هتل‌های آمریکا ۵ میلیون شغل از دست داده‌اند

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که صنعت هتل‌داری آمریکا از ماه فوریه تا کنون تحت فشار پاندمی کرونا ۵ میلیون شغل را از دست داده است.

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که صنعت هتل‌داری آمریکا از ماه فوریه تا کنون تحت فشار پاندمی کرونا ۵ میلیون شغل را از دست داده است.

به گزارش مهر به نقل از شین‌هوا، جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که صنعت هتل‌داری آمریکا از ماه فوریه تا کنون تحت فشار پاندمی کرونا ۵ میلیون شغل را از دست داده است.

میزان اشغال اتاق‌های هتل‌های آمریکا در ماه آگوست به ۴۸.۶ درصد رسید که نشان‌دهنده سقوطی ۳۱.۷ درصدی نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.

طبق آمار اس‌تی‌آر، مؤسسه جهانی ارائه‌کننده داده‌ها، بنچ‌مارک‌ها و تحلیل فضای هتل‌ها، این نرخ در هفته دوم سپتامبر تا ۴۸.۵ درصد هم افت کرده بود.

از سوی دیگر طبق آمار اتحادیه بین‌المللی هتل‌های لاکچری (ای‌ای‌اچ‌آی) تنها ۳۸ درصد آمریکایی‌ها در نظر گرفتند که در سال ۲۰۲۰ به مسافرت بروند، در حالی که در سال‌های گذشته این رقم بالای ۷۰ درصد بود.

ای‌ای‌اچ‌آی گزارش می‌دهد حدود سه چهارم هتل‌های آمریکا در صورتی که به موقع کمک‌های مالی جدیدی از دولت دریافت نکنند، کارکنان بیشتری را اخراج خواهند کرد.

این گزارش ادامه می‌دهد: با توجه به سطح اشغال اتاق‌های هتل‌ها در شرایط فعلی، بدون کمک مالی جدید از سوی دولت، دو سوم از هتل‌ها حداکثر تا ۶ ماه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر 249412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =