مخالفت صنعت هتلداری انگلیس با اعمال محدودیت های کرونایی

صنعت هتلداری انگلیس ادعا می‎کند هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط نهادهای گردشگری با همه‌گیری ویروس کرونا وجود ندارد و تنها چاره این صنعت شکایت قانونی علیه این حکم دولت برای اعمال محدودیت‌های بیشتر در شمال کشور است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، صنعت هتلداری در انگلیس با هدف توقف طرح‌های دولت این کشور برای تعطیلی رستوران‌ها و مکان‌های عمومی جهت مهار گسترش هم گیری ویروس کرونا، یک چالش حقوق به راه انداخته‌است.

مجمع صنایع نایت تایم در انگلیس که یک نهاد تجاری است اعلام کرد صنعت هتلداری در این کشور یک اقدام قانونی برای جلوگیری از اعمال قرنطینه‌ها انجام خواهد داد. هیچ مدرکی وجود ندارد که نهادهای گردشگری ارتباطی با همه‌گیری ویروس کرونا داشته باشند.

مایکل کیل، مدیر عامل این مجمع گفت:«صنعت هتلداری چاره دیگری جز شکایت قانونی علیه این حکم دولت برای اعمال محدودیت‌های بیشتر در شمال انگلیس ندارد».

 صنعت هتلداری انگلیس ادعا می‌کند اقدامات جدید محدودکننده تاثیرات مخربی بر کسب و کارهای شبانه خواهد داشت و بسته‌های  کمکی دولت برای حمایت از این کسب و کارها کافی نیست و شرایط آنها را بدتر خواهد کرد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در تلاش برای مهار بحران همهگیری ویروس کرونا در روز دوشنبه اقدامات جدیدی را معرفی کرد.

 با بازگشت دانش آموزان به مدارس و باز شدن دانشگاه ها در سراسر انگلیس، موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا شمال این کشور را در بر گرفته و باعث شده مقامات مجبور شوند قرنطینه های جدیدی اعمال کنند.

کد خبر 249418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =