قرنطینه دوباره مقاصد گردشگری در اروپا

 باوجود اینکه بسیاری از کشورها در سراسر جهان به سمت بازگشایی سوق پیدا کرده اند، چندین کشور اروپایی در واقع قدم به عقب نهادند و برای یک قرنطینه دیگر آماده می‌شوند. با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، اروپا شاهد افزایش نگران کننده مواردی است که موجب قرنطینه جزئی و اقدامات اجتماعی بیشتر می شود.

به عنوان مثال ، جمهوری چک یکی از بالاترین نرخ های جدید آلودگی در منطقه را دارد و در سه ماه بسته شدن مدارس و کافه‌ها ، یک قرنطینه جزئی را اعمال کرده است. هلند نیز اخیراً قرنطینه جزئی را اعلام کرد و ماسک ها در فضای داخلی عمومی اجباری کرد. در ایتالیا ، با مصوبه جدید، سفرهای مدرسه ای ، ورزش های ارتباطی آماتوری و مهمانی های بیش از شش نفر ممنوع شده است.

 بستری شدن در بیمارستانها نیز در مناطقی مانند فرانسه در حال افزایش است. در پاریس ، ممکن است 90 درصد از تخت های مراقبت های ویژه تا پایان هفته آینده پر شود و امانوئل مکرون به تازگی اعلام کرده است که مقررات منع رفت و آمد در پاریس ، مارسی، گرنوبل ، مون پلیه ، تولوز ، سنت اتین ، لیل ، روئن ،  و لیون بین ساعت 9 عصر تا 6 صبح را اجرا خواهد کرد. وضعیت لندن همچنین از سطح هشدار "متوسط" به "بالا" تغییر کرد.

 حتی آلمان که همه گیرها را به خوبی مدیریت کرده است روز گذشته با بیش از 5000 مورد جدید با افزایش قابل توجهی از مبتلایان روبرو شده است.

منبع : https://matadornetwork.com/read/european-countries-reintroducing-lockdowns/

کد خبر 249453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =