گشت‌ و گذار در دوحه کار دست طباطبایی و قاسمی داد! | مدیر تیم ‌ملی بسکتبال از بازی حساس محروم شد

درحالی‌که مدیر تیم‌های ملی بسکتبال باید روی نیمکت باشد، در بازی مقابل سوریه گویا به او اجازه حضور روی نیمکت داده نشده است!

شهرآرا نوشت: در ادامه رقابت‌های پنجره دوم کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال کشورمان در مقابل سوریه به میدان رفته و تا به اینجا بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته است. کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۲۱ مساوی  و نیمه نخست نیز با دو اختلاف امتیاز و با نتیجه 42 بر 40 به نفع ایران به پایان رسید.

اما نکته عجیب این بازی غیبت مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی روی نیمکت است. این طور که شنیده ایم مسعود قاسمی به همراه رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال پروتکل‌های لازم را رعایت نکرده‌اند و در حالی که باید در هتل قرنطینه می‌شدند و حق خروج نداشتند این دو مسئول بسکتبال کشورمان با زیر پا گذاشتن پروتکل‌ها به بیرون رفته و در شهر دوحه به گشت‌وگذار پرداخته‌اند.

مسعود قاسمی یک عکس از خود و طباطبایی بر روی صفحه اینستاگرامش کار کرد، اما بعد از چند ساعت آن را از روی صفحه‌اش حذف کرد و مثل اینکه همان عکس کار دست این دو نفر داد و مسئولان برگزاری مسابقات متوجه خروج آن‌ها از هتل شدند.

از قرار معلوم کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند حق حضور در زمین و منطقه پایین را ندارند از همین رو قاسمی و طباطبایی از جایگاه VIP بازی مقابل سوریه را به تماشا نشسته‌اند.

وقتی مسئولان فدراسیون پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و توریست‌بودن برایشان مهم‌تر از وضعیت تیم ملی است، از بازیکنان و بقیه عوامل تیم چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟!

حماسه جدید مدیران توریستی ورزش ایران؛ این بار در دوحه / مدیر تیم ملی بسکتبال بخاطر گشت‌وگذار از بازی رسمی محروم شد!

کد خبر 249505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =