آشنایی با بهترین روش های مهاجرت به کانادا

 مهاجرت به کانادا همچنان در صدر درخواست متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی قراردارد. برنامه های مهاجرتی متنوع و روش های مهاجرتی شفاف کانادا باعث برنامه ریزی متقاضیان مهاجرتی جهت کسب امتیاز در این برنامه ها و انتخاب این کشور جهت مهاجرت شده است. متقاضیان می توانند با برنامه ریزی و اقدام به موقع، بهترین روش های مهاجرت به کانادا را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند.

مهاجرت به کانادا

رفاه اجتماعی، چشم انداز روشن، فرصت ها شغلی متنوع، تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی، زندگی در محیطی امن باعث افرایش متقاضیان مهاجرت به کانادا شده است. متقاضیان مهاجرتی با شناخت کامل شرایط مهاجرت به کانادا و برنامه ریزی و اقدام به موقع می توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند. کانادا دارای برنامه های متنوع مهاجرتی از قبیل : مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، مهاجرت سرمایه گذاری کانادا و برنامه های استارتاپ و کارآفرینی، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت خود اشتغالی، مهاجرت از طریق اسپانسر شیپ فامیلی می باشد.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

از میان برنامه های متنوع مهاجرتی، برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق تخصص (اسکیل ورکر)، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کانادا از جمله بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشند. این دو برنامه هر کدام از جهاتی، مورد توجه متقاضیان مهاجرتی قرار گرفته است.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص که با نام اسکیل ورکر کانادا نیز شناخته شده است، یکی از برنامه های کم هزینه جهت مهاجرت می باشد. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص می بایست با توجه به شرایط شغلی، تحصیلی، سنی و مهارت زبان خود، یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا را از میان برنامه های متنوع مهاجرتی اسکیل ورکر انتخاب نمایند. برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص به دو دسته زید تقسیم می گردد.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص (فدرال)

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در برنامه اسکیل ورکر فدرال یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. این برنامه که یکی از کم هزینه تین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا نیز می باشد، نیاز به کسب امتیاز از فاکتورهای: سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان دارد.

متقاصیان برنامه اسکیل ورکر فدرال باید شرایط زیر را داشته باشند تا بتوانند امنیاز لازم را در این برنامه ومهاجرت به کانادا کسب نمایند.

حداکثر سن : ۳۳ سال
حداقل مدرک تحصیلی : فوق لیسانس
آیلتس: speaking ۸ , listenin۷ ,writing ۷, reading ۷
سابقه کاری : حداقل ۳ سال

متقاضیان این برنامه مهاجرتی در صورت کسب امتیاز لازم می توانند جهت خود و اعضاء خانواده اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. این افراد پس از ۳ سال زندگی و کار در کانادا، می توانند پاسپورت کانادایی دریافت کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در برنامه های ایالتی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در برنامه های استانی کانادا نیز بر پایه فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان آیلتس و همچنین جاب آفر تنظیم شده است. در میان برنامه های اسکیل ورکر استانی، برخی از این ایالت ها دارای برنامه های مهاجرت از راه تخصص بدون نیاز به جاب آفر می باشد. ایالت نوااسکوشیا و ساسکاچوان از جمله این ایالت های می باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در برنامه ایالتی نوااسکوشیا

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در برنامه ایالتی نوااسکوشیا نیازمند کسب حداقل امتیاز لازم می باشد. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند بدون نیاز به داشتن جاب آفر برای این برنامه اقامتی کانادا اقدام کنند.

حداکثر سن : ۳۳ سال
حداقل مدرک تحصیلی : لیسانس
آیلتس: speaking ۶ , listenin۶ ,writing ۶, reading ۶
سابقه کاری : حداقل ۵ سال

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در برنامه استانی ساسکاچوان

برنامه اسکیل ورکر ساسکاچوان یکی دیگر از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. این برنامه های اقامتی کانادا بدون نیاز به جاب آفر می باشد. متقاضیانی که شغل و رشته تخصصی آنها در لیست مشاغل مورد نیازساسکاچوان باشد و بتوانند از طریق جدول امتیاز بندی این ایالت، امتیاز کسب کنند می توانند برای این برنامه مهاجرتی کانادا اقدام کنند. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند، موفق به دریافت اقامت کانادا از طریق این برنامه استانی می شوند.

