اکثر ایراداتی که در جاروبرقی رخ می دهد به دلیل استفاده نادرست و عدم سرویس سالیانه می باشد. از آنجایی که جاروبرقی یکی از لوازم پر مصرف می باشد سعی کنید از سرویس سالیانه استفاده نمایید تا در طولانی مدت، بروز خرابی ها هزینه های شما را افزایش ندهند.

شما می توانید جهت تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران به نمایندگی های معتبر مراجعه فرمایید.

برخی از ایرادات در جاروبرقی ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت و فرسوده شدن قطعات جاروبرقی به وجود بیایند. در صورت مواجهه با ایراد در جاروبرقی، خیلی نگران نباشید. ممکن است ایراد سطحی بوده و با یک تعمیر مختصر، ایراد کاملاً برطرف شود. توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه ایراد از ادامه استفاده از جاروبرقی خودداری کنید.

افزایش عملکرد جاروبرقی با برطرف کردن ایراد در قطعات جاروبرقی 

جاروبرقی علاوه بر قطعات اصلی، دارای قطعات مصرفی و قطعات یدکی نیز می باشد. بدنه جاروبرقی از جنس پلاستیک می باشد و تأثیر زیادی در قدرت مکش و کاهش صدای موتور دارد. در صورت شکسته شدن بدنه جاروبرقی باید آن را تعویض کنید. موتور جاروبرقی نیز یکی از اصلی ترین قسمت ها در این دستگاه می باشد که شامل قطعاتی همچون آرمیچر، زغال، پروانه های ثابت و متحرک، بالشتک و بدنه موتور می باشد. خراب شدن هر یک از این قطعات منجر به بروز اختلال در جاروبرقی شده و عملکرد آن را تضعیف می کند. آرمیچر دارای قطعاتی همچون بلبرینگ، کلکتور، محور و تیغه های روتور می باشد. 

در قسمت آرمیچر، بلبرینگ بیش از سایر قطعات دیگر مورد آسیب قرار می‌ گیرد. معمولاً بلبرینگ ها به دلیل وجود گرد و غبار و رطوبت در محیط موتور، دچار ایراد می شوند که باید از فیلترهای مناسبی استفاده کنید. اگر هر چه زودتر ایرادات در قطعات جاروبرقی برطرف نشوند مدت زمان استفاده از جاروبرقی کاهش پیدا خواهد کرد. 

مزیت استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر جاروبرقی

برخی از قطعات جاروبرقی هنگام خراب شدن، قابل تعمیر نمی باشند و تعمیرکار باید آنها را تعویض کند تا عملکرد جاروبرقی افت پیدا نکند. قطعات اورجینال دارای کیفیت بالایی هستند که مانع از کار افتادن زود هنگام جاروبرقی می شوند. عدم تعویض به موقع این قطعات ممکن است خسارات سنگینی را به جاروبرقی وارد کرده و هزینه ها را افزایش دهد. در صورت تعمیر جاروبرقی اسنوا، قطعات اورجینال را فقط می توانید از نمایندگی های معتبر دریافت کنید. قطعات تقلبی گرچه نسبت به قطعات اورجینال قیمت پایین تری دارند؛ اما در زمان کوتاهی کارایی خود را از دست خواهند داد. تشخیص قطعه تقلبی و اصل، کاری سخت است که فقط به دست تعمیرکاران مجرب قابل تشخیص است. استفاده از قطعات تقلبی قطعاً زیان ‌های مالی بسیاری را به همراه خواهد داشت. عدم سازگاری قطعه با وسیله و آسیب رسیدن به قطعات دیگر از جمله خسارت های قطعات تقلبی می باشد. 

