ارزان ترین بلیط هواپیما تهران اصفهان را از کدام ایرلاین ها بخریم؟

کیفیت سفرهای هوایی به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آنها می توان به نوع هواپیما و خدمات ارائه شده توسط ایرلاین می باشد. در مسیر پروازی تهران به اصفهان شرکت های هواپیمایی متعددی از قبیل ماهان، ایران ایر، قشم ایر و تابان و آتا تردد دارد که قیمت بلیط و نوع امکانات و شرایط استرداد آنها کاملا با هم متفاوت می باشند.

سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا در ادامه به این سوال پاسخ می دهد که در مسیر پروازی تهران به اصفهان و بالعکس بلیط کدام ایرلاین را بخریم؟

خرید بلیط پرواز تهران اصفهان ماهان

قبل از انتخاب ایرلاین ها باید به این مساله توجه داشته باشید که نوع هواپیما و همچنین کلاس پروازی و شرایط موجود در هواپیما و نوع صندلی ها همگی می توانند به شدت بر قیمت بلیط تاثیر گذار باشند. به عنوان مثال، لازم است بدانید که قیمت بلیط هواپیما تهران اصفهان ماهان نسبت به سایر ایرلاین ها گران تر می باشد. پرداخت هزینه بیشتر برای خرید بلیط این شرکت هواپیمایی باعث میشود تا پرواز را با هواپیماهای بهتر و با کیفیت تر تجربه کنید. پروازهای ارائه شده با ایرلایم ماهان در این مسیر اغلب سیستمی بوده و در دو کلاس نرخی اکونومی و بیزینس می توان بلیط را تهیه کرد.

 ایرلاین ماهان با کد یاتا W5 فعالیت خود را از سال 1371 با دو هواپیمای توپولوف 154 و دو هواپیمای ایلوشن 76 باری آغاز نمود. اولین مسیرهای هوایی این شرکت هواپیمایی مشهد به کرمان بود و پروازهای خارجی ماهان در مسیر مشهد به دمشق انجام میشد. حدود 7 سال بعد از شروع فعالیت ماهان ایر، سه فروند ایرباس A300B4 به ناوگان آن افزوده شد و در نهایت این ایرلاین با خرید ایرباس های A310 و A320 به یکی از مدرن ترین شرکت های هواپیمایی ایران تبدیل شددر حال حاضر ناوگان هوایی این ایرلاین شامل 38 هواپیما ایرباس، 17 فروند هواپیما BAe و دو هواپیما بوئینگ می باشد که در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهایی را ارائه می دهند. 

خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران ایران ایر

از دیگر شرکت های هواپیمایی بسیار معتبر و نام آشنا می توان به هما یا ایران ایر اشاره نمود. این شرکت هواپیمایی دارای هواپیماهای با کیفیتی بوده و نه تنها در اغلب مسیرهای پروازی داخلی، بلکه در مسیرهای خارجی نیز پرواز ارائه می دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران از سایت رسپینا را دارید لازم است بدانید که این سامانه تمام پروازهای ایران ایر را پوشش داده و امکان استرداد آنلاین بلیط های آن را نیز فراهم نموده است.

در خرید بلیط های پرواز در مسیر تهران اصفهان اگر قصد دارید بلیط نیم بها برای خانواده شهدا و جانبازان تهیه کنید، لازم است بدانید که در حال حاضر تنها ایران ایر، ماهان و آسمان این بلیط ها را ارائه می دهند.

خرید بلیط چارتر تهران اصفهان تابان

برای خرید بلیط ارزان هواپیما راهکارهای زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها، خرید بلیط چارتر می باشد. بلیط های چارتر در برخی از بازه های زمانی قیمت های بسیار ارزان تری نسبت به نوع سیستمی داشته و در مسیر تهران اصفهان، توسط ایرلاین تابان ارائه می گردند. البته توجه داشته باشید که بلیط چارتر که توسط شرکت هواپیمایی تابان ارائه میشوند، با توجه به قوانین ارائه شده توسط چارترکننده ممکن است غیر قابل استرداد باشد. علاوه براین، خرید بلیط چارتر اصفهان تهران برای کودکان کمتر از 12 سال از نظر اقتصادی به صرفه نیست. چون بلیط کودکان و بزرگسالان در پروازهای چارتری نرخ یکسانی داشته و در مقابل، نرخ بلیط کودکان کمتر از 12 سال با تخفیف ارائه می گردد.

از دیگر شرکت های هواپیمایی که در این مسیر پرواز ارائه می دهند می توان به قشم ایر و آتا اشاره نمود که از نظر قیمت و شرایط استرداد با هم متفاوت هستند.

بلیط ارزان قیمت پرواز اصفهان تهران

علاوه بر ایرلاین، برای خرید بلیط های ارزان قیمت پرواز اصفهان تهران لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید که برخی از آنها عبارتند از:

· بازه زمانی که برای سفر در نظر دارید به شدت بر قیمت بلیط پرواز تاثیرگذار است. در تعطیلات نوروز که تقاضا برای سفر به اصفهان بسیار زیاد میشود، نرخ پروازها نیز افزایش خواهند داشت. در مقابل، روزهای خارج از پیک نرخ ها کاهش پیدا خواهند کرد.

· از کاهش لحظه ای قیمت بلیط ها با سرویس خبرم کن رسپینا مطلع شوید. با این قابلیت به محض کاهش قیمت بلیط پروازهای چارتری در مسیر مورد نظر نتیجه به شما اطلاع رسانی میشود. حتی می توانید با سرویس چند بخرم رسپینا تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که به محض کاهش قیمت پرواز، بلیط برایتان خریداری شود.

· قیمت بلیط ها را در ایرلاین ها با هم مقایسه کنید، چون نرخ ها در کلاس پروازی های مختلف متفاوت است.

· ملاک خرید بلیط پرواز را تنها ارزان بودن قیمت در نظر نداشته باشید، بلکه لازم است به شرایط استرداد نیز توجه داشته باشید. چون بسیاری از بلیط های ارزان قیمت چارتری غیر قابل استرداد می باشند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران اصفهان رسپینا

رسپینا از جمله سامانه های معتبر برای خرید انواع بلیط سفر از جمله بلیط های پرواز داخلی و خارجی می باشد که امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته را فراهم نموده است. با توجه به اینکه این سامانه تمام پروازهای چارتری و سیستمی ارائه شده توسط ایرلاین های مختلف در مسیر تهران به اصفهان را پوشش می دهد، لذا می توانید در یک نگاه نرخ ها را با هم مقایسه و در نهایت بهترین و ارزان ترین گزینه را خریداری نمایید.

علاوه بر خرید بلیط پرواز، می توانید از قابلیت خرید بلیط اتوبوس و قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی رسپینا به صورت کاملا آنلاین استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تمام خدمات ارائه شده بر روی سایت و اپلیکیشن اندروید و ios رسپینا از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید.

کد خبر 249581