چرا افراد به فکر خرید ویلا در منطقه زیباکنار در شمال کشور می افتند؟

امروزه بسیاری از افراد که در کلان شهرها سکونت دارند برای رهایی از شلوغی و ازدحام به دنبال مکانی آرام و عاری از آلودگی هوا هستند. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از افراد برای اینکه ارزش نقدینگی شان کم نشود سرمایه‌ی نقدی خود را تبدیل به زمین، ملک می کنند تا ارزش پول خود را حفظ کرده و ازین طریق یک سرمایه گذاری پرسود را برای خود رقم میزنند. از این رو بسیاری از مردم به فکر خرید ویلا در شمال کشور هستند تا هم بتوانند تعطیلات خود را در این مناطق خوش آب و هوا، و طبیعت سرسبز و عاری از آلودگی و خطر خشکسالی بگذرانند. و هم یک سرمایه گذاری مطمئن انجام می دهند.

مسلما بایدها و نبایدهای زیادی وجود دارند تا خریدار ویلا در شمال بتواند با اطمینان کامل یک خرید مطمعن داشته باشد . انتخاب ویلا همان طور که امری لذت بخش است ، کاری بسیار مهم و حساس نیز می باشد و نیاز به صرف زمان و دقت زیادی دارد ، زیرا در صورت هر گونه اشتباه سرمایه تان به خطر خواهد افتاد . پس در این مسیر برای داشتن یک سرمایه گذاری پر سود در شمال کشور باید عوامل زیادی از جمله تحقیقات لازم در مورد ملک ، وضعیت سند ، مالکان ، همچنین مصالح و امکاناتی که در ویلا به کار رفته و یا سازندگان چه افرادی هستند و .... در نظر بگیرید و برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب ، لازم است در کنار خود یک مشاور مورد اعتماد و مجرب داشته باشید تا مسیر درست را به شما نشان داده و تمامی اطلاعات مربوطه را در اختیارتان قرار دهد .

مزیت های خرید ویلا در شمال 

شمال یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور است و موضوع خرید ویلا در شمال همواره دغدغه ی بسیاری از افراد که دارای تمکن مالی می باشند محسوب میشود زیرا داشتن یک مامن مناسب که هم یک سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود است و هم محیطی برای تفریح و استراحت خود و خانواده ، پس خرید ویلا در شمال با خود مزایا زیادی به همراه دارد که با هم بر میشمریم:

از مزیت های خرید ویلا در شمال سفرهای بدون برنامه ریزی و بی دغدغه می باشد زیرا شما در هر زمانی در طول سال و بدون هیچ گونه محدودیت و نگرانی نسبت به محل اقامتگاهتان می توانید بار سفر ببندید و از طبیعت بی نظیر و آب و هوای پاکیزه ی شمال نهایت استفاده را ببرید و خاطرات دلنشین و به یادماندنی را برای خود و خانواده تان ثبت کنید .

مورد دوم اینکه یکی از بزرگترین تفاوت های شمال با بقیه شهرهای ایران سبک زندگی این خطه ی سرسبز ، نسبت به شهرهای بزرگ و صنعتی مثل تهران ، شیراز ، اصفهان و... است . صدای امواج و آرامش دریا ، سکوت جنگل و صدای آواز پرندگان مانند یک موسیقی دل انگیز عمل می کند .شمال ایران به دلیل داشتن آب و هوای متفاوت برای همه لذت بخش است و هر کسی در ناخودآگاهش به این می اندیشد که با داشتن یک ویلا در شمال تمام این زیبایی ها را برای خود کند .

یکی دیگر از مواردی که باعث شده افراد در این روزها مبادرت به خرید ویلا در شمال کنند اینست که ویلا در شمال یک سرمایه گذاری مطمعن است زیرا هم رشد قیمتی خوبی در چند سال گذشته داشته و پیش بینی می شود که در آینده هم داشته باشد و همچنین می توان به عنوان یک منبع درآمد از ویلا استفاده کرد و آن را به گردشگران و توریست های دیگر اجاره داد و از این راه نیز کسب درآمد کرد .

در هنگام خرید ویلا در شمال باید فاکتور های را در نظر بگیرید از جمله :

۱_ ویلا از نظر جغرافیایی در مکان مطمئن و کم خطری باشد چرا که احتمال آسیب دیدن ویلاهایی که در حریم رودخانه و یا زمین های سست بنا می شوند بسیار بالا است .

۲_ از امکانات اولیه ویلا نظیر آب ، برق ، گاز ، شبکه فاضلاب و غیره اطمینان حاصل نمایید  .

۳_ از وضعیت حقوقی ویلا مطمئن شوید . عموماً ویلاهایی که زیر قیمت منطقه به فرش می رسند درگیر مشکلات کاربری یا مالکیتی هستند . نسبت به این‌ گونه ویلاها خوش بین نباشید.

۴_ هنگام خرید ویلا علاوه بر زیبایی نمای ساختمان کیفیت مصالح به کار رفته و رعایت استانداردهای مهندسی در آن را بررسی نمایید . برای این کار می توانید از متخصصان این امر کمک بگیرید.

۵_  در هنگام خرید ویلا دسترسی به بازار ، جاذبه های گردشگری و توریستی و مراکز خدماتی و درمانی و همچنین راه های ارتباطی با دیگر شهرها را بررسی نمایید .

۶_ اگر به دید سرمایه گذاری اقدام به خرید ویلا می کنید امکان فروش و نقدشوندگی آن را در نظر بگیرید تا احیاناً در موقع فروش آن با مشکل مواجه نشوید . و سپس اقدام به خرید ویلا کنید تا یک سرمایه گذاری موفق در شمال کشور با آینده ای روشن برای خود رقم بزنید .

این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما برای خرید ویلا در شمال نیاز به یک مشاور با تجربه و مطمئن دارید ، تا شما را در این مسیر همراهی کند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد . مشاوران متخصص و حرفه ای که دارای سابقه و آشنایی کامل با مناطق شمالی کشور را دارند می توانند این امکان را برای شما فراهم کنند تا مطابق با هزینه و شرایط پرداخت خود اقدام به خرید ویلا و سرمایه گذاری در شمال را کنید .

در این راستا توضیحات بالا شرکت انبوه سازان مدرن سازه واقع در منطقه آزاد انزلی میتواند گزینه مناسب و مطمئنی برای شما باشد. هم اکنون شرکت مدرن سازه با بیش از ۱۴ سال سابقه درخشان در زمینه ساخت و ساز ویلا زیباکنار در حال احداث پروژه بزرگ ۴۵ واحدی شهرک ساحلی در استان گیلان میباشد که برای سرمایه گذاران محترم پیشنهاد مناسبی است که با خرید یک ویلا در منطقه خوش آب و هوای زیباکنار بهترین سرمایه گذاری را در این خطه ی سبز ایران رقم بزنند. 

این شرکت سازه به مناسبت شب یلدا در نظر گرفته است تخفیف ۱۰% استثنایی را برای خریداران محترم در کلیه موارد قابل فروش شرکت ( اعم از ویلاهای شهرکی ، ویلاهای غیرشهرکی ، زمین ) به مدت یک هفته ، فقط تا ۲ دی ماه ۱۳۹۹ ارائه کند. چنانچه قصد سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی را دارید این فرصت را از دست ندهید و برای کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

درباره شرکت انبوه سازان مدرن سازه بیشتر بدانید :

شرکت انبوه سازان مدرن سازه زیباکنار از مهر ماه سال ۱۳۸۶ کار خود را با طراحی و ساخت اولین پروژه شهرک سازی با نام زمرد سبز یک به مدیریت مهندس رضا سلطانی نیا آغاز به کار کرد و در مدت زمانی ۱۴ ساله با به پایان رساندن ۸ پروژه شهرک سازی توانست به عنوان یک شرکت خوش نام و موفق در عرصه ی ساخت و ساز در منطقه آزاد انزلی مطرح گردد. این شرکت با تکیه زدن به شعارهای مشتری مداری در حوزه ساخت و ساز همچون کیفیت ، امنیت و قیمت مناسب توانست مسیر توسعه خود را برای آینده ترسیم کند و هم اکنون نام مدرن سازه را به عنوان یک شرکت مورد اعتماد و باکیفیت در منطقه حوزه کاری بر سر زبان ها جا بیندازد.

وب سایت شرکت : http://modernsaze-co.com/

کد خبر 249553