌ها، انواع رستوران‌های ایرانی و خارجی، امکانات ورزشی و تفریحی آمادگی پذیرایی از مهمانان ایرانی و خارجی را به این هتل داده است.

3. هتل لاله تهران

هتل 5 ستاره و با سابقه لاله با معماری و تجهیزات خود برای مهمانان یادآور تهران قدیم است. درختان کهنسال و پارک لاله در نزدیکی هتل چشم انداز زیبایی به این هتل داده است. هتل با انواع رستوران فرانسوی، چینی و سنتی همراه با اجرای زنده پیانو لحظات خاطره انگیزی را برای مهمانان خود دارد.

هتل انواع خدمات مانند وسایل ورزشی، آرایشگاه، خدمات پزشکی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، فکس، پارکینگ را دارد. در رزرو هتل تهران از طریق رادار361 شما می‌تواند اقامت خود را با مناسب‌ترین قیمت هتل در تهران انتخاب کنید و از تخفیفات هتل‌های تهران بهره‌مند شوید.

هتل ارم، هما، نووتل، اورنگ و انقلاب نیز هتل‌هایی با 5 ستاره در شهر تهران هستند که برای میزبانی از مهمانان آماده ارائه اقامت هستند.

هتل های چهار ستاره تهران

در رزرو هتل در تهران هتل‌های 4 ستاره نیز از خدمات خوب و مناسبی برخوردار هستند و در لیست بهترین هتل‌های تهران قرار دارند. این هتل‌ها تنها خدمات کمتری نسبت به هتل‌های 5 ستاره دارند که گاهی می‌تواند در قیمت هتل در تهران برای مهمانان تاثیر داشته باشد.

1. هتل آساره تهران

هتل 4 ستاره آساره فاصله کمی با فرودگاه دارد و به مراکز خرید شهر، اداری و درمانی نزدیک است. در هتل کلیه خدمات مناسب با رفاه مهمانان وجود دارد. رستوران، کافی شاپ، ترانسفر، سالن ورزشی، استخر  و سونا، سالن ماساژ تنها بخشی از خدمات این هتل هستند. در رزرو هتل تهران تمام اطلاعات کافی از مقصد اقامت کاربران از طریق سایت رادار361 در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

2. هتل آرامیس تهران

این هتل 7 طبقه در خیابان ولیعصر قرار دارد. خیابان ولیعصر از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران است. دانشگاه تهران و بیمارستان امام خمینی در این خیابان هستند. در سایت رادار361 نزدیک‌ترین مراکز تفریحی و گردشی به هتل محل اقامت به مسافران نشان داده می‌شود.

3. هتل  ارم

این هتل که در سال1394 بازسازی شده تنها 2طبقه و 72 واحد اقامتی دارد. اما قرار گرفتن هتل در شاهراه‌های اصلی شهر مانند بزرگراه شهید همت، شهید حقانی و آیت الله مدرس باعث شده تا دسترسی به مرکز شهر را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. خدمات رفاهی هتل مانند استخر، اینترنت، پارکینگ، انواع رستوران برای مهمانان در زمان اقامت در این هتل وجود دارد. با رزرو هتل خود در نقاط شلوغ شهر از پیش از سفر با اطمینان بیشتری می‌توانید برای اقامت خود برنامه ریزی داشته باشید.

هتل های مقرون به صرفه تهران

در شهر تهران در میان تنوع قیمت هتل‌ در تهران، هتل هایی با قیمت‌های مناسب حتی در مرکز شهر وجود دارد. این هتل‌ها تنها خدمات کمتری به مهمانان خود ارائه می‌دهند که برای برخی مسافران که با هدف گردشی به شهر سفر نکرده‌اند می‌تواند گزینه‌های مناسبی باشند تا در هزینه سفر خود صرفه جویی کنند.

1. هتل ایران

این هتل 6 طبقه که در اصلی‌ترین خیابان شهر یعنی خیابان ولیعصر قرار دارد در سال 1394 بازسازی شده و با خدمات بهتر و البته در سطح یک هتل 3ستاره برای اقامت مهمانان در هتل‌های تهران آماده پذیرایی شده است.

2. هتل آپارتمان پارس

این هتل در نزدیکی یکی از میدان‌های مهم شهر یعنی میدان انقلاب است. دانشگاه تهران و دیگر مراکز فرهنگی مانند تئاتر شهر و موزه هنرهای معاصر در نزدیکی این هتل قرار دارد. اقامت در این هتل به دانشجویانی که به دنبال رزرو هتل در تهران در مرکز شهر هستند توصیه می‌شود.

قیمت هتل در تهران در هتل‎‌های سطح 3ستاره و 2ستاره مقرون به صرفه‌تر است، از دیگر هتل‌ها در شهر تهران که در این گروه قرار دارند می‌توان به هتل‌های زیر اشاره کرد:

· آماتس

· چامچال

· وزرا

· امیر

· البرز

· پرشیا

· ورنوس

· ایرانشهر

· پاسارگاد

· امید

· آروین

· دانش

· پرستو

· پاسارگاد

رزرو هتل تهران

اقدام به رزرو هتل تهران به صورت آنلاین با سایت گردشگری رادار361 برای کاربرانی که تجربه اول رزرو هتل را دارند کاری آسان و راحت خواهد بود. شاید بهتر باشد با برخی از مزیت‌های رزرو هتل به صورت کلی آشنا شوید تا با اطمینان بیشتری هتل خود را از طریق سایت گردشگری رادار361 رزرو کنید.

در دنیای تکنولوژی شما تنها با یک کامپیوتر شخصی و تلفن همراه می‌توانید هتل خود را با توجه به شرایط خود از چند روز، هفته و یا ماه قبل رزرو کنید.

در سایت‌های رزرو هتل، انواع هتل‌ها در روزهای مختلف تخفیف‌هایی را به مسافران ارائه می‌دهند که در مراجعه حضوری خبری از آن وجود ندارد.

در رزرو هتل زود هنگام شما از تخفیفات بیشتری نسبت به زمان رزرو در روزها و لحظات آخر بهره خواهید برد.

در رزرو هتل به صورت آنلاین اطلاعات کامل و تصاویری جامع از هتل‌ها به کاربران نشان داده می‌شود و گزینه‌های بیشتری برای رزرو وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما تهران

در سایت رادار361 علاوه بر خدمات رزرو هتل، شما می‌توانید بلیط هواپیما تهران را نیز رزرو کنید. در این سایت پس از وارد کردن شهر مقصد پرواز خود، تاریخ را انتخاب کنید. لیستی از انواع پروازها در آن زمان به شما نشان داده می‌شود. سپس با انتخاب فیلترهای موجود در سایت مانند کلاس پروازی، نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی جزئیات بلیط خود را انتخاب نموده‌اید تا بلیط هواپیما تهران کاملا مناسب با شرایط شما باشد.

اکنون لیستی از بلیط هواپیما تهران از انواع آژانس‌های هواپیمایی برای شما ارائه می‌شود تا با وارد کردن دیگر اطلاعات شخصی و پرداخت هزینه، بلیط تهران خود را خریداری نمایید. با رزرو بلیط هواپیما تهران از طریق سایت رادار361 برای شما ارزان‌ترین بلیط همراه با تخفیف مطابق با شرایط اطلاعات شما از شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود.

با رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین بلیط هواپیما تهران برای شما حق انتخاب‌های بیشتری وجود دارد و در زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد و به راحتی به بلیط خود دسترسی خواهید داشت.

کد خبر 249601