صرفه جویی در زمان با تعمیر جاروبرقی در محل 

خدمات در محل برای تعمیر جاروبرقی ال جی می‌ تواند به کاهش هزینه های شما کمک کرده و در مدت زمان کوتاهی جاروبرقی تعمیر شود. تعمیرکار به هنگام حضور در محل، تمام تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود را همراه دارد. استفاده از تجهیزات پیشرفته به عیب یابی سریع کمک خواهد کرد. صرفه جویی در زمان بدون شک از مهم ترین مزیت های تعمیر جاروبرقی در محل می باشد. با حضور تعمیرکار در محل، دیگر مشکلات انتقال جاروبرقی به محل تعمیر و برگرداندن آن را نخواهید داشت. هماهنگی قبلی برای تعمیر جاروبرقی از سوی تعمیرکار صورت خواهد گرفت و در زمانی که شما تعیین کنید تعمیرکاران برای رفع ایراد جاروبرقی در محل حضور پیدا می کنند. رسیدن به نتیجه دلخواه در کوتاه ترین زمان، از مهم ترین مزیت های خدمات تعمیرات در محل می باشد.

تعمیر جاروبرقی با تعمیرکاران حرفه ای 

از مهم ترین شاخصه ‌های یک تعمیرکار حرفه ای، داشتن مهارت و تخصص فنی می باشد. آنچه باعث می شود که یک تعمیرکار جاروبرقی، حرفه ‌ای شود کسب تجربه و به روز کردن دانش می باشد. تعمیرکاران آگاه و متخصص، تسترهای عیب یابی مخصوصی را همراه خود دارند که می‌ توانند عیب یابی را به سرعت انجام داده و با تسلط کافی، تمام ایرادات جاروبرقی را برطرف کنند. آشنایی تعمیرکار با تمام قطعات جاروبرقی سطح کیفی تعمیرات را افزایش و روند تعمیرات را کوتاه خواهد کرد. به دلیل پیچیدگی در ساختار جاروبرقی عیب یابی و برطرف کردن ایرادات باید توسط تعمیرکاران متبحر انجام شود. در واقع می توان گفت تعمیر جاروبرقی فیلیپس و تعویض قطعات آن، تنها از تعمیرکاران حرفه ای که از دانش، مهارت و تخصص بالا برخوردار هستند بر می آید.


تعمیر جاروبرقی با دریافت خدمات پس از تعمیرات 

با تعمیر جاروبرقی اسنوا حتماً این انتظار را دارید که دیگر جاروبرقی دچار ایراد نشود. اما در صورتی قطعه تعمیر شده یا تعویض شده مجدداً خراب نخواهد شد که تعمیرکار از قطعات اورجینال و اصل استفاده کرده باشد. با استفاده از قطعات اورجینال، دیگر جاروبرقی نباید در زمان کوتاهی دوباره خراب شود. تمام قطعات اورجینال با توجه به نوع کارکردی که دارند دارای چندین ماه گارانتی و ضمانت می باشند. تعمیرکاران حرفه ای در صورت استفاده از قطعات اصل، خدمات پس از تعمیرات که گارانتی و ضمانت می باشد را به مشتری ارائه می دهند. می ‌توانید با توجه به مدت زمان گارانتی، در صورت مشاهده هرگونه ایراد، از خدمات گارانتی استفاده کرده و قطعه ضمانت شده را به صورت رایگان مجدداً تعمیر یا تعویض کنید.

کاهش هزینه ها با انتخاب درست نمایندگی تعمیرات جاروبرقی

اگر نمی خواهید برای تعمیر جاروبرقی ال جی هزینه زیادی را پرداخت کنید تمام نکات لازم را برای حفظ و نگهداری آن به کار بگیرید. استفاده درست و سرویس سالیانه جاروبرقی، از بروز هر گونه ایراد در جاروبرقی جلوگیری خواهد کرد. اگر بر اثر سهل انگاری یا تمام شدن عمر مفید قطعات، جاروبرقی دچار ایراد شود بهتر است از خدمات نمایندگی های معتبر استفاده کرده و خدمات پس از تعمیرات را دریافت کنید تا در مدت زمان کوتاهی جاروبرقی دچار ایراد نشود. تعمیرکاران حرفه ای و مجرب با حضور در محل و منزل و با استفاده از قطعات اورجینال، تمام تلاش خود را می کنند تا عیب یابی را به درستی انجام داده و با تشخیص درست ایراد، آن را به طور کامل از بین ببرند. استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت، از جمله تعهدات تعمیرکاران حرفه ای می باشد.

کد خبر 249511