حداکثر سن : ۳۴ سال
حداقل مدرک تحصیلی : فوق لیسانس
آیلتس: speaking ۶.۵ , listenin۷.۵ ,writing ۶.۵, reading ۶.۵
سابقه کاری : حداقل ۱۰ سال

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا یکی از دیگر از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. افرادی که سابقه داشتن یک کسب و کار و یا مدیریت یک مجموعه تجاری را داشته باشند با در نظر گرفتن شرایط برنامه های سرمایه گذاری کانادا می توانند مناسب ترین روش را برای اخذ اقامت کانادا انتخاب نمایند. مهاجرت سرمایه گذاری کانادا، نیاز به داشتن حداقل دارایی و سرمایه لازم متناسب با برنامه های مهاجرتی می باشد. برنامه های سرمایه گذاری کانادا نیاز به داشتن نمره زبان بالا نمی باشد. اکثر برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کانادا نیاز به داشتن آیلتس ۵ می باشد. یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک می باشد. این برنامه سرمایه کذاری کانادا نیاز به راه اندازی بیزینس نداشته و متقاضی فقط وجه مورد نیاز ایالت کبک را پرداخت می نماید.

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری کبک کانادا

داشتن دارایی به ارزش ۲.۰۰۰.۰۰۰ دلار
تجربه داشتن یک کسب و کار و یا مدیریت یک مجموعه تجاری موفق
پرداخت ۳۵۰.۰۰۰ دلار کانادا به دولت کبک بدون بازگشت

مزایای مهاجرت سرمایه گذاری کانادا کبک

عدم نیاز به زندگی در کبک
بی نیاز از راه اندازی کسب و کار
اخذ اقامت برای متقاضی و خانواده وی
عدم نیاز به تحصیلات دانشگاهی
برخورداری از حقوق شهروندی کانادا
برخورداری از بیمه رایگان
تحصیل فرزندان بصورت رایگان در مدارس کانادا
بدون محدودیت سنی

موسسسه مهاجرتی یوکن، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، با داشتن پرونده های موفق متعدد در زمینه سرمایه گذاری در کانادا، آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.


مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

یکی از گزینه هایی که متقاضیان سرمایه گذاری همواره در پی آن هستند، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می باشد. مطابق قوانین دولت کانادا سرمایه گذاری و خرید ملک برای شهروندان خارجی امکان پذیر می باشد. متقاضیان خرید ملک و خانه در کانادا از حقوق برابرمالکیت با شهروندان و افراد مقیم کانادا برخوردارند. هر چند شهروندان کانادا می توانند جهت خرید خانه از تسهیلات ویژه ای برخوردار باشند در صورتی که متقاضیان خارجی باید بصورت نقد در این بازار سرمایه گذاری کنند. متقاضیان سرمایه گذاری در ملک باید به این نکته توجه داشته باشند که مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر نمی باشد و تنها این سرمایه کذاری برای متقاضی جهت اقدام برای ویزای توریستی و یا برنامه های سرمایه گذاری امتیاز محسوب می شود.

موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان، آماده ارائه خدمات در خصوص پرونده ای اسکیل ورکر، سرمایه گذاری و کارآفرینی و تحصیلی می باشد. جهت ارزیابی شرایط خود می توانید فرم ارزیابی مشاوره رایگان را از طریق وب سایت موسسه یوکن تکمیل و ارسال نمایید. و یا از طریق لینک رزرو وقت مشاوره آنلاین، جهت مشاوره با وکیل موسسه اقدام کنید.  
.

کد خبر 249507

برچسب‌ها