یک عمر سفر هوایی رایگان برای نوزادی که در پرواز متولد شد

هفته گذشته هنگام سفر از لندن به قاهره، یک خانم یمنی به نام هیام نصر ناجی دابان در هواپیما فرزند خود را به دنیا آورد، اما این سختی نتیجه خوبی داشت: این زایمان هدیه مادر شدن را برای او به ارمغان آورد و برای کودک او نیز هدیه سفر رایگان تا پایان عمر.

چمدان - روزنامه EgyptAir توییت کرد: روز چهارشنبه شانزدهم سپتامبر، دابان در پرواز EgyptAir از پایتخت انگلستان به پایتخت مصر بود که هنگام عبور از حریم هوایی آلمان وارد مرحله زایمان شد. بعد از اینکه به کاپیتان اعلام شد که یک مسافر باردار درد دارد، کاپیتان پرواز درخواست فرود اضطراری در مونیخ را کرد، اما مسافر قبل از فرود هواپیما زایمان کرد،

 گرچه هواپیما یک محیط زایمان ایده آل نیست، اما تجربه منحصر به فرد این زایمان نه تنها داستان خوبی برای دابان و کودکش داشت، بلکه EgyptAir همچنین به نوزاد تازه متولد شده سفر مادام العمر رایگان از طریق این شرکت هواپیمایی اعطا کرد. کودک دابان اولین کسی نیست که این جایزه شیرین تولد را کسب می کند. در سال ۲۰۱۷، یک نوزاد پسر که در پرواز با هواپیمای جت ایرویز متولد شد نیز کارت سفر رایگان را دریافت کرد. مادر کودک در حالی که ۳۵۰۰۰ فوت از دریای عرب فاصله داشت به طور غیرمنتظره ای زایمان کرد و اعضای خدمه و مسافری که به طور تصادفی پرستار بودند به او کمک کردند تا نوزاد را به دنیا آورد.

 در ماه ژوئن، یک دختر بچه در حین پرواز امارات متولد شد. در حالی که والدین کودک به درستی او را به عنوان ادای احترام، آسمان نامیدند، و سرنوشت او را برای یک عمر سفر تحکیم بخشیدند، این شرکت هواپیمایی پیشنهاد تأمین هزینه های زندگی او را نداد.

منبع : nypost

کد خبر 249409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =