خرید متریال دکوراسیون داخلی از دکوراچی

محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. معماران و طراحان دکوراسیون داخلی می‌دانند که انتخاب انواع متریال های دکوراسیون داخلی باید کاملا متناسب با سبک طراحی دکوراسیون صورت بگیرد. به عنوان مثال اگر سبک معماری یک سازه مدرن باشد، استفاده از متریال‌های کلاسیک برای این فضا جلوه خوبی ایجاد نخواهد کرد! از همین‌رو متریال شناسی معماری داخلی اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در انتخاب متریال و تک تک آیتم‌های طراحی دکوراسیون، اصول و قواعدی را رعایت کرد.

عوامل متعددی در انتخاب جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی تاثیرگذار هستند که در صورت توجه نداشتن به آن‌ها، حتی با انتخاب متریال های لوکس نیز نمی‌توان به فضا روح و شخصیت ویژه‌ای بخشید. در طول متن به این عوامل تاثیرگذار اشاره خواهیم کرد.  انواع متریال های دکوراسیون داخلی را می‌توان در یک دسته‌بندی کلی به صورت زیر نام برد:

  • سنگ
  • چوب
  • شیشه
  • آجر

از این محصولات دکوراسیون داخلی می‌توان به صورت خام و یا فرم داده و شکل گرفته در قسمت‌های مختلفی از دکوراسیون داخلی استفاده کرد. بطور مثال چوب در اشکال مختلف در جزء به جزء طراحی یک دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد. علاوه بر این محصولات دکوراسیون داخلی، لوازم‌های دکوراتیوی چون پارکت لمینت، پوستر، کوسن، پرده، رومیزی، کاغذ دیواری، چمن مصنوعی و ... نیز وجود دارد که در طراحی دکوراسیون داخلی نقش مهمی ایفا می‌کنند. برای خرید متریال دکوراسیون داخلی از دکوراچی می‌توانید تمامی این لوازم دکوراتیو و متریال های لوکس را در این فروشگاه مشاهده کنید.

اهمیت متریال در دکوراسیون داخلی

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که کیفیت متریال دکوراسیون داخلی تا چه اندازه بر زیبایی و دوام آن دکوراسیون تاثیرگذار است؟ بسیاری از طراحان داخلی و معماران هم‌عقیده هستند که بکارگیری متریال های روز دنیا با بافت و نقش متناسب با هر فضا، می‌تواند به آن فضا روح و شخصیت منحصربه‌فردی ببخشد.

 از همین‌رو انتخاب مصالح برای دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این موضوع به اندازه‌ای بر زیبایی دکوراسیون تاثیرگذار است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

دکوراچی

چه عواملی در انتخاب متریال های لوکس تاثیرگذار است؟

همان‌طور که تا به اینجای مطلب دریافتید،  متریال شناسی معماری داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین هر معمار داخلی باید بداند متناسب با هر فضایی چه متریال‌هایی را انتخاب کند. عوامل متعددی در انتخاب جدیدترین متریال نما تاثیرگذار است که به عنوان برخی از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازه ساختمان
  • سبک معماری ساختمان
  • محدودیت‌های بودجه‌ای
  • سلیقه و نظر کارفرما
  • آب و هوای اقلیمی که سازه در آن قرار دارد.

موارد فوق جزو تاثیرگذارترین مواردی هستند که در انتخاب متریال دکوراسیون داخلی نقش دارند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که انواع متریال های دکوراسیون داخلی باید با یکدیگر در تناسب بوده و هارمونی داشته باشند. چراکه حتی اگر از جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی استفاده کنید اما این مصالح در کنار یک دیگر ترکیب‌بندی مناسبی نداشته باشند، نتیجه دلخواهی نخواهید گرفت.

ایده های دکوراسیون داخلی 

بهترین ایده های دکوراسیون داخلی را می توانید در مجله دکوراسیون دکوراچی مطالعه کنید. تعداد زیادی ایده هر روزه منتشر می شود و شما میتوانید ایده هایی را به شما پیشنهاد دهید تا برای آنها بتوانیم مقالات مناسبی تهیه کنیم.

باتوجه به سبک طراحی داخلی، متریال های جدید دکوراسیون داخلی را انتخاب کنید

کمی پیش گفتیم که متریال‌های ساختمانی باید در کنار یکدیگر ترکیب و هارمونی داشته باشند. اگر قصد خرید متریال دکوراسیون داخلی از دکوراچی دارید، باید انتخاب تک تک این مصالح با توجه به سبک دکوراسیون صورت بگیرد. به عبارتی می‌توان اینطور گفت که سبک طراحی دکوراسیون داخلی، تاثیر بسیار زیادی در انتخاب متریال این دکوراسیون دارد.

دکوراسیون داخلی از چه سبکی پیروی می‌کند؟ سنتی، مدرن، کلاسیک، وینتژ و ... تمامی از سبک‌هایی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی از آن‌ها استفاده می‌شود. برای خرید متریال ساختمان، طراح دکوراسیون داخلی باید به سبک معماری فضا توجه ویژه‌ای داشته باشد. به عنوان مثال یکی از اصلی‌ترین متریال‌های دکوراسیون داخلی، متریالی است که برای تغییر رنگ دیوارها از آن استفاده می‌شود. این تغییر رنگ باید کاملا متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی باشد.

انواع متریال های دکوراسیون داخلی

محصولات دکوراسیون داخلی بسته به کاربردی که دارند بسیار متنوع هستند. اگر می‌خواهید از متریال های لوکس استفاده کنید، بهتر است از یک مرجع معتبر خرید کنید. خرید متریال دکوراسیون داخلی از دکوراچی مزیتی که دارد، تنوع بالای محصولات موجود در فروشگاه است. در ادامه به برخی محصولات دکوراسیون داخلی اشاره خواهیم کرد.

استفاده از جدیدترین سنگ‌ها در دکوراسیون داخلی

یکی از پرکاربردترین متریال‌هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی از آن‌ها استفاده می‌شود، انواع سنگ است. استفاده از سنگ در طراحی دکوراسیون داخلی مزایای زیادی دارد و دلیل اصلی آن رنگ‌های متنوع و انواع بافت‌هایی است که از این متریال در بازار موجود است. انواع این متریال که با سبک دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد را می‌توانید در فروشگاه‌ها یا سایت‌های فروش متریال دکوراسیون داخلی مانند دکوراچی پیدا کنید.

استفاده از متریال های لوکس از جنس چوب

یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی که در دکوراسیون داخلی کاربرد دارد و هر معماری باید انواع آن را به خوبی بشناسد، انواع چوب است. این متریال سال‌های زیادی است که مورد توجه معماران داخلی است. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت چوب، امکان فرم پذیری آن است.

 با استفاده از تجهیزات صنعتی و تکنیک‌ها می‌توان چوب را به اشکال دلخواه درآورد و از آن در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد. کابینت‌های تمام چوب بزرگ‌ترین نقطه قوت دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شمار می‌روند. همچنین چوب می‌تواند در ساخت انواع متریال‌ های دکوراسیون داخلی مانند پارکت، سرویس مبلمان و ... نیز به کار گرفته شود. ‌

متریال های جدید دکوراسیون داخلی از جنس شیشه

یکی از پرکاربردترین محصولات دکوراسیون داخلی، شیشه‌ها هستند. هدف اصلی استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی، ایجاد بعد و بزرگ‌تر نشان دادن فضا و رسیدن به نور بیشتر در پروژه‌های طراحی دکوراسیون داخلی است.

شیشه‌هایی که امروزه برای طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان یکی از خاص‌ترین و جدیدترین متریال نما دانست. چراکه این ماده علاوه بر کاربردهای بی‌شماری که در طراحی دکوراسیون داخلی دارد، در نماسازی نیز پرکاربرد است. آینه‌های دکوراتیو که بر روی دیوارهای قسمتی از فضای داخلی ساختمان کار می‌شوند، یکی از جدیدترین تکنیک‌های طراحی دکوراسیون داخلی هستند که طرفداران زیادی دارند.

محصولات دکوراسیون داخلی از جنس آجر

یکی دیگر از انواع متریال‌هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، آجرها هستند. شاید تصور کنید آجر بیشتر در نماسازی نقش دارد. اما از انواع مختلف این متریال برای طراحی دکوراسیون داخلی نیز بسیار استفاده می‌شود. به عنوان مثال بسیاری از افراد علاقه‌مند به طراحی TV Wall آجری هستند.

 استفاده از رنگ‌های گرم این متریال در کنار یک‌دیگر و ترکیب آن با دیگر بخش‌های دکوراسیون داخلی، ترکیب دلنشینی ایجاد می‌کند. اگر قصد خرید متریال های روز دنیا را دارید، خرید متریال دکوراسیون داخلی از دکوراچی را توصیه می‌کنیم.

انواع لوازم دکوراتیو برای طراحی دکوراسیون داخلی

در قسمت‌های قبل به انواع مصالح و متریال‌هایی که در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی از آن‌ها استفاده می‌شود اشاره کردیم. بخش دیگری از طراحی دکوراسیون داخلی، با کمک لوازم دکوراتیو صورت می‌گیرد. انواع این لوازم عبارتنداز:

  • پارکت لمینت
  • کاغذ دیواری
  • لوستر و لوازم نورپردازی محیط
  • پوستر
  • رومیزی
  • رانر
  • پرده و ...

علاوه بر انواع متریال های روز دنیا که در قسمت‌های قبل به آن‌ها اشاره کردیم، این متریال‌ها و لوازم دکوراتیو نیز تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی خواهند گذاشت.

خرید از نمایندگی دکوراسیون داخلی

 فروش متریال دکوراسیون داخلی از سوی فروشگاه‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما برای تضمین کیفیت و خرید مصالح جدید دکوراسیون داخلی ساختمان، بهتر است از یک سایت معتبر که سابقه طولانی مدتی در زمینه فروش این محصولات دارد خرید کنید. با خرید متریال دکوراسیون داخلی از دکوراچی خیالتان بابت کیفیت و مناسب بودن قیمت انواع متریال ساختمان راحت خواهد بود.

کد خبر 249599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =